IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Beste live groep Vorige pagina | Volgende pagina
El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 24-07-2003 15:42 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2003 8:31 schreef campske666 het volgende:


ff serieus:

Manowar !!!

volgens mij was hij heel serieus. cannibal corpse live is ultrastrak, foutloos en alles omverblazend.
wat van die schreeuwlelijken van manowar niet gezegd kan worden


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 11-09-2003 2:33 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

Iron Maiden
Therion
My Dying Bride
Strapping Young Lad



Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 11-09-2003 7:44 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Uhm...ok gaan we..
Bolt thrower (alleen live zijn ze goed)
Nile
Primordial
Vader
Marduk
Emperor
Morbid angel
En onze Nederlands live trots (sorry jongens op cd is het minder) INRI
GODVERDOMME


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


campske666
Usericon van campske666
Posted 11-09-2003 8:43 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2003 15:42 schreef El Chulo het volgende:
...live is ultrastrak, foutloos en alles omverblazend.
wat van die schreeuwlelijken van manowar niet gezegd kan worden


Prutser !!

Als je die solo's ziet van Joey en Karl live, daar val je toch steil van achterover !


Sigrun
Valkyrian Dance of War
Usericon van Sigrun
Posted 11-09-2003 11:22 by Sigrun Wijzig reactieProfiel van SigrunQuote dit bericht

Thyrfing

Iedere keer dat ik ze live zag, waren ze strak.


Slava! Slava! Heil! Heil! Heil!


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 11-09-2003 11:42 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2003 11:22 schreef Sigrun het volgende:
Thyrfing

Iedere keer dat ik ze live zag, waren ze strak.

Zijn lang niert slecht hé? Maar die truuk met dat bloed/bessensap gaat wat vervelen: was de laatste keer in België wel degelijk bloed


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 11-09-2003 11:48 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Wat maakt een band een goede live-band eigenlijk, wat is het criteria waar een band aan moet voldoen volgens jullie?
(gewoon interrese )


Don't blush when I rip you open


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 11-09-2003 11:58 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

teveel bands die ik gezien heb waren gebeurtenissen opzich die ik nooit meer zal vergeten. vaak is het niet alleen band zelf, maar ook de dingen als sfeer, locatie, publiek etc. die er bij waren...

-Pain Of Salvation!
-Darkest Hour
-Catharsis
-Undying
-Throwdown
-Newborn
-Bleeding Through
-Martyr AD
-Mihoen
-Nofx (3 jaar terug)
-Maiden (graspop)
-AFI
-Boy Sets Fire
-Poison The Well
-Caliban (Fluff)

en bijna alle oldschool/oldstyle hardcore bands zijn/waren live echt super. ook de Youth Of Today reunie was geweldig

meer weet ik zo even niet..


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 11-09-2003 12:06 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2003 11:48 schreef JaneDoe het volgende:
Wat maakt een band een goede live-band eigenlijk, wat is het criteria waar een band aan moet voldoen volgens jullie?
(gewoon interrese )

Technische kunde/het goed brengen van de nummers, interactie met het publiek/scheppen van de juiste sfeer, ...kwestie van smaak en aanvoelen...


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 11-09-2003 12:07 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2003 12:06 schreef Gunman het volgende:
Technische kunde/het goed brengen van de nummers, interactie met het publiek/scheppen van de juiste sfeer, ...kwestie van smaak en aanvoelen...
Tankard!


campske666
Usericon van campske666
Posted 11-09-2003 12:14 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 11 september 2003 12:06 schreef Gunman het volgende:
Technische kunde/het goed brengen van de nummers, interactie met het publiek/scheppen van de juiste sfeer, ...kwestie van smaak en aanvoelen...


Agreed


Sigrun
Valkyrian Dance of War
Usericon van Sigrun
Posted 11-09-2003 12:59 by Sigrun Wijzig reactieProfiel van SigrunQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2003 11:42 schreef Gunman het volgende:
Zijn lang niert slecht hé? Maar die truuk met dat bloed/bessensap gaat wat vervelen: was de laatste keer in België wel degelijk bloed


Hehehe...vond het wel heel gaaf...


Slava! Slava! Heil! Heil! Heil!


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 11-09-2003 13:45 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 11 september 2003 12:06 schreef Gunman het volgende:
Technische kunde/het goed brengen van de nummers, interactie met het publiek/scheppen van de juiste sfeer, ...kwestie van smaak en aanvoelen...
Jep, dat komt wel overeen met wat ik vind. Verder haat ik het als een optreden zo'n kant en klare show is, te gelikt..zoals het optreden van Nightwish wat ik op Lowlands heb gezien.


Don't blush when I rip you open


invictis
Usericon van invictis
Posted 11-09-2003 13:56 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

oki mijn rijtje:


-Candlemass!!!
-King diamond/Mercyfull fate
-Death..man on man toendestijds in scum in katwijk met leprosy tour
-Boltthrower, vroeger toen Karl er nog bij was
-oops, Gwar vergeten
-Misfits in Batcave was zeer gaaf






[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 11-09-2003 13:58]


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


In Motion
Usericon van In Motion
Posted 11-09-2003 15:41 by In Motion Wijzig reactieProfiel van In MotionQuote dit bericht

In Extremo
The Kovenant (toen nog gewoon met een C)
Black Sabbath
Dropkick Murphys



Sigrun
Valkyrian Dance of War
Usericon van Sigrun
Posted 11-09-2003 16:18 by Sigrun Wijzig reactieProfiel van SigrunQuote dit bericht

Wat ik erg belangrijk vind is dat er een goede sfeer heerst en dat de band er zelf ook zin in heeft. Als het gezellig is en het geluid is wat minder, vind ik het minder erg dan als de band überstrak speelt maar als er een kutsfeer hangt en/of de band er zelf als ongeinteresseerde apen bijhangt.



Slava! Slava! Heil! Heil! Heil!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 11-09-2003 18:47 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2003 11:42 schreef Gunman het volgende:
Zijn lang niert slecht hé? Maar die truuk met dat bloed/bessensap gaat wat vervelen: was de laatste keer in België wel degelijk bloed
Het is dus geen bessensap maar echt bloed
Ben zelf namelijk al twee keer mee op toernee geweest met Thyrfing.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 11-09-2003 18:57 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Vader (op wacken 2003 een van de beste optredens die ik ooit heb mogen aanschouwen)
Behemoth
Deicide


metal-mixed-up
Usericon van metal-mixed-up
Posted 11-09-2003 21:20 by metal-mixed-up Wijzig reactieProfiel van metal-mixed-upQuote dit berichthttp://www.metalmixedup.com

Vader!!!
Kataklysm
Deicide


light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 11-09-2003 21:22 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Vader
Opeth


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 11-09-2003 21:25 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2003 21:22 schreef Sjaan het volgende:
Opeth


Om te zien geen flikker aan, om live te horen: .
En daar draait 't natuurlijk uiteindelijk om.

Verder vind ik live erg goed:
Sepultura (Graspop was voor mij een verrassing, ik ben helemaal geen Sepultura liefhebster!)
Dream Theater (idem als bij Sepultura)
Lacuna Coil
Apocalyptica
the Gathering


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 11-09-2003 21:27 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Twisted tower dire, wat een enthousiasme en hoe strak gespeeld.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 11-09-2003 21:31 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 11 september 2003 21:25 schreef Chantalie het volgende:
Om te zien geen flikker aan, om live te horen: .



Eh, ik vind die mannen er anders behoorlijk legendarisch uitzien. Misschien zijn ze niet zo actief maar dat past niet bij de muziek. Dus daar ben ik het niet met je eens.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 11-09-2003 21:32 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2003 21:31 schreef Sjaan het volgende:
Eh, ik vind die mannen er anders behoorlijk legendarisch uitzien. Misschien zijn ze niet zo actief maar dat past niet bij de muziek. Dus daar ben ik het niet met je eens.



Dat hoeft toch ook niet!?



(voor 't geval dat je 't niet doorhad, ik denk van wel hoor: ik gaf je juist gelijk dat 't een goede liveband is)

X Chantal

[Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 11-09-2003 21:33]


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 11-09-2003 21:41 by Morbidaeth Wijzig reactieProfiel van MorbidaethQuote dit bericht

necrophobic,iron maiden


wuust robuust


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen