IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : nederlandse black metal Vorige pagina | Volgende pagina
Snoodaert
Wijsheid voor Dwalenden.
Usericon van Snoodaert
Posted 24-07-2003 19:09 by Snoodaert Wijzig reactieProfiel van SnoodaertQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2003 12:32 schreef irritante klootzak het volgende:
de muziek is weliswaar iets verandert, maar het is er neit minder occult en duister om geworden...


Ik heb het geluisterd. Het is iets heel anders geworden, maar ik vind het zeeeeeeeer goed. De sfeer is hetzelfde, koud en grim. Een waardig vervolg. Trouwens, The Godfather 2 was ook beter dan deel 1.



IJverzucht en drinkgelag.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 24-07-2003 19:26 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Grimfaug!! (Oke, 'tis Vlaams, sue me)
WAT een ontdekking!
Ik ben in geen tijden een (demo-/M-)CD tegengekomen die mij zo veel kon bekoren.
Norgaath en Crygh, als jullie full-length deze lijn doortrekt wordt het een meesterwerk.
Tracks die je infecteren en niet meer loslaten. Zeer strak gespeelde mid-tot-hoog-tempo BM zonder poespas (bv. keyboards/wijvenstem/loze intermezzo's).
Aanra(n)der voor iedere BM-er die (ooit) Darkthrone goed vindt (vond) (en dat zijn er veel dus).


Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 24-07-2003 19:30 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

quote:
Op 24 juli 2003 19:26 schreef MBMarduk het volgende:
Grimfaug!!
Zeer strak gespeelde mid-tot-hoog-tempo BM zonder poespas (bv. keyboards/wijvenstem/loze intermezzo's).


Hehehehe....
Maar kom op jongens, kom nou eens aan met iets anders dan dat stofzuigergeluid?


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


Agamidion
Gayheid
Usericon van Agamidion
Posted 24-07-2003 21:02 by Agamidion Wijzig reactieProfiel van AgamidionQuote dit bericht

zat net de split te lusiteren van botulistum met christfighter en ik moet zeggen : erger dan christfighter kan het echt niet wat een heerlijk bagger geluid en wat een heerlijke puberale bagger teksten Want ik wil KOTSEN KOTSEN IN DE KERK


Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn.


Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 24-07-2003 21:04 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

quote:
Op 24 juli 2003 21:02 schreef Agamidion het volgende:
zat net de split te lusiteren van botulistum met christfighter en ik moet zeggen : erger dan christfighter kan het echt niet wat een heerlijk bagger geluid en wat een heerlijke puberale bagger teksten Want ik wil KOTSEN KOTSEN IN DE KERK

Hehehe, die plaat heb ik ook nog ergens liggen. Inderdaad het hoogtepunt qua stofzuigers


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 24-07-2003 21:05 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2003 21:02 schreef Agamidion het volgende:
... Want ik wil KOTSEN KOTSEN IN DE KERK

Hahaha, ik zong dat stukje mee in m'n hoofd op z'n Kaa-dries
[meidenstem]
Ko-tsen
Ko-tsen
In...de...kerk...

Iedereen sa-men...
[/stem]


Agamidion
Gayheid
Usericon van Agamidion
Posted 24-07-2003 21:13 by Agamidion Wijzig reactieProfiel van AgamidionQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2003 21:05 schreef MBMarduk het volgende:
Hahaha, ik zong dat stukje mee in m'n hoofd op z'n Kaa-dries
[meidenstem]
Ko-tsen
Ko-tsen
In...de...kerk...

Iedereen sa-men...
[/stem]




het klinkt ook net zo aleen door een verotte versterker

[Dit bericht is gewijzigd door Agamidion op 24-07-2003 21:18]


Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn.


Zweer
Usericon van Zweer
Posted 29-01-2004 12:10 by Zweer Wijzig reactieProfiel van ZweerQuote dit bericht

Ik zoek Nederlandse Black Metal, heb je iets dat je wilt verkopen. Zet het hier neer met je emailadres erbij dan zal ik je emailen.

Mag ouwe zooi zijn, mag nieuwe zooi zijn als het maar NL en black is. Casettes, vinyl, cd's maakt niet uit.


Kornikova is the name of my alien sex friend and eternal drug- and necrophilia addict. Anusretreavals from rainpipes and swallowing whole cumcumbers stuffed with cum are our hobbies!


JVV
Usericon van JVV
Posted 29-01-2004 12:22 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 12:10 schreef Zweer het volgende:
Ik zoek Nederlandse Black Metal, heb je iets dat je wilt verkopen. Zet het hier neer met je emailadres erbij dan zal ik je emailen.

Mag ouwe zooi zijn, mag nieuwe zooi zijn als het maar NL en black is. Casettes, vinyl, cd's maakt niet uit.


Hier JVV van New Era! Wij zijn een label wat alleen maar NL'se BM uitbrengt:
-Mordaehoth "Bloedwraak...cd
-Stalaggh "projekt nihil...digi pack cd
-Botulistum/Domini Inferi 7" split
en we hebben zeer veel NL'se BM in onze distro!
neweraproductions@email.com


Zweer
Usericon van Zweer
Posted 29-01-2004 12:28 by Zweer Wijzig reactieProfiel van ZweerQuote dit bericht

Die 3 releases heb ik al...maar zal je effe mailen voor een lijst. In ieder geval alvast bedankt.


Kornikova is the name of my alien sex friend and eternal drug- and necrophilia addict. Anusretreavals from rainpipes and swallowing whole cumcumbers stuffed with cum are our hobbies!


invictis
Usericon van invictis
Posted 29-01-2004 13:26 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

Just cracking some skulls here;


recensie van onze cd;

"The first wave of 90's black metal exploded onto the scene like an all-out nuclear assault. The music was raw, cold, grim, and brimming with contempt for life. Bands like Darkthrone and Immortal unleashed brutal anthems of hatred born of the very fires of Hell. True black metal had begun its unholy reign on Earth.
As time passed, countless clones began to spring up hoping to capture the essence of the pioneers of these demonic sounds.
Black metal began to mutate as well. New elements were incorporated into the style such as gothic and/or female vocals, and heavy usage of keyboards in an an attempt to create eerie atmospheres and more complex song-structures. The mutations continued to the point that black metal seemed to have strayed from its original vision. For the most part black metal had become "commercialized", and more emphasis was now being placed on image and money-making ability than on the music itself.
Memorial's debut Enter My Megaron has almost single-handedly restored my faith in a scene which has seemingly lost its vision and integrity. As soon as I hit the "play" button I felt like I had been transported back in time to the early 90's. The icy venom spilling from my speakers was nothing but pure and true black metal! Memorial have brought back the blood-freezing melodies, the raw and primitive sound, the minimalistic song-structures, and an ample supply of seething hatred, all of which is so genuine that you would think this album was actually released nearly a decade ago!
There are seven unique tracks on this masterpiece which are so memorable and so enjoyable that I have had trouble removing the disc from my cd-player! Two of the seven tracks are instrumentals composed by guitarist Alco DeGroot. He wrote them in tribute to recently lost loved-ones. For me, this aspect gave the instrumentals even greater beauty while at the same time creating a deep underlying sadness. This is one of the many reasons I feel that the sincerity of Memorial's music is simply unquestionable. If you have become disenchanted with the black metal scene of today, you need to hear Enter My Megaron!
Welcome to the rebirth of true black metal. -Painkiller "


dus hier heb je je nederlands black metal


www.memorial.nl.nu


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Zweer
Usericon van Zweer
Posted 29-01-2004 14:03 by Zweer Wijzig reactieProfiel van ZweerQuote dit bericht

Heb je al gemeelt...als het goed is krijg ik van je te horen wanneer de herdrukken klaar zijn...


Kornikova is the name of my alien sex friend and eternal drug- and necrophilia addict. Anusretreavals from rainpipes and swallowing whole cumcumbers stuffed with cum are our hobbies!


invictis
Usericon van invictis
Posted 29-01-2004 14:11 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 14:03 schreef Zweer het volgende:
Heb je al gemeelt...als het goed is krijg ik van je te horen wanneer de herdrukken klaar zijn...



consider it done, ik hou je op de hoogte


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Skull
Usericon van Skull
Posted 29-01-2004 14:38 by Skull Wijzig reactieProfiel van SkullQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

quote:
Op 29 januari 2004 12:10 schreef Zweer het volgende:
Ik zoek Nederlandse Black Metal, heb je iets dat je wilt verkopen. Zet het hier neer met je emailadres erbij dan zal ik je emailen.

Mag ouwe zooi zijn, mag nieuwe zooi zijn als het maar NL en black is. Casettes, vinyl, cd's maakt niet uit.


SAMMATH

Check www.sammath.nl voor interviews, reviews, bio & discography.
Mail mij of info@sammath.nl


- Mutatis mutandis -


Zweer
Usericon van Zweer
Posted 29-01-2004 15:09 by Zweer Wijzig reactieProfiel van ZweerQuote dit bericht

Heb de Strijd LP en de Verwoesting CD al, de andere zooi zoek ik tweedehands...kom dus maar op!


Kornikova is the name of my alien sex friend and eternal drug- and necrophilia addict. Anusretreavals from rainpipes and swallowing whole cumcumbers stuffed with cum are our hobbies!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 29-01-2004 15:12 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Wat heb jij een domme signature die nog eens in ongelofelijk slecht Engels geschreven is.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Skull
Usericon van Skull
Posted 29-01-2004 15:30 by Skull Wijzig reactieProfiel van SkullQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

quote:
Op 29 januari 2004 15:09 schreef Zweer het volgende:
Heb de Strijd LP en de Verwoesting CD al, de andere zooi zoek ik tweedehands...kom dus maar op!

De "Strijd" CD heb ik ook nog liggen. Verder kan ik je niet aan demo's helpen... Ik heb ze zelf namelijk ook niet meer origineel!


- Mutatis mutandis -


Paaj
Ik ben 1337
Usericon van Paaj
Posted 29-01-2004 15:55 by Paaj Wijzig reactieProfiel van PaajQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 12:22 schreef JVV het volgende:
Hier JVV van New Era! Wij zijn een label wat alleen maar NL'se BM uitbrengt:
-Mordaehoth "Bloedwraak...cd
-Stalaggh "projekt nihil...digi pack cd
-Botulistum/Domini Inferi 7" split
en we hebben zeer veel NL'se BM in onze distro!
neweraproductions@email.com


Kun je mij een lijst sturen met NL black metal wat je op het moment verkoopt

Mijn email staat in mn profiel


. . . . . . . . . ?


Zweer
Usericon van Zweer
Posted 29-01-2004 16:07 by Zweer Wijzig reactieProfiel van ZweerQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 15:30 schreef Skull het volgende:
De "Strijd" CD heb ik ook nog liggen. Verder kan ik je niet aan demo's helpen... Ik heb ze zelf namelijk ook niet meer origineel!


Verkoop je die?


Kornikova is the name of my alien sex friend and eternal drug- and necrophilia addict. Anusretreavals from rainpipes and swallowing whole cumcumbers stuffed with cum are our hobbies!


Skull
Usericon van Skull
Posted 29-01-2004 16:18 by Skull Wijzig reactieProfiel van SkullQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

quote:
Op 29 januari 2004 16:07 schreef Zweer het volgende:
Verkoop je die?

Eur. 12,- (15,- dus, het wisselgeld stuur ik met de CD mee) opsturen naar:

R. Nillesen
Kronenburgersingel 223
6511 AR Nijmegen

en hij komt z.s.m. jou kant op !


- Mutatis mutandis -


Zweer
Usericon van Zweer
Posted 29-01-2004 17:29 by Zweer Wijzig reactieProfiel van ZweerQuote dit bericht

Het geld komt naar je toe begin volgende week...


Kornikova is the name of my alien sex friend and eternal drug- and necrophilia addict. Anusretreavals from rainpipes and swallowing whole cumcumbers stuffed with cum are our hobbies!


JVV
Usericon van JVV
Posted 29-01-2004 19:49 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 15:55 schreef Paaj het volgende:
Kun je mij een lijst sturen met NL black metal wat je op het moment verkoopt

Mijn email staat in mn profiel



Ik heb de lijst net aan je doorgemaild!


valfar
Usericon van valfar
Posted 29-01-2004 21:06 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 29 januari 2004 19:49 schreef JVV het volgende:
Ik heb de lijst net aan je doorgemaild!


Zou je dat ook aub mij eens kunnen doormailen?



JVV
Usericon van JVV
Posted 29-01-2004 21:25 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 21:06 schreef valfar het volgende:
Zou je dat ook aub mij eens kunnen doormailen?


Ik heb de lijst net naar je toegemaild!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 30-01-2004 22:00 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

foutje

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 30-01-2004 22:01]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen