IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Nieuwe clip Within Temptation Vorige pagina | Volgende pagina
DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 10-05-2003 22:59 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Ik vind het wel een leuk nummer. Heb me de DVD-single aangekocht. Within Temptation vind ik gewoon een goeie band, ook al zijn ze niet echt metal meer.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-05-2003 23:02 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

*ROFL*!

lachen man met jou


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 11-05-2003 0:14 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

[sarcasme]Oh nee! Ghouliette lacht met me... hoe erg[/sarcasme]


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-05-2003 0:18 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

kom op, dat kun je beter. Probeer het nog eens, sarcasme is echt niet zo moeilijk.


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 11-05-2003 0:19 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Nee, maar mijn brein is afgestorven van al dat ge-within temptation...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-05-2003 0:20 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 0:19 schreef DarknessThere het volgende:
Nee, maar mijn brein is afgestorven van al dat ge-within temptation...

Wat een verassing


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 11-05-2003 0:21 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Ik ga hier niet meer op antwoorden, okay? Kinderachtig mens.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-05-2003 0:25 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 0:21 schreef DarknessThere het volgende:
Ik ga hier niet meer op antwoorden, okay? Kinderachtig mens.

dus antwoord je?


Fire
Usericon van Fire
Posted 11-05-2003 1:02 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

ghoulliette ik wil je graag verzoeken om je negatieve meningen over een ban op een andere manier te brengen en niet door het aanvallen van een mede forum lid!.


Btw die nieuwe clip moet ik nog wat vaker zien om er echt een oordeel over te geven. Het nummer live was zeer slecht. Maar een ander nieuw nummer deed veel hoop opleven.



Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 11-05-2003 2:50 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2003 22:59 schreef DarknessThere het volgende:
Ik vind het wel een leuk nummer. Heb me de DVD-single aangekocht. Within Temptation vind ik gewoon een goeie band, ook al zijn ze niet echt metal meer.


goed dat je op graspop komt


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 11-05-2003 5:18 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

WT is da shit


en ik ga echt kappen met topics spammen want ik ben straaaaaaaaaaaaaaaaal bezopen :|


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-05-2003 10:47 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 1:02 schreef Fire het volgende:
ghoulliette ik wil je graag verzoeken om je negatieve meningen over een ban op een andere manier te brengen en niet door het aanvallen van een mede forum lid!.
.

Waar heb je het over?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-05-2003 11:18 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

antwoord graag? iemand anders die het antwoord ook weet mag het ook zeggen


Rythm3
Usericon van Rythm3
Posted 11-05-2003 11:24 by Rythm3 Wijzig reactieProfiel van Rythm3Quote dit bericht

is niet zo moeilijk toch? ophouden met persoonlijke aanvallen/ beledigingen off topic ge ouwe hoer etc. en anders oprotten


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 11-05-2003 11:25 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 11 mei 2003 11:24 schreef Shakeel het volgende:
is niet zo moeilijk toch? ophouden met persoonlijke aanvallen/ beledigingen off topic ge ouwe hoer etc. en anders oprotten


Hee Shakeel, hoe ist??? das lang geleden.... kom je ook vanmiddag??



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-05-2003 11:27 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 11:24 schreef Shakeel het volgende:
is niet zo moeilijk toch? ophouden met persoonlijke aanvallen/ beledigingen off topic ge ouwe hoer etc. en anders oprotten

het was niets persoonlijks en gister rond middernacht iedereen weggepest, behalve de mensen die nog enig intelligentie en happy inbreng hadden.
En ik vroeg een antwoord op de bovenste vraag en jij hebt overduidelijk geen flauwbenul waar die vraag over gaat. (je geeft er namelijk geen antwoord op je begint over iets anders)


Rythm3
Usericon van Rythm3
Posted 11-05-2003 12:04 by Rythm3 Wijzig reactieProfiel van Rythm3Quote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 11:25 schreef ratje het volgende:
Hee Shakeel, hoe ist??? das lang geleden.... kom je ook vanmiddag??

hey alles is goed hoor, thanks

ik kan vanmiddag helaas niet family bizness..


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 11-05-2003 12:09 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 12:04 schreef Shakeel het volgende:
hey alles is goed hoor, thanks

ik kan vanmiddag helaas niet family bizness..

quote:
Op 11 mei 2003 11:24 schreef Shakeel het volgende:
is niet zo moeilijk toch? ophouden met persoonlijke aanvallen/ beledigingen off topic ge ouwe hoer etc. en anders oprotten




[Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 11-05-2003 12:10]


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 11-05-2003 14:46 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Wel, zolang het niets persoonlijks was...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-05-2003 14:52 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 14:46 schreef DarknessThere het volgende:
Wel, zolang het niets persoonlijks was...

Ik was gister gewoon tegen iedereen vervelend, was echt niets persoonlijks


Maar ik snap dat verhaal over die bann van Fire nog steeds niet? Ik protesteer tegen een bann blijkbaar? Maar wie is er dan in godesnaam gebanned?


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 11-05-2003 14:57 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 14:52 schreef ghoulliette het volgende:
Ik was gister gewoon tegen iedereen vervelend, was echt niets persoonlijks


Maar ik snap dat verhaal over die bann van Fire nog steeds niet? Ik protesteer tegen een bann blijkbaar? Maar wie is er dan in godesnaam gebanned?

Hij was gewoon de d vergeten, dan wordt het band.. band's maken muziek...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-05-2003 15:08 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 14:57 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Hij was gewoon de d vergeten, dan wordt het band.. band's maken muziek...

oeps


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 11-05-2003 15:12 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Haha! Domme trut! (Niets persoonlijks... )


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-05-2003 15:15 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 15:12 schreef DarknessThere het volgende:
Haha! Domme trut! (Niets persoonlijks... )

hey dat is Mevr. domme trut voor jou


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 11-05-2003 15:16 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

*wijst naar het lultopic, uit vreesch voor de all-powerful mods*

Within Temptation.. nieuwe clip.. zuigt niet! <== Zie, ik ben on topic!


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen