IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Nieuwe clip Within Temptation Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-05-2003 15:18 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

het is wel mooi camera werk


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 11-05-2003 15:20 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Gaan jullie hier de hele dag mee door?


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 11-05-2003 15:20 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Allez, omda gij moeite gedaan hebt om iets positief te vinden zal ik eens moeite doen om negatieve commentaar te geven.

Da veerke op't einde was gay.. goed? :D


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 11-05-2003 20:11 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 15:18 schreef ghoulliette het volgende:
het is wel mooi camera werk


Ik vind de clip mooi. Het nummer daarentegen vind ik bar slecht. Erg jammer.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 11-05-2003 20:18 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

ALS beesten gaan ze tekeer, zij als een Kate Bush imitatie, en de band als een Within Temptation imitatie
Kunnen ook een stelletje dronken Idols patienten zijn. IMpala


Freakjuh
Ahem...
Usericon van Freakjuh
Posted 12-05-2003 14:40 by Freakjuh Wijzig reactieProfiel van FreakjuhQuote dit berichthttp://groups.msn.com/WithinTemptationRulezzzz

Tis gewoon their style, enne iemand moet voor ze opkomen en dat ben ik! LET THEM BE!


Let me be... God; If I only could I'd make a deal with Sharon and get her to swap our places!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 12-05-2003 14:41 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik word zo aggresief van jou.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 12-05-2003 14:43 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2003 20:49 schreef Killing Zoe het volgende:
Ik vind die streep over sjaron d'r hoofd niet echt charmant.
ik vind dat hele wijf niet charmant en t is nog een hoer ook.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-05-2003 14:45 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2003 14:40 schreef Freakjuh het volgende:
Tis gewoon their style, enne iemand moet voor ze opkomen en dat ben ik! LET THEM BE!
Dat is gay.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ILOVEMETAL
Usericon van ILOVEMETAL
Posted 12-05-2003 16:12 by ILOVEMETAL Wijzig reactieProfiel van ILOVEMETALQuote dit bericht

de versies op de cd single zijn harder dan de muziek bij de clip


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 12-05-2003 16:14 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2003 16:12 schreef ILOVEMETAL het volgende:
de versies op de cd single zijn harder dan de muziek bij de clip
; wow nog harder?
kan dat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-05-2003 16:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2003 16:14 schreef impaled succubus het volgende:
; wow nog harder?
kan dat
Er zitten vasy blastbieten in die versie ...


Satanic-Death
Death Will Take Over
Usericon van Satanic-Death
Posted 12-05-2003 16:58 by Satanic-Death Wijzig reactieProfiel van Satanic-DeathQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 23:27 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Net zag ik de nieuwe clip van Within Temptation op TV, die van Running up that Hill. Nu heb 't niet zo op covers die als single worden uitgebracht, maar ik ben in ieder geval blij dat 't weer wat steviger en meer gothic klinkt dan de nummers van het laatste, nogal keltische, album. Wat vinden jullie ervan?


Ik heb het niet zo op dat fanta gothic metal..

de cover is wel oke


Take Me Out Of This Black Hell


ILOVEMETAL
Usericon van ILOVEMETAL
Posted 14-05-2003 18:07 by ILOVEMETAL Wijzig reactieProfiel van ILOVEMETALQuote dit bericht

er komen vanavond bandleden in de chat op within-temptation.com tussen 20.30 en 22.00 dus als jullie ze af willen kraken weet je waar je moet zijn


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 14-05-2003 18:10 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 12 mei 2003 14:43 schreef impaled succubus het volgende:
ik vind dat hele wijf niet charmant en t is nog een hoer ook.


DAMN!!

Waar??



Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Satanic-Death
Death Will Take Over
Usericon van Satanic-Death
Posted 15-05-2003 20:28 by Satanic-Death Wijzig reactieProfiel van Satanic-DeathQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2003 14:43 schreef impaled succubus het volgende:
ik vind dat hele wijf niet charmant en t is nog een hoer ook.


LOL!


Take Me Out Of This Black Hell


Lord Azazel
Who lives in a pineapple under the sea?
Usericon van Lord Azazel
Posted 21-05-2003 13:46 by Lord Azazel Wijzig reactieProfiel van Lord AzazelQuote dit berichthttp://www.sanguinary.com

Het is niet om aan te horen, en ze hebben de tekst ook nog eens fout.

Volgens mij is het origineel harder dan de WT versie


Never, ever, bloody anything, ever!


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 21-05-2003 14:45 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Whoehoe! Nog steeds niet gezien


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 21-05-2003 15:00 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

idem


Je moeder.


X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 22-05-2003 0:40 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2003 2:17 schreef X-Act het volgende:
Wat een schitterend topic alweer !
Iedereen blijkt hier plots een grote Kate Bush fan te zijn. Heiligschennis dat WT een van haar nummers durft te coveren. Doet me beetje denken aan die heisa hier toen Britney het nodig achtte I Love Rock 'N Roll te zingen. Hey: het is nu niet bepaald alsof ze Battles In The North coveren hé !

heb clip daarstraks gezien dus kan ik iets toevoegen: kvond het eigenlijk best wel meevallen; sharon zingt trouwens weer iets lager dan hetgeen ze deed op mother earth (waar ze ironisch genoeg net wél klonk als een reserve Kate Bush).


In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-05-2003 9:28 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2003 13:46 schreef Lord Azazel het volgende:
Het is niet om aan te horen, en ze hebben de tekst ook nog eens fout.

Volgens mij is het origineel harder dan de WT versie


hij is inderdaad om van te kotsen


schaap
Evil Blaat
Usericon van schaap
Posted 22-05-2003 12:46 by schaap Wijzig reactieProfiel van schaapQuote dit bericht

ik vind het gewoon zoals elke clip van WT, niet om serieus te nemen. is een stuk simpeler dan erover je druk te maken of whatever. het is niet iets wat ik automatisch doe als iets me niet aanstaat (voordat mensen dat weer denken), maar ik kan het gewoon simpelweg niet echt serieus nemen.


HET IS ZO FIJN OM EEN SCHAAPJE TE ZIJN ! BLAAT MEKKER BLAAT !


Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 22-05-2003 12:49 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

Hoe verneuk ik een goed nummer.
Teleac cursus, les 1 met Within Temptation


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-05-2003 12:52 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

lol, dat dit topic nog steeds open is verbaast me enigzins


"This one is older than shit, heavier than time!"


Marco_Filth
Usericon van Marco_Filth
Posted 03-10-2003 1:12 by Marco_Filth Wijzig reactieProfiel van Marco_FilthQuote dit berichthttp://www.geocities.com/marco_filth

Ik zie juist op TMF een nieuwe clip van Within Temptation van Ice Queen, met planeten en sterretjes en vuurballen en zo. Als je de muziek uitzette, had het verdorie evengoed een clip van Milk Inc kunnen zijn.

Ik vraag mij af waar dit goed voor was. Er was toch niks mis met die vorige clip


And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen