IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Machine Head.. Vorige pagina | Volgende pagina
enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 29-08-2003 17:32 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Rob Flynn is niet alleen een nu metal poser, hij heeft ook nog eens een Vio-Lence reunie om zeep geholpen door zijn oude bandmaat weg te kapen bij Vio-Lence waardoor dat nu op zijn gat ligt!

Hij had beter machine head kunnen laten rusten en weer full blown aan Vio-Lence kunnen beginnen, ik bedoel THRASH IS BACK!



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-08-2003 19:00 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2003 17:32 schreef enforcer het volgende:
Rob Flynn is niet alleen een nu metal poser, hij heeft ook nog eens een Vio-Lence reunie om zeep geholpen door zijn oude bandmaat weg te kapen bij Vio-Lence waardoor dat nu op zijn gat ligt!

Hij had beter machine head kunnen laten rusten en weer full blown aan Vio-Lence kunnen beginnen, ik bedoel THRASH IS BACK!


Ik heb aan weinig bands echt een hekel maar Machinehead heeft het toch voor elkaar gekregen. Ik heb zelden zo een berekende opportunistische shit-band gehoord. als agressieve metal in is spelen ze dat(plus bijbehoprende poses), als nu-metalopkomt worden die trends in hun muziek verwerkt. totaal zielig.Ik hoop maar dat hun nieuwe cd nul exemplaren verkoopt en dat ze in de stront zakken. En Phil demmel moet zijnverstand gebruikenen weg gan bij Machinehead en terug naar Vio-lence. Violence was 1.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000 keer beter.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 29-08-2003 19:09 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

"Supercharger" vind ik niks, kijk daarom ook met wantrouwen tegen het nieuwe album aan.

maar Burn My Eyes en The More Things Change zijn allebei heerlijke schijfjes.

LET FREEDOM RING WITH A SHOTGUN BLAAAAAAAAAAAAAAST


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 29-08-2003 19:12 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2003 17:32 schreef enforcer het volgende:
Rob Flynn is niet alleen een nu metal poser, hij heeft ook nog eens een Vio-Lence reunie om zeep geholpen door zijn oude bandmaat weg te kapen bij Vio-Lence waardoor dat nu op zijn gat ligt!

Hij had beter machine head kunnen laten rusten en weer full blown aan Vio-Lence kunnen beginnen, ik bedoel THRASH IS BACK!


Idd ja, tering band is het geworden. Dan te bedenken dat de eerste CD toch wel een pareltje was


"This one is older than shit, heavier than time!"


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-08-2003 19:23 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2003 19:12 schreef 0Tolerence het volgende:
Idd ja, tering band is het geworden. Dan te bedenken dat de eerste CD toch wel een pareltje was


Ook die cd is super overschat. brrrrrrrrrrr wat een bagger cd.


Joep 777
Usericon van Joep 777
Posted 29-08-2003 19:33 by Joep 777 Wijzig reactieProfiel van Joep 777Quote dit bericht

De eerste cd was geniaal. Ik heb laatst de live cd gedownload en die nieuwe nummers die erop staan zijn zeker te pruimen. Vind t nog altijd een goede band



wladimir
Usericon van wladimir
Posted 29-08-2003 19:55 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

nu-metal = geen metal. Dus over plaatsen naar muziek algemeen of slotje.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 29-08-2003 21:37 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

De 1e twee cd's van Machine Head zijn wel te pruimen... de rest is waardeloos


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 29-08-2003 22:05 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2003 19:23 schreef attila_de_hun het volgende:
Ook die cd is super overschat. brrrrrrrrrrr wat een bagger cd.


Bagger, beetje overdreven


"This one is older than shit, heavier than time!"


campske666
Usericon van campske666
Posted 31-10-2003 8:26 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Na hem jaren niet meer geluisterd te hebben, daarnet in de auto " THe more things change" nog eens opgezet. Is best wel goed eigenlijk, alhoewel de teksten me niks boeien.


Blunt-W
Usericon van Blunt-W
Posted 31-10-2003 8:58 by Blunt-W Wijzig reactieProfiel van Blunt-WQuote dit berichthttp://www.dreadlockpussy.tk

De nieuwe (Through the Ashes of Empires) is eerlijk gezegd weer beter te pruimen. Staan best wat sterke Machine Head songs op.


By the pain I see in others


Joep 777
Usericon van Joep 777
Posted 31-10-2003 15:45 by Joep 777 Wijzig reactieProfiel van Joep 777Quote dit bericht

Inderdaad ja, vooral het eerste nummer hakt er lekker in



Pyrexia
Usericon van Pyrexia
Posted 01-11-2003 14:29 by Pyrexia Wijzig reactieProfiel van PyrexiaQuote dit bericht

Ik vind enkel Super Charger wat minder, maar daarom geen slecht album.

Machine Head roelz en voor de rest kan iedereen m'n rug op, hehe

Ivm Vio-lence, nou ja, enkel "Eternal Nigthmare" was goed, de andere albums zijn ook maar matig.


A black heart can only find beauty in darkness.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 01-11-2003 15:59 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

pff.. kom op zeg. T'is echt standaard metal meuk geworden dan machine head. Er is geen spat heel meer van wat het ooit kwa kwaliteit was ten tijde van het eerste album.

Maar goed, als jij je tijd wil verspillen en ondermaatse metal. Who cares :D


"This one is older than shit, heavier than time!"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-11-2003 16:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

*draait juist The More Things Change*



Pyrexia
Usericon van Pyrexia
Posted 01-11-2003 16:11 by Pyrexia Wijzig reactieProfiel van PyrexiaQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2003 15:59 schreef 0Tolerence het volgende:
pff.. kom op zeg. T'is echt standaard metal meuk geworden dan machine head. Er is geen spat heel meer van wat het ooit kwa kwaliteit was ten tijde van het eerste album.

Maar goed, als jij je tijd wil verspillen en ondermaatse metal. Who cares :D


Zal me aan m'n reet roesten of jij of anderen dat "standaard metal meuk" vinden


A black heart can only find beauty in darkness.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 02-11-2003 14:21 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2003 16:11 schreef Pyrexia het volgende:
Zal me aan m'n reet roesten of jij of anderen dat "standaard metal meuk" vinden


tja, dat zeg ik. Who cares
Tisss soooowwww


"This one is older than shit, heavier than time!"


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 02-11-2003 14:23 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

op http://www.lordsofmetal.nl zijn deze maand 5 limited editions van de laatste Machine Head te winnen..



Pyrexia
Usericon van Pyrexia
Posted 02-11-2003 17:26 by Pyrexia Wijzig reactieProfiel van PyrexiaQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2003 14:21 schreef 0Tolerence het volgende:
tja, dat zeg ik. Who cares
Tisss soooowwww


Hehe,


A black heart can only find beauty in darkness.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-11-2003 19:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Iemand de nieuwe al gehoord?

video die op hun site staat klinkt goed!
ze gaan goeie kant weer op


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-11-2003 20:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2003 14:23 schreef Judge M. het volgende:
op http://www.lordsofmetal.nl zijn deze maand 5 limited editions van de laatste Machine Head te winnen..


heb em ingevuld .. simpele vraagjes zeg ...

wie moet ik kietelen nu?


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 12-11-2003 23:50 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2003 19:59 schreef Jenje het volgende:
Iemand de nieuwe al gehoord?

video die op hun site staat klinkt goed!
ze gaan goeie kant weer op


mja, eerlijk gezegd is het wel wat beter geworden. Het nummer op zich vind ik alsnog niet boeient genoeg, erg standaard allemaal


"This one is older than shit, heavier than time!"


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 12-11-2003 23:53 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

de ouwe is erg goed !!!
en op graspop vorig jaar was t ook goed aan te horen naar mijn idee

take my scars is een van mijn favo's


wait for me dragon, we'll meet in the sky


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 13-11-2003 0:01 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Laatst Burn My Eyes weer ff snoeihard gedraaid. Wat een wereldplaat is dat toch!

A NATION ON FIRE!!!!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-11-2003 8:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Grmbl die wedstrijd op LoM is fucking fake .. ik mag niet eens meedoen


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen