|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Me broer heeft een staffie. Enorm lief beest, soms wat té druk. De hond op de foto is niet de hond van me broer maar hij lijkt er enorm veel op. Maar me broer heeft geen stamboom. Ook leuk die diverse opmerkingen van mensen als je zo'n hond uitlaat. Maar veel mensen zijn positief en vinden het een mooie hond. [Dit bericht is gewijzigd door Chimaira op 01-08-2005 21:50] |
|
Ik ook niet maar laten we het daar maar niet over gaan hebben anders ben ik de rest van de avond over mijn zeik. it ain't so bad to be a psychopath |
|
it ain't so bad to be a psychopath |
|
Ze zijn ook mooi. it ain't so bad to be a psychopath |
|
PWND!!!!!! |
|
Iemand zojuist opvoedpolitie voor dieren gezien? Was een witte herder, genaamd Rex, die puur de rangorde niet goed wist, mensen melden zich eerst aan voor dat programma ... doen absoluut geen moeite en doen dan de hond maar weg. Mooi detail, hond is bij nieuwe eigenaar hartstikke mak ... |
|
was een leuk programma ja!!! |
|
Ik ga begin volgend jaar denk ik een hond aanschaffen. Het moet een beest zijn dat ‘stads-vriendelijk’ is en geen meubelsloper is. De voorlopige keus gaat denk ik op een Boston Terrier of een Engelse Bulldog vallen. De Boston maakt dan echt de meeste kans. Ik weet nog niet of ik een teefje of een reu wil hebben. Hier ga ik nog eens goed over nadenken. Op termijn (+/- 4 jaar) willen we ook een groter beest nemen. Ik neig zelf naar een Amerikaanse Bulldog, Amstaff of een Boxer. Maar ja…in die klasse zijn er nog zoveel gave rassen Shar-Pei, Dogo Argentino, Tosa Inu etc. etc. Moeilijk….. Aangezien ik in de toekomst toch graag richting het platteland vertrek lijkt het me dan tijd voor een paartje Rhodesian Ridgebacks of Boerboels. Maar dat is echt toekomstmuziek. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ohhhhh een Bully On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
wat doe je met een hond die verschrikkelijk beschermend is bij mijn herder kunnen geen nieuwe mensen bij me in de buurt komen omdat hij ze aanvalt, en rustig wennen met muilkorf is er ook niet bij. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Dat is inderdaad lastig, mijn oudjes hadden ook zo'n beest, helaas overleden. Zei hebben hem laten "helpen" en dat werkte prima om de één of andere reden. Daarnaast wil een gehoorzaamheidstraining nog wel eens helpen, succes in ieder geval! heavy metal is the law |
|
hmm we laten hem niet graag helpen want het moet ook een waakhond blijven. kan er niet 1 bal weg worden gehaald ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Aha, dat wordt dan lastig ja ik zou zeggen: Bel eens zo'n hondentrainingsfaciliteit (wow) op en vraag wat je er verder aan zou kunnen doen, meestal geven ze gewoon vrijblijvend advies! heavy metal is the law |
|
quote: Onze hond is er niet minder waaks door geworden. Tering, ik zou soms willen van wel... Kan ik tenminste lekker door slapen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Dit is een TOsa Inu Als basis van de Tosa werd een Shikoku Ken (een pintscherachtige) gebruikt. Deze is als volgt gekruisd: 1872 Engelse Buldog 1874 Engelse Mastiff 1876 de duitse Pointer 1924 Duitse Dog, Bull Terrier en de St. bernard 1954 werd voor bloedverbetering de Bordeaux-Dog ingekruist Tosa is een gebied op het eiland Shikoku. De Tosa Inu werd gebruikt voor hondengevechten die volgens een oude worsteltraditie gebeurden en waarbij ook geen bloed mocht vloeien. Het is een meesterlijke hond. Elegant, massief, dominant, intelligent. Maar ook zeer tam, trouw en vriendelijk. En net als de meeste andere molosserhonden moet je er goed mee omgaan om er geen vals beest van te maken. Ze kunnen zelfs 80kg worden. Ach...wanneer ik ooit de ruimte zal hebben. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Mooi beest! Niet al te groot zo te zien? heavy metal is the law |
|
quote: Niet al te groot zou ik niet willen zeggen: Klasse 1 - schofthoogte tot 62 cm en gewicht tot 42 kg. Klasse 2 - schofthoogte vanaf 62 cm en gewicht vanaf 42 kg Ze komen ook voor in de 70-80 kg range. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
das aardig fors volgens mij. als ik een hond zou willen zou het een stamboom jack russell zijn maar zal waarschijnlijk een kat worden. ben meer een kattenmens. lekker lui op de bank hangen samen Je moeder. |
|
Ah, valt me nog mee hoor! Hoewel die XXL-variant wel groot is, haha! heavy metal is the law |
|
quote: JR Terriers zijn gaaf. Ze hebben echter een probleem...wanneer ze een loops teefje ruiken zoeken ze graag de vrijheid op ongeacht hoe goed getraind ze zijn. Voor mij wordt het een Boston Terrier dus: Allen dan waarschijnlijk een zwarte. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
En dit is een Bordeaux Dog KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: 62 CM schofthoogte is fors hoor. De Irish Wolfhound wat bij mijn weten zo ongeveer het grootste hondenras is bereikt 80-85 cm schofthoogte. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik hou het toch bij een JR terrier, heb er 2 gehad, maar mijn ex Laat maar Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: ik ken 2 van die beesten, het lijken net paarden zelfs als ze rustig lopen gaan ze enorm snel maar ik vind ze niet erg stevig gebouwt en mooi zijn ze ook niet. ik blijf toch bij de deutsche herder ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |