IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Ministry Volgende pagina
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 13-06-2003 15:08 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

het verbaast me dat deze band nog geen topic geniet... bij dezen dus!

Meer fans hier??

Mijn voorkeur gaan nog steeds naar Psalm 69 en Thieves ... Land of Rape and Honey moet ik nog steeds een keer ergens vandaan halen, net als het nieuwe album..

Filth Pig vond ik bagger,, The Dark Side Of The Spoon daarentegen weer vrij goed.

Ben de laatste tijd bezig met de clips van Kazaa te plukken,,..

heb inmiddels de videoclips van NWO, Just One Fix, Thieves (live), Stigmata, What About Us (AI Soundtrack) en Jesus Build My Hotrod...


[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 13-06-2003 15:08]


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 13-06-2003 15:13 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik ga ze zondag voor de 2e keer zien (op Fields of Rock).
Niet helemaal mijn ding maar kan het zeker waarderen.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 13-06-2003 15:13 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Psalm 69, Land of Rape and Honey, The Dark Side Of The Spoon zijn erg gaaf! Het nieuwe album (Animositisomina) is ook erg leuk, maar toch niet zo leuk als Psalm.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 13-06-2003 15:16 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2003 15:13 schreef NecRobert het volgende:
Ik ga ze zondag voor de 2e keer zien (op Fields of Rock).
Niet helemaal mijn ding maar kan het zeker waarderen.


Aargh.. jij wel... als ik naar F.o.R. zou gaan dan zou het alleen voor Ministry zijn... en dat vind ik weer wat overdreven, vooral omdat het volgens mij toch ook meer een zaalband is ...

Ze spelen ook op Graspop, maar ik ga al naar Waldrock en dan is er wel erg veel overlapping en zou ik dus eigenlijk weer praktisch alleen voor Ministry gaan , en dan is 50 euro toch best veel geld


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 13-06-2003 15:18 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Hmm. Ik heb ze een paar jaar terug ('98 ofzo??) in 013 gezien en dat was werkelijk beroerd. Werkelijk het slechtste optreden dat ik ooit gezien heb. Rampzalig slecht geluid en de band had er compleet geen zin in. Dat werkt nog eens versterkt door het geluid en vervolgens het gejoel van het publiek, waardoor de band na krap een uur al weer richting kleedkamer verdween.

Ik hoorde echter van een vriend van me dat de tour laatst wel weer heel erg geslaagd was. Dus ik ga zeker even kijken op Graspop.


I'm not being rude. You're just insignificant.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 13-06-2003 15:19 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
enzou ik dus eigenlijk weer praktisch alleen voor Ministry gaan , en dan is 50 euro toch best veel geld

Tsja...voor mij maakt dat niet uit. Kheb namelijk 2 kaarten gewonnen!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 13-06-2003 15:20 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Psalm 69 is goed!


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 13-06-2003 15:21 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2003 15:18 schreef helmet het volgende:
Hmm. Ik heb ze een paar jaar terug ('98 ofzo??) in 013 gezien en dat was werkelijk beroerd. Werkelijk het slechtste optreden dat ik ooit gezien heb. Rampzalig slecht geluid en de band had er compleet geen zin in. Dat werkt nog eens versterkt door het geluid en vervolgens het gejoel van het publiek, waardoor de band na krap een uur al weer richting kleedkamer verdween.

.


Hhehehe... dat geloof ik graag.. in die tijd zaten ze nog zwaar aan de harddrugs en dat eist zijn tol.. .. een vriend van me werkt in 013 en die vertelde dat de kleedkamer na dat optreden vol coke en dergelijke lag, en dat het optreden inderdaad erg belabberd was...

Overigens las ik in een interview (aardschok geloof ik) dat ze inmiddels geheel van de drugs af zijn


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 13-06-2003 15:23 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 13 juni 2003 15:21 schreef Valorian666 het volgende:
Overigens las ik in een interview (aardschok geloof ik) dat ze inmiddels geheel van de drugs af zijn
Ah kijk, dat scheelt dan vast een hele hoop inderdaad. Ik ben benieuwd, nog een paar weekjes wachten

Overigens, ik weet niet hoe dat op een festival gaat overkomen.. maar wat ik wel gemerkt heb toen in 013: neem oordopjes mee! Normaal gesproken is dat eigenlijk al nodig, maar met Ministry is het echt een absolute must wil je je trommelvliezen in je oren houden.


I'm not being rude. You're just insignificant.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-06-2003 15:55 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Psalm 69 en enkele oudere cd's (vooral hun live cd) zijn schitterend maar daarna is het niks meer. ook hun laatste vind ik erg zwak. overigens is Lard een nog grotere aanrader.


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 13-06-2003 16:02 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

Ik heb Psalm 69 en daar staan een paar leuke nummertjes op. Ik zie ze zondag voor de eerste keer live. Ben benieuwd.



Metal
Usericon van Metal
Posted 14-06-2003 16:02 by Metal Wijzig reactieProfiel van MetalQuote dit bericht

Ben zeer benieuwd naar graspop...enkele jaren terug gezien op Dour (Be) festival en dat was mega goed.
Hopelijk weer met twee drums en drie gitaristen + bass. dat was pas vettig en strak.


After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain)


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 14-06-2003 17:34 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Minstry HEEEEEEEEEEEERSCHT !!!!!

Ik heb alleen geen concert van hun mee kunnen maken.

iederkeer gebeurde er wel iets, waardoor ik niet kon gaan

ik heb de ozoo geliefde Psalm 69, en de FilthPig cd

Het nummer LAVA HEEEEEEEEEEEEEEEEERSCHT !!!



Wiegen Meister !


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 14-06-2003 21:24 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Ik heb alleen die laatste CD en ik vind er geen fuck aan. Ik kan maar niet wennen aan van die bands die opzettelijk een kapotte microfoon gebruiken


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 14-06-2003 21:34 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2003 21:24 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Ik heb alleen die laatste CD en ik vind er geen fuck aan. Ik kan maar niet wennen aan van die bands die opzettelijk een kapotte microfoon gebruiken


Hmm... ik weet niet wat ik met die laatste zin aanmoet, maar ik kan wel zeggen dat de laatste cd verre van representatief voor Ministry is... luister eens naar PSALM 69 of THE MIND IS A TERRIBLE THING TO TASTE bijvoorbeeld... (redelijke kans dat je er dan nog niets aan vind..)

NB: wil je die laatste toevallig kwijt? Zo ja, hoeveel wil je ervoor hebben


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 14-06-2003 21:38 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Heeft er iemand toevallig nog videoclips van ministry op de computer staan en een snelle verbinding?

Ik heb nu:

- Burning Inside
- Thieves (live)
- Jesus Build My Hotrod
- N.W.O.
- Just One Fix
- What About US
- Stigmata

Ik zoek eigenlijk vooral:

- DVD rip van de SphincTour DVD
- Andere nummers van Psalm 69
- Bad Blood


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 15-06-2003 15:01 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Ik heb zelf "the Mind etc," "Psalm 69" en "Filthpig." Die laatste vind ik dus zeker geen bagger. Hij moest wel heel erg groeien.

Live vond ik ze muzikaal vrij goed, maar wel iets te statisch qua presentatie.


Touché, pussycat!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-06-2003 15:23 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 15:01 schreef Sporty Voleg het volgende:
Ik heb zelf "the Mind etc," "Psalm 69" en "Filthpig." Die laatste vind ik dus zeker geen bagger. Hij moest wel heel erg groeien.

Live vond ik ze muzikaal vrij goed, maar wel iets te statisch qua presentatie.


Hmm.. misschien moet ik die Filthpig dan maar eens ergens vandaan halen.. heb hem alleen in de winkel gehoord ten tijde van de release jaren geleden...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-06-2003 15:24 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Valorian666, ken je Lard? Dat is Ministry met Jello Biafra. "The last temptation of Reid" is een schitterende cd, beter en harder dan Ministry, maar de muziek lijkt er wel veel op. Als je die nog niet kent moet je die maar eens gaan beluisteren.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-06-2003 15:28 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 15:24 schreef attila_de_hun het volgende:
Valorian666, ken je Lard? Dat is Ministry met Jello Biafra. "The last temptation of Reid" is een schitterende cd, beter en harder dan Ministry, maar de muziek lijkt er wel veel op. Als je die nog niet kent moet je die maar eens gaan beluisteren.


Cool... zal het eens uitchecken...

Overigens is Ministry trouwens een van de weinige bands in zijn genre die ik goed vind..


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-06-2003 15:43 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 15:28 schreef Valorian666 het volgende:
Cool... zal het eens uitchecken...

Overigens is Ministry trouwens een van de weinige bands in zijn genre die ik goed vind..



Moet je echt doen. Als je niks kan vinden wil ik wel een kopietje voor je maken. geen probleem. EN ik vind industrieel niet om aan te horen maar Ministry is idd een uitzondering (en dan alleen hun harde thrashy albums).


zombie
Usericon van zombie
Posted 15-06-2003 17:55 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

Voor de boeken, ik vind Ministry echt helemaal te gek. Heb ze twee keer gezien, in Tilburg en een paar maanden geleden in Amsterdam. Vooral die show in Amsterdam was super en ze hadden idd twee drummers! En dan heb ik het nog niet eens gehad over het gigantische scherm dat achter ze stond opgesteld waarop allerlei bizarre beelden te zien waren die perfect samen gingen met de muziek. Die hele decadente, nihilische sfeer van jaren 90 industrial zat er goed in die avond. Ik zag ook dat iemand Lard noemde, dat is idd de moeite waard om eens te beluisteren als je Ministry kan waarderen. Verder zijn er natuurlijk nog meer vertakkingen van Minstry zoals Foetus, Revolting Cocks, 1000 homo DJ's, Pigface en dan vergeet ik er vast nog een paar.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 17-06-2003 10:10 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 15:23 schreef Valorian666 het volgende:
Hmm.. misschien moet ik die Filthpig dan maar eens ergens vandaan halen.. heb hem alleen in de winkel gehoord ten tijde van de release jaren geleden...
Het blijft toch een kwestie van smaak, natuurlijk. Misschien kan je hem ergens naar beneden laden?
quote:
Op 15 juni 2003 15:24 schreef attila_de_hun het volgende:
Valorian666, ken je Lard? Dat is Ministry met Jello Biafra. "The last temptation of Reid" is een schitterende cd, beter en harder dan Ministry, maar de muziek lijkt er wel veel op. Als je die nog niet kent moet je die maar eens gaan beluisteren.
FORKBOY!!


Touché, pussycat!


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 17-06-2003 10:40 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ministry


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Def
Nu? Ja, NU!!
Usericon van Def
Posted 17-06-2003 10:43 by Def Wijzig reactieProfiel van DefQuote dit bericht

Ministry in Amsterdam geweldig? Oh man, dat meen je niet! Ik vind Psalm 69 voor zover ik 'm ken erg lekker, en inderdaad: het geluid in Paradiso was geweldig!
Maar waarom? Ha! Op een gegeven moment waren er twee drummers (cool gezicht), vier gitaristen (cool gezicht) en die zanger (zag er cool uit).
Maar toen er een solo kwam en ik zag GEEN van de vier gitaristen 'm spelen moest ik toch even op mijn hoofd krabben. En toen de zanger wegliep van zijn microfoon en de zang gewoon doorging had ik het helemaal gehad. Jezus. Zet dan gewoon een cd op en laat die band oprotten. Erg goeie band, maar als er backstage 3 dikke Mac's staan mee te draaien en de zang is zelfs vooropgenomen heb ik het wel gehad. En daarbij moet ik zeggen dat hoewel ze de mosterd bij Ministry vandaan hebben ik Static X hun laatste CD 'Machine' toch een stuk feller en bruter vind dan Ministry. En die spelen wel live.

Dus niks verkeerd over de muziek, en het optreden in de Paradiso klonk inderdaad te gek, maar de reden gaf toch een nare bijsmaak, imnsho.



MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 17-06-2003 21:55 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Heb er ff wat van gezien op Fields of Rock, maar ben na 2 nummers de tent uitgevlucht naar het niet veel betere Marilyn Manson Nee, 't is echt m'n muziek niet


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen