IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : onbetrouwbare labels - adviezen voor bestellingen doen Vorige pagina | Volgende pagina
Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 23-07-2003 20:47 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2003 17:30 schreef irritante klootzak het volgende:
Soulseller records is erg betrouwbaar.. paar keer zaken meegedaan en prima service...

Jorn is goedkoop en heeft snelle service en vette spullen..

soulseller is prima!!


Mijn reactie was ook niet serieus bedoeld, SSR is een goed labeltje . Alleen de utteregse post is een homofielenclub


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 23-07-2003 21:03 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2003 15:38 schreef BurZum het volgende:
Ik heb daar 3 weken geleden geld naar toe gestuurd voor een bestelling en heb nog steeds niets vernomen.

Wel aangetekend trouwens. Kan het alleen niet achterhalen via die gare track & trace site van de TPG.

Meer hier ervaring met het bestellen bij Selbsmord??


Je kan bij tgp post een opsporingsformulier aanvragen. Als je die weer ingevult inleverd ,spoort tpg je envelop op in het buitenland. (voor zover ik weet zijn hier geen extra kosten aan verbonden)

De code van een aangetekende envelop veranderd namelijk in het buitenland, daarom kan je hem via internet niet bekijken.

Wat ook mischien wel handig is voor de volgende keer, is te zeggen dat je een notitie wilt ontvangen als de brief aangekomen is. Dit kost 2 euro meer denk ik, maar dan weet je zeker dat de brief is aangekomen.


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 23-07-2003 22:13 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2003 23:36 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Christhunt Productions, kijk nu op hun site en zie mooie dingen staan voor lage prijzen!
Is dit een betrouwbaar label/mailorder bedrijf?


Ik kwam op de site, ik zag wat je bedoelde en ik deed gelijk een bestelling (zie onlangs aangeschaft topic).


Op je knie en pijp voor genade!


Koffies Kip
Usericon van Koffies Kip
Posted 23-07-2003 22:23 by Koffies Kip Wijzig reactieProfiel van Koffies KipQuote dit bericht

Christhunt Productions uit Duitsland is een zeer goed, snel leverend en betrouwbaar label


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 24-07-2003 13:06 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 23 juli 2003 21:03 schreef istharol het volgende:
Je kan bij tgp post een opsporingsformulier aanvragen. Als je die weer ingevult inleverd ,spoort tpg je envelop op in het buitenland. (voor zover ik weet zijn hier geen extra kosten aan verbonden)




Bedankt voor de tip!

Dan ga ik dat maar even doen


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 24-07-2003 13:12 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Bespaar de moeite Burzum, want die asshole van Selbstmord heeft gewoon jouw geld in zijn buidel gestoken.


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 13-08-2003 14:37 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 24 juli 2003 13:12 schreef bonobo het volgende:
Bespaar de moeite Burzum, want die asshole van Selbstmord heeft gewoon jouw geld in zijn buidel gestoken.


Blijkbaar toch niet, want de postbode is vandaag langs geweest met het pakket. Had trouwens geen zin om aan te bellen, hij heeft gewoon zo'n briefje in de bus gesmeten.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 13-08-2003 14:37]


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 13-08-2003 14:44 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Heb ALTIJD al mijn spullen bekomen van Selbstmord Services. 1 keer beschadigd exemplaar bekomen -> replaced
1 keer verloren -> replaced

Neemt niet weg dat hij er idd wel wat lang over doet (3 weken valt trouwens nog behoorlijk mee?).

De SS spullen zijn heden ten dage echter vlot bij andere mail orders te verkrijgen (THR bijvoorbeeld), waarom daar dan niet proberen?


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 13-08-2003 14:47 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 13 augustus 2003 14:44 schreef Wolveken het volgende:


Neemt niet weg dat hij er idd wel wat lang over doet (3 weken valt trouwens nog behoorlijk mee?).




Valt inderdaad wel mee. Het probleem was dat ze het geld niet gekregen hadden. Nu ineens dus blijkbaar wel.


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 13-08-2003 15:23 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Misschien dat dit wat verklaart over Selbstmord:
quote:
Firstly, due to the recording of the forthcoming SHINING album, our activities within the label have been rather limited, as we haven’t been near the office for quite some time, merely checking in once every week answering e-mails and shipping orders. This have quite understandably caused some inefficiency, and better yet, we had to fire Phil A. Cirone due to him fucking up quite much amongst our customers by sending wrong stuff to wrong targets, forgetting orders etc. Well, honestly, the list could go on forever. However, it is now entirely up to myself turning the company on the right side again, something I have been working with twenty-four seven for a week now. SHINING IV "The Eerie Cold" will be released in December, and we have two new employees coming in this Autumn


(hier hele quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=806445&page=2)

Heb zelf eigenlijk nooit problemen met ze gehad, al kwam het pakketje de ene keer wat sneller dan de andere.



scotfan
Usericon van scotfan
Posted 15-05-2004 18:46 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

Waarschuwing voor iedereen die door Christian Paucar Torledo geschreven worden.

Hij heeft al meerdere bands opgelicht!!!!



UPDATED - CRIMINAL RECORD OF RIP OFF Christian Paucar Toledo (OCCULTISM MAGAZINE) WARNING !!! ALERT WITH OCCULTISM MAGAZINE or OCULTISMO MAGAZINE – 100% RIP OFFS !!! Beware of this DELINQUENT !!!!

This jerk called CHRISTIAN FELIPE PAUCAR TOLEDO has been ripping off several bands, labels and Magazines around the world, using the name of our well known Magazine, DEATHTHRASHER.
DEATHTHRASHER MAGAZINE has nothing to do with this scum, whose only goal was to obtained free stuff from people in the Metal world. His "technique" included the offering of the front cover of the Magazine, tour dates in Lima - Peru, and songs in a Compilation he said he was working on. This scam also included T- shirts and the claim of a supposed Manager, that never existed, but who was always rushing bands to send their material as soon as possible, with the excuse of a deadline.
THIS butthole NEVER HAD ANYTHING, WAS NEVER PART OF ANY MAGAZINE, NEVER HAD A MANAGER, NEITHER A RECORD LABEL NOR A WEBSITE. HE IS JUST A SIMPLE BASTARD WHO LIKES TO GET STUFF FOR FREE AND THEN SELLS IT IN A PLACE CALLED "GALERIAS BRASIL" IN LIMA - PERU.

Now that his scam has been uncover he is using the name of OCCULTISM MAGAZINE or OCULTISMO MAGAZINE for the same purposes explained lines above. There is no proof of the existence of such Magazine, in fact if any of you guys ask him for a copy or whatever, he won't send you anything because that publication does not exist.
He is not using his real name CHRISTIAN FELIPE PAUCAR TOLEDO anymore because he knows that everybody is aware of his "practices".

He is only using the following address : OCCULTISM MAGAZINE AVENIDA MORRO SOLAR 1710 RESIDENCIAL MONTERRICO SUR SANTIAGO DE SURCO LIMA 33 PERU RIP OFFS e mails : ocultismomagazine@hotmail.com ocultismomagazine@latinmail.com christianpaucar@hotmail.com thrasherfanzine@hotmail.com Phone (511) 275-1360
You will realize this is the guy if you receive something like this (written in very poor english) :
"AVE LUCIFER!!!! HAILZ DEMON ª!!!! HERE ARE OCCULTISM MAGAZINE THE NEW PROYECT OF THE PEOPLE FROM PERU TO REVIEWS, YOUR GREAT STUFF AND TO PROMOTIONAL HERE IN PERU FRIEND AND TO PUT IN THE CD satinICS OUR GREAT STUFF AND TO WORK WITH YOU OK THANKS A LOT AND THE MANAGER NEED THE CD ORIGINAL , BIOS, LOGO, PICS, TO PRINT IN THE BOOKLET, YOUR FLYERS A LOTS, LYRICS, AND OTHERS CDS PROMOS TO GIVE TO WEBZINES , RADIOS SHOWS OK THANKS A LOT AND THIS IS THE ADDRESS: OCCULTISM MAGAZINE AVENIDA MORRO SOLAR 1710 RESIDENCIAL MONTERRICO SUR SANTIAGO DE SURCO LIMA 33 PERU" Don't waste your time, your money and your sanity with this son of a bitch. You won't be the first being ripped off because he has done this hundreds of times before. You have been warned. Best Regards.
DEATHTHRASHER MAGAZINE & PRODUCTIONS deaththrasher@terra.com.pe http://www.geocities.com/deaththrasher80/ Editors : Armando Mutilator Arturo Jordan Vampire Slayer Alberto Eskenazzi Juan Sargatanas CRIMINAL RECORD OF Christian Felipe Paucar Toledo (OCCULTISM MAGAZINE) – RIP OFF !!! =>
RIPPED OFF THE BAND LITHAM (Algeria) with 30 CDs and T- shirt !!! to be in the fisrt page and featured in the next issue of the 'DEATHTHRASHER MAGAZINE" he NEVER WORKED in this magazine!!! =>
RIPPED OFF THE BAND TORTURER (Chile) with 17 CDs =>
RIPPED OFF THE BAND SUFFERIN DOWN (Spain) with 10 Digi CDs =>
RIPPED OFF NECROTORTURE LIVE & PROMOTION AGENCY (Italy) a lot of CDs =>
RIPPED OFF THE BAND LAGRIMAS NEGRAS (Spain) with a lot of stuff =>
RIPPED OFF MORBUS (Venezuela) with a lot of stuff =>
RIPPED OFF INFEST MAGAZINE (Peru) with a lot of stuff =>
RIPPED OFF THE BAND MOREDHEL (Germany) with 3 CDs =>
RIPPED OFF THE BAND 1917 (Argentina) with 2 CDs =>
RIPPED OFF VII ARCANO (Italy) with 1 CD =>
RIPPED OFF THE BAND VOMIGOD (Poland) with 1 CD =>
RIPPED OFF THRONEUM & TIME BEFORE RECORDS (Poland) with 1 CD =>
RIPPED OFF THE BAND SAEVUS (Brazil) with 1 CD =>
RIPPED OFF DESPONDENCY (Holland) =>
RIPPED OFF ETERNAL TRAGEDY (Italy) etc, etc...

[Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 16-05-2004 1:09]


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


grindminder
LARDASS!!!!
Usericon van grindminder
Posted 15-05-2004 19:05 by grindminder Wijzig reactieProfiel van grindminderQuote dit berichthttp://www.dutchroadrunners.nl

idd kreeg vandaag alweer een email van die gast!heb um eve flink afgebrand!

dus pasop voor dit soort mailtjes:
AVE!!!
HI GRIND MINDED!!!!
MY FRIEND ROMAN OF (BIZARRE LEPROUS)
TELL ME OF YOUR BAND AND I LIKE TO INTERVIEW AND TO PUT IN MY CD COMPILATION OF MY OCCULTISM MAGAZINE LET ME NOW OK THIS IS MY ADRESS:

OCCULTISM MAGAZINE
AVENIDA MORRO SOLAR 1710
RESIDENCIAL MONTERRICO SUR
SANTIAGO DE SURCO
LIMA 33 PERU

(denk dat de mensen van bizare leprous hier ook niet echt blij mee zijn)

[Dit bericht is gewijzigd door grindminder op 15-05-2004 19:05]



JelmerB
Usericon van JelmerB
Posted 15-05-2004 20:44 by JelmerB Wijzig reactieProfiel van JelmerBQuote dit bericht

Haha ik krijg die dingen ook regelmatig (ik snap trouwens niet wat iemand met mijn takke herrie project aanmoet) maar ik begrijp niet hoe hij aan mijn adres komt. Ik heb niet eens een naam voor mijn project laat staan een website.

en als we het dan toch over onbetrouwbare labels hebben. Ik hoorde / las pas, dat er een heftige discussie gaande is over een death release via Karmagaddon Media. Ik geloof dat dit label ook iets smerigs had uitgehaald. Ik zal het eens opzoeken mochten er mensne geintereseerd zijn in deze klaagzang.


André Hazes leeft!!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-05-2004 23:03 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2004 20:44 schreef JelmerB het volgende:
en als we het dan toch over onbetrouwbare labels hebben. Ik hoorde / las pas, dat er een heftige discussie gaande is over een death release via Karmagaddon Media. Ik geloof dat dit label ook iets smerigs had uitgehaald. Ik zal het eens opzoeken mochten er mensne geintereseerd zijn in deze klaagzang.


die hebben we hier al 30 keer voorbij zien gaan maar als je het wilt opsporen ga je gang.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 16-05-2004 10:52 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2004 20:44 schreef JelmerB het volgende:
Haha ik krijg die dingen ook regelmatig (ik snap trouwens niet wat iemand met mijn takke herrie project aanmoet) maar ik begrijp niet hoe hij aan mijn adres komt. Ik heb niet eens een naam voor mijn project laat staan een website.

en als we het dan toch over onbetrouwbare labels hebben. Ik hoorde / las pas, dat er een heftige discussie gaande is over een death release via Karmagaddon Media. Ik geloof dat dit label ook iets smerigs had uitgehaald. Ik zal het eens opzoeken mochten er mensne geintereseerd zijn in deze klaagzang.


Hmmm..geloof dat de familie Schuldiner ook niet geheel vrij uit gaat in deze kwestie...


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-05-2004 18:28 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 13 juli 2003 14:55 schreef Dunne_Hein het volgende:
Millenium Records zat laatst enorm te zeiken. Ik had iets gekocht voor een dollar prijs en toen verwachtte ze dat ik dat bedrag in euro's ging betalen. Scheelde mij bijna 20% Natuurlijk niet gedaan en toen was ik meteen de zeikerd. Ik koop daar echt nooit meer wat. Stelletje mongolen daar.


Dat zeg ik dus ook al jaren:boycotten die mongolen !!!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-05-2004 18:29]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-05-2004 18:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2004 20:44 schreef JelmerB het volgende:
en als we het dan toch over onbetrouwbare labels hebben. Ik hoorde / las pas, dat er een heftige discussie gaande is over een death release via Karmagaddon Media. Ik geloof dat dit label ook iets smerigs had uitgehaald. Ik zal het eens opzoeken mochten er mensne geintereseerd zijn in deze klaagzang.
DIKKE VETTE BULLSHIT

Familie Schuldiner probeert geld te vangen via hun dode zoontje. Karm. heeft allang betaald voor die nummers, en dan wil de familie ineens meer centen.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-05-2004 18:53 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 16 mei 2004 18:48 schreef Jenje het volgende:
DIKKE VETTE BULLSHIT

Familie Schuldiner probeert geld te vangen via hun dode zoontje. Karm. heeft allang betaald voor die nummers, en dan wil de familie ineens meer centen.


Nee Jenje; Karm. media wil meer centen en de Schuldiner familie wil eerst het album afgemaakt hebben; nu heeft Karm. media dus de demo opnames te koop aangeboden


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 16-05-2004 18:55 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2004 18:48 schreef Jenje het volgende:
DIKKE VETTE BULLSHIT

Familie Schuldiner probeert geld te vangen via hun dode zoontje. Karm. heeft allang betaald voor die nummers, en dan wil de familie ineens meer centen.


Maar ging dat by the way niet over het tweede Control Denied album (of tenminste opnames die bestemd waren voor dat album) ?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-05-2004 18:56 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Zoals ik al eerder zei: deze matere is al tot in den treure behandeld in een va nde vele Chuck, Death en Karmageddon topics.


Zoals onze collega's van de muur dus zouden zeggen: Dit is Chukc


Veel plezier met discussieren.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-05-2004 18:57 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 16 mei 2004 18:55 schreef altx het volgende:
Maar ging dat by the way niet over het tweede Control Denied album (of tenminste opnames die bestemd waren voor dat album) ?


klopt en nu is Karm. media dus aan t lijkenpikken geslagen


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-05-2004 19:06 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ze hebben een gewoon zakelijk meningsverschil net zoals dat duizenden bedrijven wereldwijd hebben...ik snap de ophef niet zo.


...oh ja ik zou me buiten houden.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-05-2004 23:35 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 16 mei 2004 19:06 schreef Chelman het volgende:
Ze hebben een gewoon zakelijk meningsverschil net zoals dat duizenden bedrijven wereldwijd hebben...ik snap de ophef niet zo.


...oh ja ik zou me buiten houden.


Duizenden bedrijven? Er was maar 1 Chuck Schuldiner en de familie heeft gezworen het album af te laten maken als nalatenschap.

Waarschijnijk ken je Death niet ofzo?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-05-2004 23:38]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-05-2004 23:42 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Natuurlijk ken ik Death.

Karmageddon is een bedrijf. Chuck had een bedrijf genaamd Death dat nu onder de hoede van zijn familie valt. De twee hebben een conflict over rechten, betalingen e.d. oftewel ze hebben een zakelijk conflict. Dit is niks nieuws en komt dagelijks voor.

Waarom dit bijzonder zou moeten zijn weet ik niet. Ik doe niet een persoonsverering.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-05-2004 23:57 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Simpel; het is zo bijzonder omdat de muziek van Chuck bijzonder is en ik doe niet aan bedrijfsverering.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen