IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Integrity Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-08-2003 21:46 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Jezus wat heerst deze band. DE perfecte mix tussen "echte" hardcore en bijv Earth crisis. Ik hoop dat ze nog vele cd's uit zullen brengen want ik heb zelden zo een goede hardcore band gehoord. Met dank aan de weldoener die mij een berg muziek van deze schitterende band schonk (waar blijven jou verzoeken?)
Wie heeft de band wel eesn live gezien? Is dat wat? dat moet wel. OOk las ik ergens dat de zanger wel eesn klappen van een van die Newyorkehardcore gasten heeft gekregen. Wat is het verhaal hierachter? Geen wonder dat ie'zo opgefokt klinkt. Maar ik zou er niet te lang wakker van liggen als ik Dwidd was. Muzikaal blaast Integrity 99.99% van die New york bands weg.


ps: hierna mijn nieuwe exemplaar van Hatebreed's "Perseverance eens lekker draaien (Snaack ). Tel hierbij de nieuwe Backfire! bij op en je ken wel nagaan dat dit een schitterend hardcore(muziek!!) weekendje gaat worden!


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 01-08-2003 23:20 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik heb ze in '95 twee keer live gezien met Ringworm, na Humanity is The Devil uit '96 vond ik Integrity snel minder worden. Maar albums als Den of Iniquity, Those who Fear Tommorow en Systems Overload heerschen. In mijn HC periode begin jaren 90 was het absoluut mijn favoriete band omdat ze anders waren als de rest. Ze waren de eerste echte metal-core die bovendien braken met dat positieve gedoe wat me altijd stoorde aan de toenmalige HC.
En in die tijd gingen er heel veel verhalen de ronde over Dwid en dat andere illustere figuur Mean Steve uit bands als Confront en One Life Crew. Zoals toen ze op gasten uit New York hebben geschoten die in Cleveland naar shows kwamen kijken.
Ook de pre-Integrity band Diehard is een erg coole band.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


zombie
Usericon van zombie
Posted 02-08-2003 0:40 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

Hmmm, ik dacht dat ze uitelkaar waren. I.i.g, hun oude spul vind ik helemaal te gek.....maar wat ze de laatste jaren hebben uitgebracht was toch wat dubieus.

Dat verhaal over 'ruzie'met bepaalde hardcore lieden van Madball heb ik ook wel eens gehoord. Nu is Madball een totale zaadband en vraagt dat soort macho hardcore er gewoon om om in de zeik genomen te worden, IMO.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 02-08-2003 0:47 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Dwid heeft wel nog Integrity 2000 gedaan met andere leden, maar Aaron, de gitarist is inderdaad al jaren uit Integrity. En hij bepaalde de Integrity sound. Ze hebben ook een keer een single met Septic Death covers gemaakt, dat was wel heersch. Septic Death is sowieso jeugdsentiment van me.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-08-2003 0:51 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2003 21:46 schreef attila_de_hun het volgende:
ps: hierna mijn nieuwe exemplaar van Hatebreed's "Perseverance eens lekker draaien (Snaack ).


Lang leve TPG


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-08-2003 1:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Goh de mp3's bevallen je Attila?


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 02-08-2003 4:00 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Als ik het goed begrepen heb komt Integrity op donderdag 21 of vrijdag 22 Augustus in Hengelo.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 02-08-2003 4:14 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Dus ze bestaan nog wel? Nou ja, ik herinner ze liever uit hun oude tijd toen ze echt bruut ende baanbrekend bezig waren.
Father....take me back!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-08-2003 13:16 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2003 1:26 schreef Jenje het volgende:
Goh de mp3's bevallen je Attila?


Ja, er staat niks slechts op!!!! Moet ik wat "oude" bands voor je rippen? bijv. discharge, minor treath, GBH en vandaag het heruitgegeven debuut van Cryptic slaughter ook nog eens binnen gekregen en die is . Lijkt me wel een aardige verzameling oldskoolbands.


codex4
Usericon van codex4
Posted 03-08-2003 10:53 by codex4 Wijzig reactieProfiel van codex4Quote dit berichthttp://www.gardenofexile.com

na een paar kut releases is Integrity terug! de nieuwe plaat komt later dit jaar en gaat weer terug naar Humanity Is The Devil / Systems Overload

check:
http://www.deathwishinc.com/download.mp3s/INTEGRITY.blessedmajesty.mp3



XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 03-08-2003 11:01 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

HELL YEAH!!! Dat nummer klinkt echt zwaar beter. Maar wat wil je ook als je op Deathwish zit. Het label van Embrace Today, Horror Show, The Promise en Terror


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-08-2003 15:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2003 4:00 schreef XnegativeX het volgende:
Als ik het goed begrepen heb komt Integrity op donderdag 21 of vrijdag 22 Augustus in Hengelo.
Metropool heeft vakantie tot 31 augusus ...


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 03-08-2003 15:52 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Innocent lieve schat.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-08-2003 14:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

??


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 04-08-2003 14:53 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Sufkut!

Thursday, August 21st 2003 - innocent - hengelo, Netherlands
Integrity, Discarga, the Barnhouse Effect, Tra I Matti, Tasker. ? 6,-, 20:00.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-08-2003 16:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm ik ken die tent gewoon niet ...
Godver verhuis ik een keer zeg ...


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 04-08-2003 18:10 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2003 16:33 schreef Jenje het volgende:
Hmm ik ken die tent gewoon niet ...
Godver verhuis ik een keer zeg ...
Ik ken die tent ook niet maar het was zo duidelijk als wat.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-08-2003 18:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2003 18:10 schreef Voice Of Doom het volgende:
Ik ken die tent ook niet maar het was zo duidelijk als wat.
Hmm daar willik best wel heen zeg ...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-08-2003 20:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Damn wat heerst dat nieuwe nummer zeg.
Had zo op Humanity is the Devil kunnen staan.
Mooie intro ook, als dit nummer een goede afspiegeling is van het nieuwe album dan denk ik dat dat mijn cd van 2003 gaat worden.

Integriy heeeerrrrssst


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-08-2003 20:32 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2003 20:22 schreef Jenje het volgende:
Damn wat heerst dat nieuwe nummer zeg.
Had zo op Humanity is the Devil kunnen staan.
Mooie intro ook, als dit nummer een goede afspiegeling is van het nieuwe album dan denk ik dat dat mijn cd van 2003 gaat worden.

Integriy heeeerrrrssst


Dat belooft veel goeds! "In cold blood" is trouwens ook super!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-08-2003 20:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2003 20:32 schreef attila_de_hun het volgende:
Dat belooft veel goeds! "In cold blood" is trouwens ook super!!
Die zanger doet overigens ook mee bij Integrity 2000, en in Never Surrender van INteg 2000 hoor je Derrick Green (nu Sepultura)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-09-2003 20:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Iemand al meer van de nieuwe gehoord?

Hij komt 1 dezer dagen uit, de preview die ik gehoord heb heerst de pan uit!


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 03-09-2003 20:40 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

quote:
Op 3 augustus 2003 11:01 schreef XnegativeX het volgende:
HELL YEAH!!! Dat nummer klinkt echt zwaar beter. Maar wat wil je ook als je op Deathwish zit. Het label van Embrace Today, Horror Show, The Promise en Terror


hmm, ik dacht dat Terror op Bridge 9 en The Promise op Indecision zat?

maar anyway, ik heb Integrity ruim 3 weken geleden in zuid Belgie gezien. (als onderdeel van) een afsluiter van m'n Euro Tour zeg maar... was erg vet om te zien!

hmm, kheb die nieuwe mp3 al 2 keer gedownt, maar hij komt nie op mn computer...
nou ja zal wel...


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 03-09-2003 20:46 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

ah.. nou dat nieuwe nr klinkt wel oke ja!


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 05-09-2003 0:55 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Dat nieuwe nummer klinkt inderdaad best goed.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-09-2003 15:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

And that, children, is the understatement of the year


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen