IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Nieuwe clip Within Temptation Volgende pagina
MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 23-04-2003 23:27 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Net zag ik de nieuwe clip van Within Temptation op TV, die van Running up that Hill. Nu heb 't niet zo op covers die als single worden uitgebracht, maar ik ben in ieder geval blij dat 't weer wat steviger en meer gothic klinkt dan de nummers van het laatste, nogal keltische, album. Wat vinden jullie ervan?


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 23-04-2003 23:28 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

popmuziek


"This one is older than shit, heavier than time!"


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 23-04-2003 23:28 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Ik heb het nog niet gehoord of gezien, maar als ze een nummer van Kate Bush verneuken doe ik ze wat

quote:
Op 23 april 2003 23:28 schreef 0Tolerence het volgende:
popmuziek
Zo hee, heb je het nieuwe nummer al gehoord dan?

[Dit bericht is gewijzigd door helmet op 23-04-2003 23:28]


I'm not being rude. You're just insignificant.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 23-04-2003 23:29 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 23:28 schreef helmet het volgende:
Ik heb het nog niet gehoord of gezien, maar als ze een nummer van Kate Bush verneuken doe ik ze wat

Zo hee, heb je het nieuwe nummer al gehoord dan?


nee, hoef ik ook niet. Ze komen verdommen op TMF


"This one is older than shit, heavier than time!"


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 23-04-2003 23:29 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 23:29 schreef 0Tolerence het volgende:
nee, hoef ik ook niet. Ze komen verdommen op TMF


hoe weet jij dat?


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 23-04-2003 23:30 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 23:29 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
hoe weet jij dat?


lol


"This one is older than shit, heavier than time!"


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 23-04-2003 23:30 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 23 april 2003 23:29 schreef 0Tolerence het volgende:
nee, hoef ik ook niet. Ze komen verdommen op TMF
Ergo: ongefundeerde mening. Dat maaktje van ongeveer hetzelfde niveau als het publiek dat TMF kijkt!

Veel plezier


I'm not being rude. You're just insignificant.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-04-2003 23:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 23:27 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Net zag ik de nieuwe clip van Within Temptation op TV, die van Running up that Hill. Nu heb 't niet zo op covers die als single worden uitgebracht, maar ik ben in ieder geval blij dat 't weer wat steviger en meer gothic klinkt dan de nummers van het laatste, nogal keltische, album. Wat vinden jullie ervan?
KELTISCH

Duizenden celtische muzikanten draaien zich om in hun graf.


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 23-04-2003 23:31 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 23 april 2003 23:29 schreef 0Tolerence het volgende:
nee, hoef ik ook niet. Ze komen verdommen op TMF

Nee 't was op de box.
Denk na, het kan niet wat je zegt. TMF boycor namelijk alles waar ook maar electrische gitaar inzit. Avril Lavigne vinden ze daar zelfs nogal heftig geloof ik.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 23-04-2003 23:32 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

mijn mening:

WT zuigt, WT is k.u.t.muziek (feit), ze coveren net als After Forever (wat overigens slecht gedaan is) nummers van bands (zo te horen) net als AF queen met who wants to live forever gecovered heeft (ja ik heb die mp3 )

edit: Jenje heeft gelijk, echte celtische muziek heerscht

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 23-04-2003 23:33]


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 23-04-2003 23:33 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 23:30 schreef helmet het volgende:
Ergo: ongefundeerde mening. Dat maaktje van ongeveer hetzelfde niveau als het publiek dat TMF kijkt!

Veel plezier


het interesseert me ook vrij weinig, vind het toch overgewaardeerde zooi


"This one is older than shit, heavier than time!"


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 23-04-2003 23:34 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 23 april 2003 23:31 schreef Jenje het volgende:
KELTISCH

Duizenden celtische muzikanten draaien zich om in hun graf.

Ja in die richting was 't toch, of niet?
Metal was 't in ieder geval niet meer, laten we het houden op 'Rock met keltische invloeden'
Wel mee eens?


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 23-04-2003 23:35 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 23:34 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Ja in die richting was 't toch, of niet?
Metal was 't in ieder geval niet meer, laten we het houden op 'Rock met keltische invloeden'
Wel mee eens?


celtische invloeden m'n reet (en ik weet wat celtisch is), het was gewoon prut, klonk meer als trance


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 23-04-2003 23:39 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 23 april 2003 23:35 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
celtische invloeden m'n reet (en ik weet wat celtisch is), het was gewoon prut, klonk meer als trance

Nou wat 't ook was... het klinkt nu in ieder geval anders dan wat anders klonk dan hoe het daarvoor klonk. Da's wat ik ff kwijt wou


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-04-2003 23:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ach .. als metalband kun je ze toch niet meer serieus nemen


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 23-04-2003 23:41 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 23:39 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Nou wat 't ook was... het klinkt nu in ieder geval anders dan wat anders klonk dan hoe het daarvoor klonk. Da's wat ik ff kwijt wou


zeg dat dan , ik ga 'em toch maar eens downloaden (ben te nieuwsgierig

@Jenje: nee, dat niet

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 23-04-2003 23:41]


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 23-04-2003 23:48 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 23 april 2003 23:41 schreef Jenje het volgende:
Ach .. als metalband kun je ze toch niet meer serieus nemen


Nou als de rest van hun nieuwe album ook 'n beetje in deze richting ligt (hoewel helaas ook dit nummer zonder grunt is) wordt het misschien toch wel weer meer metalachtig. Maar of je ze na zo'n album als het vorige dan nog serieus kunt nemen als ze zich weer 'bekeerd' hebben betwijfel ik ook.
Persoonlijk vind ik zowel hun oudere als hun laatste album goed, en misschien wordt het nieuwe wel een combinatie hiertussen. Hetgeen mij vooral tegenvalt aan WT is dat het live vaak voor geen meter klinkt. Dat vind ik eigenlijk belangrijker dan de vraag of het metal is of niet


DCLXVI
Usericon van DCLXVI
Posted 23-04-2003 23:50 by DCLXVI Wijzig reactieProfiel van DCLXVIQuote dit bericht

Ik vind Sharon erg goed. Hun laatste album kan mij op sommige momenten best boeien. Soms heb ik behoefte aan wat dromerige muziek, en voor dat soort momenten is het perfect.

On topic: Ik vind het nummer wel aardig, alleen vind ik het origineel beter.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 23-04-2003 23:51 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

moet moet moet moet heel even offtopic: ben jij de opvolger van Panda?


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 23-04-2003 23:53 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 23 april 2003 23:50 schreef DCLXVI het volgende:
...Ik vind het nummer wel aardig, alleen vind ik het origineel beter.

Dat geldt naar mijn mening voor vrijwel iedere cover. Ik heb er altijd een hekel aan als bands een grote hit scoren met het werk van anderen. Voor gewoon op een album is 't niet erg, maar de nummers de je band echt vertegenwoordigen moeten toch echt van jezelf zijn...coverbandjes zijn er genoeg


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-04-2003 23:57 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Hij is nu op de Box, en het is een totale verkrachting van het origineel. Sharon heeft niet de stem voor dit nummer, ipv mysterie die er in hoort te liggen geeft ze er een zeurderige toon aan. Echt zonde. Kate Bush doet het duizend malen beter.

edit: het nieuwe tempo past niet bij het nummer, het trekt het uit het verband in negatieve zin

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 23-04-2003 23:59]


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 23-04-2003 23:58 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 23:57 schreef ghoulliette het volgende:
Hij is nu op de Box, en het is een totale verkrachting van het origineel. Sharon heeft niet de stem voor dit nummer, ipv mysterie die er in hoort te liggen geeft ze er een zeurderige toon aan. Echt zonde. Kate Bush doet het duizend malen beter.


ehm? ik zie een krijsende vent...


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 23-04-2003 23:58 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 23 april 2003 23:58 schreef Vampie het volgende:
ehm? ik zie een krijsende vent...
Machinehead


I'm not being rude. You're just insignificant.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-04-2003 0:00 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 23:58 schreef Vampie het volgende:
ehm? ik zie een krijsende vent...

Box werkt per regio, in nijmegen is dus iets anders te zien dan in tilburg


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 24-04-2003 0:00 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Nou ja...is metalavond..komt vast nog wel een keer langs dan.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 24-04-2003 0:01 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Duhhh, niet overal is tegelijk hetzelfde nummer erop. Maar toen ik 't nummer net gezien heb was de stem van Sharon nauwelijks te horen, en het achtergrondkoor (dat het nummer een meer gothic klank geeft) des te meer. Blijkbaar is dat dan ook maar goed geweest...


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen