IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : nederlandse black metal Vorige pagina | Volgende pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 04-02-2004 11:16 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik zie trouwens dat ik niet helemaal precies kan verwoorden zoals ik het bedoel maar de boodschap mag duidelijk zijn.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 04-02-2004 11:23 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik heb er geen black metal voor nodig om te zien dat niet alle metallers equal zijn hoor.

De metalscene verwatert, vertroebelt. Vroeger was iedereen met een bandshirtje ok, nu al lang niet meer.

Metal is niet voor hippies zeg.


humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 04-02-2004 12:21 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

dat wat gangrad net zei klopt trouwens wel, teveel bandjes (en dan vooral BM bands) hebben al tijden een site en daar staan dan dingen op als: "We gaan onze demo opnemen dan en dan" of nog erger "We hebben gister voor het eerst geoefend" daar kan ik zelf ook niet tegen, ookal heb ik er met CHD ook aan mee moeten doen... ik bedoel, je moet toch op 1 of andere manier al mensen gaan inlichten wat er gaat komen, maar het is wel zo dat al te vaak bands nooit of te nimmer iets opnemen maar wel heel lang beweren dat er iets gaat komen, van die InternetBM bands.

[Dit bericht is gewijzigd door humanator op 04-02-2004 12:22]


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 04-02-2004 12:26 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2004 11:23 schreef TNightmare het volgende:
Vroeger was iedereen met een bandshirtje ok, nu al lang niet meer.



Sorry kerel maar dat is echt vette onzin. Dat 'vroeger was alles beter' koop ik niet.


quote:

Metal is niet voor hippies zeg.


Daarom is ZM o.a. zo vol mee.....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 04-02-2004 13:51 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2004 12:26 schreef Chelman het volgende:
Sorry kerel maar dat is echt vette onzin. Dat 'vroeger was alles beter' koop ik niet.



Dat hoef je ook niet te kopen, het is slechts mijn visie. Vroeger was trouwens niet alles beter. Zo waren er een heel stel goede cd's nog niet uit, bestonden een aantal geweldige bands nog niet... Maar dit gaat wat offtopic.


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 04-02-2004 13:57 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

quote:
Op 3 februari 2004 17:40 schreef Gangrad het volgende:
Een ieder die Markam ooit gezien heeft kan bevstigen dat hij geen gothic nicht is

niet?!



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 04-02-2004 14:18 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2004 13:51 schreef TNightmare het volgende:
Dat hoef je ook niet te kopen, het is slechts mijn visie. Vroeger was trouwens niet alles beter. Zo waren er een heel stel goede cd's nog niet uit, bestonden een aantal geweldige bands nog niet... Maar dit gaat wat offtopic.


Er bevonden zich onder 'metalheads' net zo veel domme rukkers in de jaren 80 als nu.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 04-02-2004 14:27 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2004 14:18 schreef Chelman het volgende:
Er bevonden zich onder 'metalheads' net zo veel domme rukkers in de jaren 80 als nu.


Maar domme rukkers heb je overal.

Tegenwoordig is de drempel om "metalhead te worden" een stuk lager, vroeger was het percentage devotees in de metal veel hoger dan nu. Vertroebeling!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 04-02-2004 14:30 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik ben niet zo weg van 'devotees'....daarom kan ik me niet zo in de metal lifestyle vinden. Er is maar een lifestyle waarin ik me kan vinden en dat is de Chelman-lifestyle.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-02-2004 14:52 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2004 14:30 schreef Chelman het volgende:
Ik ben niet zo weg van 'devotees'....daarom kan ik me niet zo in de metal lifestyle vinden. Er is maar een lifestyle waarin ik me kan vinden en dat is de Chelman-lifestyle.
Kun je daar lid van worden?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-02-2004 14:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2004 14:52 schreef Misanthrope het volgende:
Kun je daar lid van worden?
Alleen bij een aarsontsluiting van minimaal 3 cm


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-02-2004 14:53 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2004 14:53 schreef Jenje het volgende:
Alleen bij een aarsontsluiting van minimaal 3 cm
Moet lukken.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 04-02-2004 14:55 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2004 14:52 schreef Misanthrope het volgende:
Kun je daar lid van worden?


elke maand moet je 666 euro overmaken naar giro 666 t.n.v. Chelman te Rotterdam.

Verder is zoals Jenje al zei een aarsonsluting van minimaal 3 cm vereist.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-02-2004 15:00 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2004 14:55 schreef Chelman het volgende:
elke maand moet je 666 euro overmaken naar giro 666 t.n.v. Chelman te Rotterdam.

Verder is zoals Jenje al zei een aarsonsluting van minimaal 3 cm vereist.
Hmmm.... €6,66 ook goed?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 04-02-2004 15:01 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2004 15:00 schreef Misanthrope het volgende:
Hmmm.... €6,66 ook goed?


voor jou wel


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-02-2004 15:02 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2004 15:01 schreef Chelman het volgende:
voor jou wel
Count me in!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


invictis
Usericon van invictis
Posted 04-02-2004 15:04 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2004 14:18 schreef Chelman het volgende:
Er bevonden zich onder 'metalheads' net zo veel domme rukkers in de jaren 80 als nu.



neh, vroeger was het Elite en zelfs ook zeldzaam en leuk als je een metalhead tegenkwam


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 04-02-2004 21:08 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2004 11:23 schreef TNightmare het volgende:

Metal is niet voor hippies zeg.




..."Hate can only create more hate"...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-02-2004 22:17 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2004 14:53 schreef Jenje het volgende:
Alleen bij een aarsontsluiting van minimaal 3 cm
Als er mensen met zo'n krappuh bij mogen is het voor mij niet intressant


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Zweer
Usericon van Zweer
Posted 05-02-2004 13:02 by Zweer Wijzig reactieProfiel van ZweerQuote dit bericht

ok, heeft er nou iemand nog Nl black liggen wat die wil verkope?


Kornikova is the name of my alien sex friend and eternal drug- and necrophilia addict. Anusretreavals from rainpipes and swallowing whole cumcumbers stuffed with cum are our hobbies!


Zaadworst
Usericon van Zaadworst
Posted 05-02-2004 13:05 by Zaadworst Wijzig reactieProfiel van ZaadworstQuote dit berichthttp://www.zaadworst.nl

Ik heb een cult fluisterwoud shirt in de verkoop, maar ik denk dat ik hem op ebay zet.


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 05-02-2004 21:33 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Op 5 februari 2004 13:02 schreef Zweer het volgende:
ok, heeft er nou iemand nog Nl black liggen wat die wil verkope?


Cirith Gorgor? Zie m'n tradelist...



Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 05-02-2004 22:31 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2004 13:05 schreef Zaadworst het volgende:
Ik heb een cult fluisterwoud shirt in de verkoop, maar ik denk dat ik hem op ebay zet.


Ik bied er zes Moonblood cd-r's voor


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 05-02-2004 22:31 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2004 13:05 schreef Zaadworst het volgende:
Ik heb een cult fluisterwoud shirt in de verkoop, maar ik denk dat ik hem op ebay zet.


døbbelpåst

[Dit bericht is gewijzigd door Gangrad op 05-02-2004 22:32]


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Zweer
Usericon van Zweer
Posted 07-02-2004 11:04 by Zweer Wijzig reactieProfiel van ZweerQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2004 21:33 schreef elessar het volgende:
Cirith Gorgor? Zie m'n tradelist...


Nee bedankt heb ik al maareh wat mot je hebben voor...

Wind of the Black Mountain
Jaaportit
Conqueror

...zooi?


Kornikova is the name of my alien sex friend and eternal drug- and necrophilia addict. Anusretreavals from rainpipes and swallowing whole cumcumbers stuffed with cum are our hobbies!


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen