IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Beste live groep Vorige pagina | Volgende pagina
Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 11-09-2003 21:43 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 11 september 2003 21:32 schreef Chantalie het volgende:
Dat hoeft toch ook niet!?



(voor 't geval dat je 't niet doorhad, ik denk van wel hoor: ik gaf je juist gelijk dat 't een goede liveband is)

X Chantal


tis al goed


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 11-09-2003 21:49 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

mooimooi.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 11-09-2003 22:21 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Skepticism


this user is dead


Orion
Usericon van Orion
Posted 12-09-2003 7:52 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

metallica


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 12-09-2003 8:05 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Saxon vind ik live erg goed


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Sharky69 VS Afhoofd
Sharky The Sharkynator
Usericon van Sharky69 VS Afhoofd
Posted 22-11-2003 23:10 by Sharky69 VS Afhoofd Wijzig reactieProfiel van Sharky69 VS AfhoofdQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2003 14:41 schreef Blackjack het volgende:
Alice Cooper
Alice Rules...al is ie tegenwoordig wel erg braaf ...haha..drinkt niet meer golft...en is ineens christelijk...ah ja welcome to his nightmare haha


Blub Blub


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 22-11-2003 23:11 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

na 5 maal gezien te hebben en meerdere stijlen live voorbij zien komen zeg ik volmondig Opeth


Sharky69 VS Afhoofd
Sharky The Sharkynator
Usericon van Sharky69 VS Afhoofd
Posted 22-11-2003 23:11 by Sharky69 VS Afhoofd Wijzig reactieProfiel van Sharky69 VS AfhoofdQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2003 15:42 schreef El Chulo het volgende:
volgens mij was hij heel serieus. cannibal corpse live is ultrastrak, foutloos en alles omverblazend.
wat van die schreeuwlelijken van manowar niet gezegd kan worden
Manowar rules....heb ooit een gehad van gitaarist carl logan van manowar in de baroeg in Rotterdam...tijdens het optreden van Sacred Steel...later ook een biertje van Gerrit van Sacred Steel die toevallig een tatoo had van Manowar...erg relaxte gast die Carl...!!!


Blub Blub


Sharky69 VS Afhoofd
Sharky The Sharkynator
Usericon van Sharky69 VS Afhoofd
Posted 22-11-2003 23:13 by Sharky69 VS Afhoofd Wijzig reactieProfiel van Sharky69 VS AfhoofdQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2003 17:12 schreef bazzio het volgende:
Iron Maiden.
Klopt...met Bruce...!!!


Blub Blub


Sharky69 VS Afhoofd
Sharky The Sharkynator
Usericon van Sharky69 VS Afhoofd
Posted 22-11-2003 23:21 by Sharky69 VS Afhoofd Wijzig reactieProfiel van Sharky69 VS AfhoofdQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2003 8:43 schreef campske666 het volgende:
Prutser !!

Als je die solo's ziet van Joey en Karl live, daar val je toch steil van achterover !
Mee eens...True metal rules...False metal must die...so Korn...Snotlip...Limpbizkut...die....!!!


Blub Blub


Sharky69 VS Afhoofd
Sharky The Sharkynator
Usericon van Sharky69 VS Afhoofd
Posted 22-11-2003 23:24 by Sharky69 VS Afhoofd Wijzig reactieProfiel van Sharky69 VS AfhoofdQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2003 18:17 schreef Rasputin het volgende:
Moet ik idd Behemoth aan toevoegen.
Spinal Tap...!!!


Blub Blub


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 22-11-2003 23:25 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

rustig maar...


Oud Vuil.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-11-2003 23:25 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

wat een gezeik, beste groep.
Beste groep is vaak de groep die je sowiezo vanaf cd het meest kan waarderen, met hier en daar de uitzondering. Wie gaat vervolgens bepalen wat het beste is.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Sharky69 VS Afhoofd
Sharky The Sharkynator
Usericon van Sharky69 VS Afhoofd
Posted 22-11-2003 23:26 by Sharky69 VS Afhoofd Wijzig reactieProfiel van Sharky69 VS AfhoofdQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2003 13:29 schreef 0Tolerence het volgende:
hoezo ff serieus, CC is wel degelijk goed live. Dat je de muziek niet bevalt is wat anders. Nee, manowar! Dat is voor bikkels
Virgin Steel is cool....Helloween...Hamerfall...Deep Purple met Blackmore...Therion...!!!


Blub Blub


Sharky69 VS Afhoofd
Sharky The Sharkynator
Usericon van Sharky69 VS Afhoofd
Posted 22-11-2003 23:30 by Sharky69 VS Afhoofd Wijzig reactieProfiel van Sharky69 VS AfhoofdQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2003 23:25 schreef 0Tolerence het volgende:
wat een gezeik, beste groep.
Beste groep is vaak de groep die je sowiezo vanaf cd het meest kan waarderen, met hier en daar de uitzondering. Wie gaat vervolgens bepalen wat het beste is.
Ben ik het niet mee eens: Ben ooit met iemand meegeweest naar een concert in 013 van een toen voor mij onbekend band...dat was Spock's beard (bleek van die prog. zooi te zijn) een van de beste concerten ooit...japanse keyboard virtuoos die op iemands nek door het publiek loopt...met zo'n synt-guitar...maar toen ik later cd's van ze ging luistern vond ik ze erg heel erg bagger...super slecht...maar het concert was echt goed....2 man op 1 guitar spelen.


Blub Blub


Sharky69 VS Afhoofd
Sharky The Sharkynator
Usericon van Sharky69 VS Afhoofd
Posted 22-11-2003 23:33 by Sharky69 VS Afhoofd Wijzig reactieProfiel van Sharky69 VS AfhoofdQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2003 0:53 schreef B6R6A6M het volgende:
Tot nu toe vond ik Manowar het gaafst live, maar erg veel concerten heb ik ook nog niet meegemaakt.
Yo Richard Richard...how's it with Eddie ??? Ja manowar regeert de metalen wereld...zij zijn de Kings of Metal...True Warriors of Metal....Warriors of The World.


Blub Blub


antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 23-11-2003 0:04 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

k3


het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 23-11-2003 13:55 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

BOLT THROWER!!!
Ouderwets beuken en je voelt je weer 20


Een kleine snol zit zo vol.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-11-2003 14:15 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Opeth. Zonder twijfel.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 23-11-2003 20:46 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Voor mij waren de beste live groepen voor dit jaar i.i.g Symphony X en Neal Morse. Dit waren toch wel de twee die het meest indruk op mij gemaakt hebben.... eenzame klasse


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 23-11-2003 20:52 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Dit jaar was het meest indrukwekkend toch wel Porcupine Tree.
Die brengen strakheid, sfeer en prachtige songs zoals maar weinigen dat kunnen!

Grote klasse!!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 23-11-2003 21:57 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

geen metal, wel live erg goed, claw boys claw


Een kleine snol zit zo vol.


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 23-11-2003 21:59 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2003 7:52 schreef Orion het volgende:
metallica



nee ff zereneus Therapy? natuurlijk.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 24-11-2003 3:03 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Amon Amarth!! en Destroyer 666 (als ze d'r zin in hebben)


Daops
Usericon van Daops
Posted 24-11-2003 10:37 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Voor mij dit jaar: Neal Morse (013) en Anthrax (graspop).


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen