IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Beste live groep Vorige pagina | Volgende pagina
Sater
Usericon van Sater
Posted 16-05-2003 18:53 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2003 17:19 schreef Rasputin het volgende:
Katatonia (al schijnt dat tegenwoordig anders te zijn)


Ik heb ze zondag gezien, ze waren neit erg enthousiast, maar dat maakt niet uit bij deze depressieve deuntjes, verder klonk het heel goed maar er waren wel geruchten over een backup tape.. Ik heb me iig heel erg vermaakt.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 16-05-2003 19:12 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

ik blijf the Gathering een leuke band vinden om live te zien.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 16-05-2003 19:56 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 16 mei 2003 18:51 schreef mcoenen het volgende:
absoluut Queensrijche ten tijde van operation mindcrime

verder erg goede live bands:

- Arch Enemy
- Marillion (kippevel)
- Rush
- Joe Satriani
- Psychotic Waltz (helaas bestaat dat niet meer en DST haalt lang dat niveau niet imo)
- Steve Vai
- The Haunted
- Evergrey
- Annihilator
- Nevermore

zo kan ik nog wel ff doorgaan


death angel mist, en je hebt ze nog wel zo gezien op no mercy


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 16-05-2003 20:23 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Stormrider (jazeker!!)
Destroyer666 (3x gezien, en verheug me nu al op m'n 4de op Graspop)
Pentacle


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 16-05-2003 21:24 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2003 20:23 schreef MBMarduk het volgende:
Stormrider (jazeker!!)
Destroyer666 (3x gezien, en verheug me nu al op m'n 4de op Graspop)
Pentacle
Stormrider is inderdaad altijd een feest(heb ze misschien al zo'n 30/35 keer gezien als het niet nog vaker is)


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 16-05-2003 21:58 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

celtic frost aardschokdag
dark tranquillity toer 2de elpee
the who quadrophenia tour


Oud Vuil.


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 16-05-2003 22:27 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2003 17:12 schreef innerlogicmarty het volgende:
Man, het eerste volledige optreden dat ik van ze zag, april 2000 in Vera (ik heb ze wat laat ontdekt-op lowlands 98 heb ik maar voor de helft gezien), was ik zwaar overdonderd. Het duurde zo'n beetje drie uur(!). Ben ze nu fanatiek aan het volgen. Ben overigens op zoek naar live-opnamen. Heb jij die toevallig? Ik heb wel wat maar nog niet genoeg

Wat een band...


Ja, die heb ik wel. Een stuk of 5 bootlegs op cd. Verder nog geloof ik, heb ik nog ergens een stuk of 10 optredens op een cdtje staan in mp3 formaat. Die vallen wel te downloaden op SoulSeek.

Ik heb ze nu live gezien, ff denken:

2 x utrecht - tivoli
2 x lowlands
1 x amsterdam - paradiso
2 x tilburg - 013
1 x groningen - oosterpoort

't schijnt dat het optreden in paradiso op dvd/live-cd verschijnt. Kan niet wachten.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 16-05-2003 22:47 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Nou, ik ben toch echt wel heel benieuwd naar een volgend concert van Antaeus, kijken of ze het weer zo fantastisch doen als in de 013 tijdens XMassfest 2002 . Met afstand de beste black metal gig die ik heb meegemaakt (nu zijn dat er ook weer niet zò bijster veel ).

Qua death metal heeft Behemoth het meeste indruk op me gemaakt (en dan vooral in Vera Groningen, volgens mij was dat ook december 2002? Of iets daarvoor). Wàt een liveband.... Destroyer heb ik pas één keer gezien, ook in Groningen. Was wel gaaf, maar niet über-memorabel.
En ik vind het nog steeds vreselijk jammer dat ik die Mortem-gig heb gemist in de Pazzop maar dat had ik toch niet gehaald met het OV, laat staan dat ik het volgehouden had .


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 16-05-2003 23:00 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

1. Anathema
2. Faithless
3. Greenday
4. Iron Maiden
5. Relax


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 16-05-2003 23:15 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

oa. Dream Theater.... kep ze nou zo'n 18 keer gezien en elke keer is t weer een openbaring


heheheh, behalve James Labrie



Aerpel
Fear no Beer
Usericon van Aerpel
Posted 16-05-2003 23:27 by Aerpel Wijzig reactieProfiel van AerpelQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2003 23:15 schreef ratje het volgende:
oa. Dream Theater.... kep ze nou zo'n 18 keer gezien en elke keer is t weer een openbaring


heheheh, behalve James Labrie

Ben zelf de tel kwijt hoe vaak ik ze gezien heb maar zal ongeveer het zelfde zijn . Maar gelukkig ben ik dus niet de enige die un probleempje heeft met James zijn live uitvoering al was de laatste keer in Rotterdam o.k. minder geforceerd als anders .

[Dit bericht is gewijzigd door Aerpel op 16-05-2003 23:29]


Half zat is ook maar weg gegooid geld.


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 16-05-2003 23:31 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2003 23:15 schreef ratje het volgende:
heheheh, behalve James Labrie


Pas een keertje live gezien (IJsselhal Zwolle), het viel me op dat James niet geheel zuiver zong, maar irritant vond ik het zeker niet. Was verder wel een aardig optreden, maar niet iets om heel opgewonden van te raken.


Esgaltarma
Usericon van Esgaltarma
Posted 25-05-2003 13:42 by Esgaltarma Wijzig reactieProfiel van EsgaltarmaQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2003 16:06 schreef Bintmeister het volgende:
Penumbra


gatverdamme, dit gezelschap was op novemberrain wel zo bedroevend slecht !!

op cd vind ik hun wel goed maar kan er niet lang naar luisteren.

Ik nomineer: Nightwish, After Forever, Agnostic Front en de Red Hot Chili Peppers


*without you the poetry within me is dead*


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 25-05-2003 13:48 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Dream Theater.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 25-05-2003 13:53 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 16 mei 2003 23:15 schreef ratje het volgende:
oa. Dream Theater.... kep ze nou zo'n 18 keer gezien en elke keer is t weer een openbaring


heheheh, behalve James Labrie
Ik heb ze 1 keer gezien, en toen ben ik in slaap gesukkeld...



Stinky
Usericon van Stinky
Posted 25-05-2003 22:00 by Stinky Wijzig reactieProfiel van StinkyQuote dit bericht

nu moet ik toch écht ff reageren...

quote:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op 16 mei 2003 13:09 schreef NecRobert het volgende:
Saxon
1 keer gezien, vond ik lachwekkend slecht.
Dat die ouwe vent zo vaak fuck zegt. Wat zullen z'n kleinkinderen daar wel niet van denken!
--------------------------------------------------------------------------------



Na zoveel jaar zetten ze wel een liveshow neer waar menig band tegenwoordig een puntje aan kan zuigen.
En biff heerscht


heb eens met Action In DC in het voorprogramma van hun gestaan, believe me: Saxon is Spinal Tap!!

misschien dat ze eens écht gerockt hebben, nu zijn ze helaas al een parodie op zichzelf geworden. die Biff neemt zichzelf ook écht vééls te serieus!

just my 2 cents ofcourse...

oh ja, 3 beste live optredens die ik zelf ooit gezien heb: AC/DC, Mötorhead en, hehe, Primus (toen ze de geflopte supportact voor Rush deden in Ahoy: direct daarna hadden ze eigen gig in Nighttown: WOW!, volgens mij moesten ze ff wat kwijt! )

[Dit bericht is gewijzigd door Stinky op 25-05-2003 22:51]


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 25-05-2003 22:02 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Opeth en Judgement Day.


Dit slaat nergens op.


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 25-05-2003 22:03 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 25 mei 2003 13:48 schreef No Nonsense het volgende:
Dream Theater.


Gay.


Dit slaat nergens op.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 25-05-2003 22:04 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Ik blijf het zeggen:
pungent stench

Ook al lijkt niemand dat hier met me eens te zijn.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 25-05-2003 22:24 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2003 17:19 schreef Rasputin het volgende:
Finntroll



De geluidskwaliteit vond ik allebei de keren dat ik ze gezien heb niet om over naar huis te schrijven, maar het enthousiasme van zowel het publiek als de band maakte een hoop goed.

Wat ik zelf erg goede live acts vind zijn Cruachan en Primordial..
En de shows van Rammstein zijn ook erg mooi, maar dan meer vanwege de special effects en vuurwerkshows dan de muziek zelf.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 25-05-2003 22:24 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

dream theater
iron maiden
rush
nightingale
opeth vind ik ook wel erg goed live voor zo'n band


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 26-05-2003 10:55 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Tool was geniaal live, subliem geluid en prachtig ingetogen optreden...



"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


campske666
Usericon van campske666
Posted 26-05-2003 10:56 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Manowar


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 26-05-2003 11:07 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Stratovarius
Children of bodom


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 26-05-2003 11:48 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Children of Bodom


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen