IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Hondenliefhebbers..... Vorige pagina | Volgende pagina
Burzum
Usericon van Burzum
Posted 10-12-2004 12:21 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982






skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 10-12-2004 12:23 by skitzoid kitten Profiel van skitzoid kitten



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 10-12-2004 12:47 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik heb nog twee van die beesten ook



she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 10-12-2004 19:18 by she_devil Profiel van she_devilhttp://shedevil.wiebel.nl



too much, ze is aan komen lopen bij mn pa in Portugal...t schijnt een of ander portugees jachthondenras te zijn


wait for me dragon, we'll meet in the sky


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 10-12-2004 23:47 by DarknessThere Profiel van DarknessThere



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-12-2004 23:56 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

mooi beest


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 10-12-2004 23:56 by ratje Profiel van ratjehttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 10 december 2004 19:18 schreef she_devil het volgende:


too much, ze is aan komen lopen bij mn pa in Portugal...t schijnt een of ander portugees jachthondenras te zijn





stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 14-12-2004 9:04 by stigma Profiel van stigma


Alweer bijna kerst mensen!


(Niet mijn honden hoor. Ik heb niet eens honden.)

[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 14-12-2004 9:05]


Subtiel kamerolifantje


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 02-01-2005 16:12 by DarknessThere Profiel van DarknessThere

quote:
Op 9 augustus 2004 1:21 schreef DarknessThere het volgende:



Nog geen half jaar zeg. Mijn ma en pa hebben hem naar het asiel in Sint-Niklaas gedaan, "omdat ze het niet aankonden". Assholes, ze hebben nooit iets voor die hond gedaan, alleen ik, en dan doen ze hem nog achter mijn gat weg... godverdomme.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-01-2005 16:19 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Dat is erg jammer
Gebeurt helaas te vaak

Ook erg vervelend dat hij met deze leeftijd daar komt te zitten, is namelijk de leeftijd dat een hond vormbaar is en dat zijn karakter bepaald wordt.


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 02-01-2005 16:21 by DarknessThere Profiel van DarknessThere

Ik had gisteren na de ruzie toegezegd hem weg te doen, ik heb mensen gebeld om te horen wie hem eventueel wil hebben. Ik dacht wel da ik nog een week of twee ging hebben om een huis te zoeken en afscheid te nemen, maar nee, de klootzakken... vandaag naar't asiel. Hij's al weg... En dan belt godverdomme nog geen 10 minuten later mijn beste vriend om te melden dat zijn vader hem wel wil... Verdorie, wat zijn mijn ouders toch ongelooflijke egotrippers... Ik verhuis binnen de maand nog, denk ik.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-01-2005 16:23 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Die man kan altijd nog naar het asiel rijden hoor! Altijd beter dan in een asiel zitten voor dat beessie ..

Gewoon een gedrags/puppycursus volgen en dan gaat het echt wel goedkomen.


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 02-01-2005 16:27 by DarknessThere Profiel van DarknessThere

Ja, da's al geregeld, geen probleem. Het is gewoon kwestie van principe. En die cursus die is al gedaan. Drie maanden, iedere dinsdag, nog geen half uur na mijn werk vertrekken om met dat beest te gaan trainen. Het is nu twee weken afgelopen. Al die moeite voor niets dus... het is gewoon kwestie van principe... (sorry, ik ben op het moment vrij pissed)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-01-2005 16:30 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

I agree .. "niet aankunnen" is altijd een excuus voor OF een slecht keus wat betreft welk ras hond (geen ras nemen wat veel activiteit nodig heeft als jezelf lui bent) OF doordat men erachter komt dat een hond toch wel wat aandacht nodig heeft, honden zijn groeps en gezelschapsdieren en zijn ook erg afhankelijk van de groep (zijnde het gezien waar de hond woont) en als die groep hem niet op de juiste manier behandelt krijg je logischerwijze een moeilijke hond. Nadeel hiervan is dat de hond altijd de pineut is ...

Kan me daar soms ook erg kwaad over maken ..


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 02-01-2005 16:33 by DarknessThere Profiel van DarknessThere

Hmmm... ik wil toch nog even duidelijk maken dat Lou niet moeilijk is. Druk ja, maar hij is nog jong... zeven à acht maanden. Hij bijt wel eens op wat, maar da's toch normaal. Ik snap niet wat ze niet aankonden, dat ze af en toe eens "zit" moesten roepen? Ik ging er iedere dag een uur mee wandelen, na mijn werk en 's avonds, ik gaf hem eten, kuiste zijn kots en stront op, en ging er mee naar school, en zij kunnen het niet aan omdat er tanden staan in 1 kastje en 1 stoel... maar ik ga er over stoppen nu, want ik ga nog dingen zeggen waar ik spijt van krijg...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-01-2005 16:34 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Dan is het zoals ik in mijn vorige post het laatste deel beschreef ... je ouders hadden kennelijk een verkeerd idee over het houden van een hond ...

Nha ja, hopelijk krijgt de hond een goed leven ...


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 02-01-2005 16:36 by DarknessThere Profiel van DarknessThere

Bedankt voor het luisteren...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 02-01-2005 17:27 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 2 januari 2005 16:12 schreef DarknessThere het volgende:
Nog geen half jaar zeg. Mijn ma en pa hebben hem naar het asiel in Sint-Niklaas gedaan, "omdat ze het niet aankonden". Assholes, ze hebben nooit iets voor die hond gedaan, alleen ik, en dan doen ze hem nog achter mijn gat weg... godverdomme.


Das zwaar klote idd


spelfout weggehaald...


panzergod
Usericon van panzergod
Posted 03-01-2005 9:42 by panzergod Profiel van panzergod

Tyfus, dat is echt klote voor je......misschien 1 klein lichtpuntje: asiels zijn wettelijk verplicht de hond twee weken apart te houden voor ze hem doorverkopen.....kan de vader van die vriend hem misschien toch nog ophalen?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-01-2005 19:43 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Maat van ons twijfelt of zijn Bernersennerteefje zwanger is ...

Wat duidt naast dikke buik en opgezette tepels nog meer op zwangerschap van de hond?


invictis
Usericon van invictis
Posted 09-01-2005 19:51 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 9 januari 2005 19:43 schreef Jenje het volgende:
Maat van ons twijfelt of zijn Bernersennerteefje zwanger is ...

Wat duidt naast dikke buik en opgezette tepels nog meer op zwangerschap van de hond?


uhr gedrag? is het dan overgens geen idee om met de hond naar een dierenarts te gaan of eventueel te bellen?


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-01-2005 19:52 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Gaat ie ook doen, maar vroeg het me zelf ook gewoon af ....

(wij hebben een geholpen vent, dus bij ons gebeurd het zeker weten niet )


invictis
Usericon van invictis
Posted 09-01-2005 19:55 by invictis Profiel van invictis

Ik ben ook echt een hondenmens.
En ik zou enorm graag een hond willen, het is gewoon klote dat ik sinds augustus op mezelf zit en ook een full time baan heb. Ik kan het een hond gewoon niet aan doen om het dier zolang alleen thuis te laten zitten, anders was ik al lang naar het asiel geweest.
En een kat is gewoon niet mijn ding, dus slechte vervanger voor een hond.
het scheelt erg veel als je thuiskomt en je hebt een hond die kwispelend op je af komt crossen en tegen je opspringt.
Mijn vorige hond is in april vorig jaar overleden tijdens een epilepsie aanval, ik blijf der missen.
Blijft jammer.


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-01-2005 19:56 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ja je kunt het een hond niet aandoen om 40 uur te werken ... erg jammer is dat

Ik werjk nu 32 en mijn vrienden 26 u.
Roosters stellen we af op de hond


invictis
Usericon van invictis
Posted 09-01-2005 20:02 by invictis Profiel van invictis

kijk dan werkt het idd, ik woon erg dicht in de buurt van mijn huis, dus ik kan wel tussen de middag naar huis om met der te lopen bijvoorbeeld. Maar dan zit het dier alsnog heel de dag thuis, en dat lijkt me echt hel voor een hond. Ik heb ook geen idee of het uberhaupt werkt als je er 2 zou hebben.

Vrienden zitten me wel te porren voor katten, maar ik vind dat gewoon echt niks (ze liggen zo bij de chinees als ze vervelend worden).

Stond pas zelfs in een dierenwinkel en liep bijna met 3 padden naar huis, maar daar zit ook weinig interactie in.
En later kwam iemand met het geniale idee om een wandelende tak te nemen , ik zo van "ja en dan noem ik hem Treebeard jij mafkees"
Gaat niet werken dus, oftewel een vriendin zoeken om op de hond te passen *kuch*


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen