IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Nieuwe clip Within Temptation Vorige pagina | Volgende pagina
Mies
...
Usericon van Mies
Posted 28-04-2003 0:45 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

Ik vind het een geslaagde cover.



B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 28-04-2003 0:48 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Within Temptation is al lang niet meer hip, maar ik ben wel benieuwd naar dat nummer.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-04-2003 10:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Heb em net gezien.

Word wel erg duidelijk dat Sharon qua vocale prestaties nog niet in de buurt van Kate Bush komt.

Ook hebben ze volledig de spanning uit het nummer gehaald

Kortom: kut nummer


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 28-04-2003 10:40 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Ik vind het 3 keer niks.Het haalt het bij lange na niet bij het origineel.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 28-04-2003 11:09 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2003 16:17 schreef webblaster wim het volgende:
en de hele "metal" aanpak van het nummer is totaal overbodig.

Dat vind ik ook, het voegt naar mijn idee niets aan het nummer toe, muziek van Kate Bush komt (vind ik) zowiezo wel over je heen denderen.

edit:

Net toch even dat nummer gedownload (live versie nogwel) en het klinkt toch wel vet. (stukken beter dan op tv)

quote:
Op 28 april 2003 10:33 schreef Jenje het volgende:
Heb em net gezien.

Word wel erg duidelijk dat Sharon qua vocale prestaties nog niet in de buurt van Kate Bush komt.

Ook hebben ze volledig de spanning uit het nummer gehaald

Kortom: kut nummer


volgens mij heeft dat niets met vocale prestaties te maken, Kate Bush heeft nu eenmaal een ontzettend hoog stemmetje, zelfs hoger dan Sharons stem, daarom klinkt het niet identiek.
en euh de spanning uit het nummer gehaald ? dat is niet zo gek toch als je een cover speelt ?

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 28-04-2003 11:46]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 30-04-2003 11:30 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

Ik heb de clip ook eindelijk gezien

Na 1 minuut weer uitgezet, verschrikkelijk
Ze moeten weer muziek gaan maken zoals op enter.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 30-04-2003 11:31 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

wat een tv-kiddies hier zeg waarom zou je MTV/TMF gaan kijken?


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-04-2003 11:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2003 11:09 schreef FireFox het volgende:
volgens mij heeft dat niets met vocale prestaties te maken, Kate Bush heeft nu eenmaal een ontzettend hoog stemmetje, zelfs hoger dan Sharons stem, daarom klinkt het niet identiek.
Haar stem wordt vaak met Kate Bush vergeleken en als je haar dan gaat coveren geloof je daar zelf blijkbaar ook in. Kate Bush heeft trouwens een enorm bereik, niet alleen hoog, als je zoiets gaat coveren moet je die vocalen beheersen anders is het een prutscover.
quote:
en euh de spanning uit het nummer gehaald ? dat is niet zo gek toch als je een cover speelt ?
Vind je? Als je een nummer covert wil je toch proberen om de feeling van het nummer te bewaren, ik vind dit gewoon een marktversie van een brilliant nummer.


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 30-04-2003 11:33 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2003 11:31 schreef Claw het volgende:
wat een tv-kiddies hier zeg waarom zou je MTV/TMF gaan kijken?
dat had ik ook al gezegd kreeg ik van die en dat de clip op de box kwam.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 30-04-2003 12:43 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

nog niet gezien maarja we hebben ook the box niet hier


Je moeder.


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 30-04-2003 21:24 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 23:28 schreef 0Tolerence het volgende:
popmuziek


Ik moet OTolerence helemaal geliek geven, Runnin Up That Hill, krijg nou wa.
Hallo ik ben Sharon en doe Kate Bush na.
In Idols was ze door het ijs gezakt.
Maar makkelijk hoor om een paar centen bij te verdienen. Ze hadden beter Runnin With The Devil kunnen nemen. WT is GARBAGE.


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 30-04-2003 21:49 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 30 april 2003 11:31 schreef Claw het volgende:
wat een tv-kiddies hier zeg waarom zou je MTV/TMF gaan kijken?...


...als je lekker java kunt gaan programmeren


Dit slaat nergens op.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 30-04-2003 21:58 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ik ben wel benieuwd geworden na dit topic.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 30-04-2003 23:17 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2003 11:32 schreef Jenje het volgende:
Haar stem wordt vaak met Kate Bush vergeleken en als je haar dan gaat coveren geloof je daar zelf blijkbaar ook in.
Kate Bush heeft trouwens een enorm bereik, niet alleen hoog, als je zoiets gaat coveren moet je die vocalen beheersen anders is het een prutscover.

Wat jij hier dus mee zegt is dat als het geen exacte kopie qua vocalen zou zijn dat het dus een prutscover is
Overigs valt dat enorme bereik volgens mij ook wel mee, want in eigenlijk alle nummer van Kate Bush die ik ken zingt ze ontzettend bizar hoog.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-04-2003 23:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Je moet op zijn minst de uithalen kunnen evenaren, anders is het een platte versie.

Kate Bush kan ook goed laag hoor ...


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 30-04-2003 23:21 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2003 23:18 schreef Jenje het volgende:
Je moet op zijn minst de uithalen kunnen evenaren, anders is het een platte versie.

Kate Bush kan ook goed laag hoor ...

Mwa het zal wel aan mij liggen maar goed ik vond het dus wel goed klinken, minder hoog maar dat maakt op zich niet uit, het klopt iig wel.
Overigs kan ik me zo snel geen nummers van Kate Bush herinneren waarin ze niet met die aparte stem zingt, hoge beetje hese stemmetje (waaraan je ook altijd direct herkent dat je met Kate Bush te maken hebt)
geef eens een nummer ? ga ik eens op zoek


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-04-2003 23:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2003 23:21 schreef FireFox het volgende:
Mwa het zal wel aan mij liggen maar goed ik vond het dus wel goed klinken, minder hoog maar dat maakt op zich niet uit, het klopt iig wel.
Overigs kan ik me zo snel geen nummers van Kate Bush herinneren waarin ze niet met die aparte stem zingt, hoge beetje hese stemmetje (waaraan je ook altijd direct herkent dat je met Kate Bush te maken hebt)
geef eens een nummer ? ga ik eens op zoek

Pff, titel weet ik zo niet .. maar volgens mij zelfs in Running up that Hill zingt ze stukken laag ...


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 30-04-2003 23:23 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

tijdens het zappen zag ik het toevallig op the box, inhoudsloze rommel zoals ik al verwachte


"This one is older than shit, heavier than time!"


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 01-05-2003 0:27 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 30 april 2003 23:23 schreef 0Tolerence het volgende:
tijdens het zappen zag ik het toevallig op the box, inhoudsloze rommel zoals ik al verwachte

toevallig...



Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 01-05-2003 2:59 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 30 april 2003 21:49 schreef mörke het volgende:
...als je lekker java kunt gaan programmeren


JIJ snapt het!


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 01-05-2003 10:17 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2003 0:27 schreef Mies het volgende:
toevallig...



ja idd toevallig en ik lul ook niet eens. Dus kan je nagaan hoevaak het gedraaid wordt!


"This one is older than shit, heavier than time!"


Sirene
Usericon van Sirene
Posted 01-05-2003 15:48 by Sirene Wijzig reactieProfiel van SireneQuote dit bericht

What the f*ck is The Box??? Ik kan me er helemaal niets bij visualiseren.

Ach....het zal wel komen doordat ik een Nep-Belg ben en in het Brabantse woon. De mensen lopen daar toch altijd achter....


Fuck all arrogant people!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-05-2003 15:52 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 30 april 2003 12:43 schreef karnivoor het volgende:
nog niet gezien maarja we hebben ook the box niet hier


ik bedenk me net dat ik de laatste 2 seconden van de clip wel heb gezien afgelopen weekend bij mn ouders (wel the box daar)


Je moeder.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 01-05-2003 15:54 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 1 mei 2003 15:48 schreef Sirene het volgende:
What the f*ck is The Box??? Ik kan me er helemaal niets bij visualiseren.
Ach....het zal wel komen doordat ik een Nep-Belg ben en in het Brabantse woon. De mensen lopen daar toch altijd achter....
Vreemd, hier in Tilburg hebben we toch echt al tijden lang de muziekzender The Box hoor.. dus aan het in Brabant wonen zal het niet liggen


I'm not being rude. You're just insignificant.


Imotep
metal drummer
Usericon van Imotep
Posted 05-05-2003 22:14 by Imotep Wijzig reactieProfiel van ImotepQuote dit berichthttp://listen.to/imothep

Ik heb de clip vandaag gezien. Ziet er vrij "metal" uit.

Maar de muziek Niet mijn smaak dus.

Maar de clip vind ik wel mooi


blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!!


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen