IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Beste live groep Vorige pagina | Volgende pagina
Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 24-11-2003 11:31 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2003 3:03 schreef MBMarduk het volgende:
Amon Amarth!! en Destroyer 666 (als ze d'r zin in hebben)





VICTORIOUS MARCH

en behalve Opeth en AMon Amarth... is Stratovarius ook altijd super . Die spelen zo verschrikkelijk strak, leuke show enz


antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 26-11-2003 18:47 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

kittie!!!!!


het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 26-11-2003 18:48 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2003 11:31 schreef Tormented soul het volgende:


VICTORIOUS MARCH

en behalve Opeth en AMon Amarth... is Stratovarius ook altijd super . Die spelen zo verschrikkelijk strak, leuke show enz


Op Waldrock vond ik Stratovarius anders absoluut niet strak hoor!!
Maar dit maakten ze op Wacken weer ruimschoots goed door een verschrikkelijk goede show neer te zetten..


..."Hate can only create more hate"...


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 26-11-2003 18:56 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Strapping

Strak, strak, strak


mvg wk10


invictis
Usericon van invictis
Posted 26-11-2003 19:13 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

Death met de Leprosy tour toendestijds in Scum in katwijk was en is voor mij nog steeds topherrinering 1e klas!




Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 26-11-2003 19:13 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

De eersten die me te binnen schieten zijn:
Blind guardian en Terror.

Maar vaak hangt zoiets ook van het publiek af. Als het publiek er bijstaat als zoutzakken en de sfeer is naadje dan maakt de band ook niet echt een goeie indruk. En andersom werkt dat dus ook zo.

Het enige dat ik echt belangrijk vind is dat een band niet precies zo klinkt als op CD. Dan had ik namelijk net zo goed thuis kunnen blijven.

[Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 26-11-2003 19:15]


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Phlegyas
J'ai plus de souvenirs que si j'avais mille ans
Usericon van Phlegyas
Posted 26-11-2003 20:14 by Phlegyas Wijzig reactieProfiel van PhlegyasQuote dit bericht

Paradise Lost,The black heart procession, the tea party, Strapping young lad, pain of salvation en natuurlijk de Dublinners.


Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche)


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 26-11-2003 20:17 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Pain of salvation ZEKER!!!

Maar paradise lost? Excusez moi?
Dat is toch wel een van de meest slaapverwekkende bands die ik de laatste tijd live heb gezien. Misschien waren ze vroeger goed, maar tegenwoordig niet meer. En dan heb ik het alleen nog maar over hun live optredens en niet de muziek.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Phlegyas
J'ai plus de souvenirs que si j'avais mille ans
Usericon van Phlegyas
Posted 26-11-2003 20:22 by Phlegyas Wijzig reactieProfiel van PhlegyasQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2003 20:17 schreef XnegativeX het volgende:
Pain of salvation ZEKER!!!

Maar paradise lost? Excusez moi?
Dat is toch wel een van de meest slaapverwekkende bands die ik de laatste tijd live heb gezien. Misschien waren ze vroeger goed, maar tegenwoordig niet meer. En dan heb ik het alleen nog maar over hun live optredens en niet de muziek.


Ja dat over Paradise Lost hoor ik vaker maar die zijn live echt briliant, wat een deprimerende humor volle show. Echt perfect. Heb ze een paar keer gezien met als hoogtepunten Waldrock (Was een van de twee mensen die het wel leuk vond)en Eurorock


Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche)


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 08-12-2003 10:37 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Annihilator, IMHO zeer strak en maakt weinig fouten live! Ook lekker: Iron Maiden, Anthrax en Overkill


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 08-12-2003 10:40 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Tankard

en veeeeeeel


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


campske666
Usericon van campske666
Posted 08-12-2003 10:40 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

When other bands play, MANOWAR kills !!!


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 08-12-2003 10:42 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Ozomatli

Geen metal, maar beste liveding dat ik ooit al gezien heb.


mvg wk10


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-12-2003 10:46 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

St. Petersburg Philharmonic Orchestra


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 08-12-2003 10:49 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 26 november 2003 19:13 schreef XnegativeX het volgende:
De eersten die me te binnen schieten zijn:
Blind guardian en Terror.

Maar vaak hangt zoiets ook van het publiek af. Als het publiek er bijstaat als zoutzakken en de sfeer is naadje dan maakt de band ook niet echt een goeie indruk. En andersom werkt dat dus ook zo.

Het enige dat ik echt belangrijk vind is dat een band niet precies zo klinkt als op CD. Dan had ik namelijk net zo goed thuis kunnen blijven.


Dat hangt ook weer af van de muziek. Laatst Life Of Agony gezien en dan wil je graag meezingen, maar wanneer de zanger ineens alternative zanglijnen zingt dan wordt je niet vrolijk. Een band die veel indruk maakte bij mij live was toch Hatebreed vorig jaar op Graspop. Maar een Primordial, Iron Maiden en de eerste keer Nile vergeet ik ook mijn leven niet meer



Ronster
Speed kills... hell yeah!!
Usericon van Ronster
Posted 08-12-2003 12:22 by Ronster Wijzig reactieProfiel van RonsterQuote dit berichthttp://www.callenish-circle.com

Nevermore, Meshuggah, Skyclad, Macabre.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 08-12-2003 12:35 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

(in metal)

Motorhead
Macabre
en: ondaks dat ik ze nog niet gezien heb AC/DC

(niet metal)

Radiohead
Eels
Mogwai

(speciale vermelding voor feest: Dropkick Murhpys )


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 08-12-2003 12:38 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 8 december 2003 12:35 schreef Phriar het volgende:
Radiohead
Eels
Mogwai

Drie maal


I'm not being rude. You're just insignificant.


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 08-12-2003 13:00 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

overkill, zo bleek laatst maar weer



Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 08-12-2003 13:02 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

AH! Ik vergeet Jaguar (die gasten vergeet ik wel vaak zeg..)


Orion
Usericon van Orion
Posted 08-12-2003 14:06 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

metallica


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 08-12-2003 14:49 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Metallica? HAHAHAHaaaaaaaaah


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 08-12-2003 17:38 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Ik zeg Primus...maar helaas heb ik ze alleen live op t.v gezien


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-12-2003 17:40 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2003 14:49 schreef BARABAS het volgende:
Metallica? HAHAHAHaaaaaaaaah
dude, lach niet zo veel, we zien al genoeg van je lelijke bek zo

sorry, maar die usericon is echt irritant


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 08-12-2003 20:36 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Primordial


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen