IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : nederlandse black metal Vorige pagina | Volgende pagina
istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 23-07-2003 21:08 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2003 21:06 schreef impaled succubus het volgende:
dark metal is wel degelijk een eigen genre en aeternus is daar de grondlegger van, hoewel de eerste platen erg blackie waren.


Bethlehem kwam toch eerder met de term DARK METAL?


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 23-07-2003 21:10 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2003 21:08 schreef istharol het volgende:
Bethlehem kwam toch eerder met de term DARK METAL?
dat vind ik gewon waazige(/industrial) black en past zeker niet in het straatje aeternus, burning inside en seirim.


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 23-07-2003 21:10 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2003 21:10 schreef impaled succubus het volgende:
dat vind ik gewon waazige(/industrial) black en past zeker niet in het straatje aeternus, burning inside en seirim.


Zeker nog nooit dictus te nectare geluisterd....


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 23-07-2003 21:13 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2003 21:10 schreef istharol het volgende:
Zeker nog nooit dictus te nectare geluisterd....
nopuh, de enige dark die ik ken en niet in dat sraatje valt is throes of dawn


Sater
Usericon van Sater
Posted 23-07-2003 21:14 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2003 21:10 schreef impaled succubus het volgende:
dat vind ik gewon waazige(/industrial) black en past zeker niet in het straatje aeternus, burning inside en seirim.

Oudere albums niet hoor, die eerste cd heet niet voor niets 'Dark Metal' En raad eens van welke band mijn undersign komt.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 23-07-2003 21:18 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2003 21:13 schreef impaled succubus het volgende:
nopuh, de enige dark die ik ken en niet in dat sraatje valt is throes of dawn


ok, dictus te nectare is een zwarte parel in de lijst van Dark metal. 1 van de meest duistere platen ooit uitgebracht met een scream waar menig mensen nog aan kunnen tippen.

"checkt de boekje van Dictus te nectare"

"Bethelem exclusively plays dark metal"

Ook weer opgehelderd.

Genoeg offtopic gebrabbel.

Weet iemand ook of de oude zanger en drummer van Ordo draconis al een nieuwe band hebben opgericht? ze waren het namelijk een tijdje geleden wel van plan....


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 23-07-2003 21:30 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 23 juli 2003 20:36 schreef Mr. Cuntreaper het volgende:
...je gaat te serieus op de zaken in en gaat je meteen verdedigen als je een keer aan wordt gevallen, gewoon met hard geweld terugaanvallen!


Ik voelde mij geenszins aangevallen. Burzum werd aangevallen, en aangezien Varg in de bajes zit en zich niet kan verdedigen deed ik dat maar voor hem. Gratis service, no strings attached.

En trouwens, die term "Dark Metal" vind ik een beetje vaag, veelal door de naam en het kleine handje vol bands die zeggen deze muziek te maken. Ik bedoel: is Black Metal niet 'Dark'? Is Doom Metal niet 'Dark'?

[Dit bericht is gewijzigd door Claw op 23-07-2003 21:32]


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 23-07-2003 21:31 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2003 21:30 schreef Claw het volgende:
Ik voelde mij geenszins aangevallen. Burzum werd aangevallen, en aangezien Varg in de bajes zit en zich niet kan verdedigen deed ik dat maar voor hem. Gratis service, no strings attached.
yeah whatever


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 23-07-2003 21:33 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 23 juli 2003 21:31 schreef impaled succubus het volgende:
yeah whatever


R&B-sletje...


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 23-07-2003 21:33 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2003 21:33 schreef Claw het volgende:
R&B-sletje...
breezah boy


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 23-07-2003 21:36 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 23 juli 2003 21:33 schreef impaled succubus het volgende:
breezah boy


wha-eva! talk to the hand


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Sater
Usericon van Sater
Posted 23-07-2003 21:46 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2003 21:18 schreef istharol het volgende:
Weet iemand ook of de oude zanger en drummer van Ordo draconis al een nieuwe band hebben opgericht? ze waren het namelijk een tijdje geleden wel van plan....

http://www.weltbrand.cjb.net

Ik moet zeggen dat het een erg goeie cd is, klinkt weer een beetje anders dan de rest van de Nederlandse bands.

[Dit bericht is gewijzigd door Sater op 23-07-2003 21:47]


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 23-07-2003 21:48 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2003 21:46 schreef Sater het volgende:
http://www.weltbrand.cjb.net

Ik moet zeggen dat het een erg goeie cd is, klinkt weer een beetje anders dan de rest van de Nederlandse bands.


Dank u!


TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 23-07-2003 21:57 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

quote:
Ik geloof niet dat Mr.Vikernes er echt wakker van ligt dat de zanger/gitarist van Eternal Conspiracy hem een zielig mannetje vind


-Die heeft wel andere dingen om wakker over te liggen, of hij niet anaal geboord gaat worden als hij zijn zeepje laat vallen de volgende dag in de douche

quote:
Dan heb je misschien wel ruzie met heel EC en Monolith, maar dan vinden de wijven je wel stoer Zo is Nachtraaf ook aan een vrouw gekomen


EC bestaat niet meer, blackmetal raakte uit en toen zijn we maar deathmetal gaan maken. Nachtraaf was een van de weinigen die de EC humor er van inzag. Zo is hij ook aan die vrouw gekomen



istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 23-07-2003 22:02 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2003 21:57 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:

EC bestaat niet meer, blackmetal raakte uit en toen zijn we maar deathmetal gaan maken. Nachtraaf was een van de weinigen die de EC humor er van inzag. Zo is hij ook aan die vrouw gekomen


Woods of Despair is nog steeds een mooi nummer!


Sater
Usericon van Sater
Posted 23-07-2003 22:03 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2003 21:48 schreef istharol het volgende:
Dank u!


En snel bestellen die handel!


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 23-07-2003 22:04 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2003 22:03 schreef Sater het volgende:
En snel bestellen die handel!
]

Een mailtje is al onderweg


Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 24-07-2003 0:02 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2003 11:52 schreef Mr. Cuntreaper het volgende:
Dan zou ik toch andere bands noemen, waar Nederland echt trots op kan zijn, zoals (oude!) Gorefest, Pestilence (ten tijde van Consuming Impulse), Asphyx (met Martin van Drunen), The Gathering (ten tijde van Always), die lui wisten tenminste een origineel stukje metal te produceren zonder iedereen klakkeloos na te apen, moderne death-metalbands kunnen voor mijn part allemaal opdoeken want ze voegen geen flikker toe aan wat er al gemaakt is, ze kunnen net zo goed de oude, goede deathmetalbands gaan coveren!


Je vergeet Pentacle!
als er één band die zonder twijfel alles omver heerst..... juist...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-07-2003 9:31 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2003 0:02 schreef Poggwyd het volgende:
Je vergeet Pentacle!
als er één band die zonder twijfel alles omver heerst..... juist...


en wat dacht je van Sempiternal deathreign? Dat was echt een goede band.
Delerium trouwens ook! Als iemand een kopietje van hun Zouuuhh (of zoiets) cd kan maken?


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 24-07-2003 10:32 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Welnu, ik heb de originele CD van Delirium - Zoougghh; kan wel een kopie voor je braden; de CD is al lang niet meer verkrijgbaar, hetgeen een gemis is voor eenieder die bangde op Hellhammer.

Sempiternal Deathreign heeft met Spooky Gloom inderdaad een zeer puike LP afgeleverd. Is helaas door mijn vorige vriendin tijdens een heftige ruzie in tweeen gebroken (samen met Mentors - Up the Dose en Wehrmacht - Shark Attack), snif..


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 24-07-2003 11:22 by Mr. Cuntreaper Wijzig reactieProfiel van Mr. CuntreaperQuote dit berichthttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

Delirium heerst, daar heb ik nog een nummer van op cassette, een keer opgenomen van VARA's vuurwerk
Ik vind de term dark-metal meer dan overbodig,voor mij is het gewoon interessantdoenerij! Wat maakt het trouwens uberhaupt uit of iets nou dark of deathmetal heet, als het toch hetzelfde klinkt!
Er zijn natuurlijk mensen die er bijna op klaarkomen om een avondje te discussieren of iets nou dark - of deathmetal genoemd mag worden, zullen we aan de regering geld vragen om voor die mensen aparte buurthuizen te bouwen, dit is zo belangijk

[Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 24-07-2003 11:26]


Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-07-2003 11:41 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2003 10:32 schreef bonobo het volgende:
Welnu, ik heb de originele CD van Delirium - Zoougghh; kan wel een kopie voor je braden; de CD is al lang niet meer verkrijgbaar, hetgeen een gemis is voor eenieder die bangde op Hellhammer.

Sempiternal Deathreign heeft met Spooky Gloom inderdaad een zeer puike LP afgeleverd. Is helaas door mijn vorige vriendin tijdens een heftige ruzie in tweeen gebroken (samen met Mentors - Up the Dose en Wehrmacht - Shark Attack), snif..


Als je een kopietje voor mij wilt bakken zou ik dat erg waarderen. Dan bak ik voor jou een kopietje van Sempiternal deathreign.
(Hoe sterk ben jij wel niet? Een cd breek je toch niet zomaar?)


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 24-07-2003 11:46 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Nope, mijn toenmalige vriendin had die LP gebroken nadat we een hoog oplopende discussie hadden gehad over de teksten van the Mentors. Ze vond die teksten zeer vrouw-onvriendelijk, waarna ze die LP en nog een paar andere vernielde.

Ze ligt begraven langs de A12 ergens tussen Breukelen en Vinkeveen.


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 24-07-2003 12:10 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

hier..
voor de echte occultisten onder ons:


http://www.urfaust.cjb.net










Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Snoodaert
Wijsheid voor Dwalenden.
Usericon van Snoodaert
Posted 24-07-2003 12:14 by Snoodaert Wijzig reactieProfiel van SnoodaertQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2003 12:10 schreef irritante klootzak het volgende:
hier..
voor de echte occultisten onder ons:


http://www.urfaust.cjb.net












Heb ik eindelijk de url van mijn oude geesteskindje te pakken.


Mr. Cum Eater chat.nl?


IJverzucht en drinkgelag.


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen