IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Gaia Volgende pagina
IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 05-06-2003 14:17 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht



Deze affiche zag ik onlangs in de bibliotheek.een actie tegen circussen die wilde dieren gebruiken tijdens hun voorstellingen.Ik was zo al geen voorstaander van circussen,nu helemaal al niet meer. meer info www.gaia.be/nl Daar vindt je info over al hun acties.Vor diegenen die dat willen...GAia zoekt altijd leden


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 05-06-2003 14:21 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Geeft er dan NIEMAND om????


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 05-06-2003 14:23 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2003 14:21 schreef IceQueen het volgende:
Geeft er dan NIEMAND om????

"Dierenleed in circussen" had beter gepakt als titel denk ik.


--->dierenberscherming begint thuis, en aan die halve zoo bij mij komen al handen tekort.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 05-06-2003 14:23 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Snel, Icequeen opent een topic! We moeten binnen 4 minuten reageren anders wordt ze wanhopig!

Natuurlijk geven mensen daar om, maar misschien zijn dat niet de mensen die hun hele leven achter het ZM forum willen slijten..

[Dit bericht is gewijzigd door helmet op 05-06-2003 14:24]


I'm not being rude. You're just insignificant.


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 05-06-2003 14:26 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2003 14:23 schreef helmet het volgende:
Snel, Icequeen opent een topic! We moeten binnen 4 minuten reageren anders wordt ze wanhopig!...


Haha...Dit is een SERIEUS topic...En ik dacht dat jullie een intelligente discussie wel weten te apprecieren...Maar jullie zijn blijkbaar niet in the mood om "zware" discussies te gaan voeren...


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 05-06-2003 14:31 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Een afgerichte hond ofzo kunstjes zin doen is missxchien leuk, maar die leren dat nu éénmal snel en zonder dwang, vogels ook. Met die groet dieren ghaat t anders, die doen dat niet, en horen dat ook niet te doen, het is erg om te weten dat er dan mensen diue dieren gaan pushen en in miezerige omstandigheden onderbrengen.

Let wel, ik zeg niet dat een olifant niet af te richten valt, in India worden ze als werkdier ingezet en naar wat ik ervan gezien heb, goed behandeld--->maar dan ook niet opgesloten en aan ketens gelegd.

Toegegeven , het is raar als je er dieper op in gaat,...circussen hoeven niet weg, het dierenleed wel.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-06-2003 14:32 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2003 14:17 schreef IceQueen het volgende:


Deze affiche zag ik onlangs in de bibliotheek.een actie tegen circussen die wilde dieren gebruiken tijdens hun voorstellingen.Ik was zo al geen voorstaander van circussen,nu helemaal al niet meer. meer info www.gaia.be/nl Daar vindt je info over al hun acties.Vor diegenen die dat willen...GAia zoekt altijd leden


ik zie deze topic net. Gaia is vooral Vlaams toch? ik heb wel eens gehoord dat ze stiekem filmden op die veemarkten en dat sommige boeren nou niet echt zacht met hun dieren omsprongen. En dat er iemand van Gaia ook klappen heeft gehad van woedenbde boeren.

maar ik vind dierenbescherming zeer belangrijk, zowel voor wilde dieren als voor getemde soorten. Goed werk dus van GAIA om wantoestanden aan te tonen.


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 05-06-2003 14:33 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Hoe natuurlijk is een olifant die op een poot op een bal balanceert?wat is er natuurlijk aan de kooien waarin die dieren leven?NIKS?Een circus met dieren kan NIET!!!Ook niet met honden die kunstjes doen,want een hond is daar ook niet voor gemaakt!


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 05-06-2003 14:36 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2003 14:32 schreef attila_de_hun het volgende:
ik zie deze topic net. Gaia is vooral Vlaams toch? ik heb wel eens gehoord dat ze stiekem filmden op die veemarkten en dat sommige boeren nou niet echt zacht met hun dieren omsprongen. En dat er iemand van Gaia ook klappen heeft gehad van woedenbde boeren.

maar ik vind dierenbescherming zeer belangrijk, zowel voor wilde dieren als voor getemde soorten. Goed werk dus van GAIA om wantoestanden aan te tonen.

Zolang het generaliseren wordt vermeden, --->om jouw voorbeeld aan te halen: NIET alle veeboeren zijn klootzakken, ik ken er een in mijn dorp, groot bedrijf, we verhuurden vroeger een weide aan die man, die staat nooit tegen zo'n beest te schoppen (duwen moet soms gewoon, anders duwen ze jou)


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


ryn
God-forsaken?
Usericon van ryn
Posted 05-06-2003 14:36 by ryn Wijzig reactieProfiel van rynQuote dit berichthttp://www.myspace.com/rienus

maar wat ga jij er nu aan doen dan? geld geven? of olifanten uit het circus halen?

ik ga er namelijk geen geld aan geven!

het circus moet gewoon verboden worden! iedereen weet dat er dieren mishandeld worden!
maar er gaan nog steeds mensen naar het circus! zelf weten! zolang andere mensen nbiet gaan nadenken! ga ik er geen moeite voor doen om het op een ander manier te bereiken! klaar! mooie zware discussie! het heet hier immers niet voor niets ZWARE metalen


the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 05-06-2003 14:36 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2003 14:32 schreef attila_de_hun het volgende:
ik zie deze topic net. Gaia is vooral Vlaams toch? ik heb wel eens gehoord dat ze stiekem filmden op die veemarkten en dat sommige boeren nou niet echt zacht met hun dieren omsprongen. En dat er iemand van Gaia ook klappen heeft gehad van woedenbde boeren.

maar ik vind dierenbescherming zeer belangrijk, zowel voor wilde dieren als voor getemde soorten. Goed werk dus van GAIA om wantoestanden aan te tonen.


idd,ze hebben de boeren eens aangepakt ivm de dierenmarkten...Helaas hebben de boeren gewonnen in dat proces;het bewijsmateriaal was op illegale wijze verkregen.TRIEST!!!ik vind dat bewijsmateriaal bewijsmateriaal blijft,legaal verkregen of niet.dan moet er maar iemand controle uitvoeren die daar wél gemachtigd om is


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 05-06-2003 14:37 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2003 14:36 schreef ryn het volgende:
maar wat ga jij er nu aan doen dan? geld geven? of olifanten uit het circus halen?

ik ga er namelijk geen geld aan geven!

het circus moet gewoon verboden worden! iedereen weet dat er dieren mishandeld worden!
maar er gaan nog steeds mensen naar het circus! zelf weten! zolang andere mensen nbiet gaan nadenken! ga ik er geen moeite voor doen om het op een ander manier te bereiken! klaar! mooie zware discussie! het heet hier immers niet voor niets ZWARE metalen

Voilà, boycot is rechstreekse actie.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 05-06-2003 14:39 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2003 14:36 schreef ryn het volgende:
maar wat ga jij er nu aan doen dan? geld geven? of olifanten uit het circus halen?

ik ga er namelijk geen geld aan geven!

het circus moet gewoon verboden worden! iedereen weet dat er dieren mishandeld worden!
maar er gaan nog steeds mensen naar het circus! zelf weten! zolang andere mensen nbiet gaan nadenken! ga ik er geen moeite voor doen om het op een ander manier te bereiken! klaar! mooie zware discussie! het heet hier immers niet voor niets ZWARE metalen


wat eraan doen?bvb heel je buurt hun ogen openen en vragen aan diegenen met kinderen om AUB niet naar een circus te gaan waar ze dieren gebruiken.
Ik heb-heel flauw misschien- circusaffiches beklad met dingen als "dierenmishandelaars".mensen kwamen me vragen waarover ik het had...Na mijn uitleg keken ze geschokt,maar zeiden ze toch dat ze nooit nog een voet in het circus zette...


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


ryn
God-forsaken?
Usericon van ryn
Posted 05-06-2003 14:44 by ryn Wijzig reactieProfiel van rynQuote dit berichthttp://www.myspace.com/rienus

quote:
Op 5 juni 2003 14:39 schreef IceQueen het volgende:
wat eraan doen?bvb heel je buurt hun ogen openen en vragen aan diegenen met kinderen om AUB niet naar een circus te gaan waar ze dieren gebruiken.
Ik heb-heel flauw misschien- circusaffiches beklad met dingen als "dierenmishandelaars".mensen kwamen me vragen waarover ik het had...Na mijn uitleg keken ze geschokt,maar zeiden ze toch dat ze nooit nog een voet in het circus zette...


best stomme mensen! vind je niet!
en in plaats van de het cicus gaan ze naar de dierentuin! totdat we er daar achterkomen dat daar dieren toch ook best wel mishandeld worden! tsja..


the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 05-06-2003 14:45 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2003 14:44 schreef ryn het volgende:
best stomme mensen! vind je niet!
en in plaats van de het cicus gaan ze naar de dierentuin! totdat we er daar achterkomen dat daar dieren toch ook best wel mishandeld worden! tsja..

Kijk dat wordt weer veralgemenen, in een zoo wirden die beesten (en er moet ook inspectie zijn) toch wel beter behandeld, ook vanwege het werk voor het in stand houden van de soorten enzo


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 05-06-2003 14:47 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2003 14:44 schreef ryn het volgende:
best stomme mensen! vind je niet!
en in plaats van de het cicus gaan ze naar de dierentuin! totdat we er daar achterkomen dat daar dieren toch ook best wel mishandeld worden! tsja..


Zwartberg was daar een vb van.Gelukkig is die nu gesloten!!!


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-06-2003 14:51 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Icequeen, ik heb geen verstand van dierengedrag maar er zijn toch soorten die zulke dingen "leuk" vinden. ik zet leuk tussen aanhalingstekens aangezien het een menselijke emotie is. maar honden die een stok gaan halen bijvoorbeeld. ik ben tegen dat dieren iets doen wat ze niet willen en mogen zeker al niet gempet worden maar als een olifant het "leuk" vind om op een bal te staan mag dat van mij. dus eerst onderzoek naar de geneughten van dieren en dan pas afspreken wat wel en niet kan. en ondertussen alles stopleggen behalve die circussen beijvoorbeeld die 100 % kunnen aantonen dat dieren niet lijden.


ryn
God-forsaken?
Usericon van ryn
Posted 05-06-2003 14:53 by ryn Wijzig reactieProfiel van rynQuote dit berichthttp://www.myspace.com/rienus


in stand houden van diersoorten! tsja die beesten behoren zichzelf gewoon in stand te houden!

ik vind het allemaal zo krom! aan de ene kant van de wereld zitten we die beesten om zeep te helpen! en aan de ander kant van de wereld er twee keer zoveel geld in te pompen dat het uiteindelijk heeft opgeleverd om de zooi in stand te houden! maargoed zo zijn we weer rond! mensen kunnen dan een beetje geld in een goede doeln bakkie gooien en we zijn weer klaar!


the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 05-06-2003 15:04 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2003 14:51 schreef attila_de_hun het volgende:
Icequeen, ik heb geen verstand van dierengedrag maar er zijn toch soorten die zulke dingen "leuk" vinden. ik zet leuk tussen aanhalingstekens aangezien het een menselijke emotie is. maar honden die een stok gaan halen bijvoorbeeld. ik ben tegen dat dieren iets doen wat ze niet willen en mogen zeker al niet gempet worden maar als een olifant het "leuk" vind om op een bal te staan mag dat van mij. dus eerst onderzoek naar de geneughten van dieren en dan pas afspreken wat wel en niet kan. en ondertussen alles stopleggen behalve die circussen beijvoorbeeld die 100 % kunnen aantonen dat dieren niet lijden.


Kan wel,maar hoe "natuurlijk" is de behuizing van circusdieren?Of in de zoo?


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


campske666
Usericon van campske666
Posted 05-06-2003 15:07 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Of de bokaal van een vis ? Of het kippen-hok ?


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 05-06-2003 15:07 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2003 15:07 schreef campske666 het volgende:
Of de bokaal van een vis ? Of het kippen-hok ?

vissen geef je een ruim aquarium en kippen geef je een stuk van je tuin waar ze vrij kunnen rondlopen


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 05-06-2003 15:08 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 5 juni 2003 15:07 schreef IceQueen het volgende:
vissen geef je een ruim aquarium en kippen geef je een stuk van je tuin waar ze vrij kunnen rondlopen


ja, zo gaat dat in een legbatterij ja ... goed gezien


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 05-06-2003 15:09 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Dat is niet natuurlijk, maar dat is nu zo eenmaal gegroeid. De meeste beesten in de zoo en circussen zijn volgens mij er nu in geboren... dus dat opsluitingsargument verwatert, die beesten zouden zelf niet overleven in de natuur. Tuurlijk, ze mogen die dieren niet mishandelen, maar ik vind je zicht op het opsluiten een beetje te simplistisch...

Edit - ik heb het hier vooral over de zoo en het circus, de dieren die voor.. ehm.. consumptie gekweekt worden is een andere zaak...

[Dit bericht is gewijzigd door DarknessThere op 05-06-2003 15:10]


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 05-06-2003 15:10 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

zoo?!?!?!?!!?!?!

"DIE-REN-TUIN"


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 05-06-2003 15:11 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Wat maakt dat nu een reet uit?


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 05-06-2003 15:16 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2003 15:08 schreef Claw het volgende:
ja, zo gaat dat in een legbatterij ja ... goed gezien


Legbatterijen zijn ook dierenmishandeling.daarom hou je beter thuis kippen.Eitjes gelegd op een niet geforceerde basis.


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen