IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Integrity Vorige pagina
bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 24-06-2013 2:41 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2013 19:53 schreef Dirge for november het volgende:
Per ongeluk de nieuwe Integrity gedownload en beluisterd (impulsief). Ik was nog niet bekend met de band, maar damn wat heerst dit de pan uit, bij tijd en wijle!
Ik vond hem niet zo, doe mij de oude maar.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 24-06-2013 22:35 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Welke?



runtothehills
aka Bonesaw
Usericon van runtothehills
Posted 24-06-2013 22:41 by runtothehills Wijzig reactieProfiel van runtothehillsQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2013 22:35 schreef Dirge for november het volgende:
Welke?


those who fear tomorrow, humanity is the devil en vooral systems overload. het essentiele integrity matriaal!


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-06-2013 0:08 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

+1 voor Humanity is the Devil en vooral Those Who Fear Tomorrow. System Overload heb ik nog niet beluisterd, best wel schandalig.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 25-06-2013 0:10 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Humanity is the Devil en 2000, daarnaast wat losse nummers op een youtube exploratie. Gaaf, hard en gemeen, eigenlijk beter leren kennen.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 25-06-2013 0:11 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Net-niet bandje steeds voor mij. Meerdere malen geprobeerd. Meerdere albums geprobeerd, maar het werkt nooit. Eens kijken of een concert (Vlamrock) daar verandering in gaat brengen.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-06-2013 0:13 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Integrity is echt een klassieker, al luister ik er veel te weinig naar. Kickback zou No Surrender niet gemaakt hebben zonder die band (al bestaan ze al minstens even lang).

Maar ze hadden al lang moeten stoppen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 25-06-2013 0:16 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Dat ook ja. Kickback houdt ik nooit vol.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 25-06-2013 0:16 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2013 0:13 schreef BenKnuckles het volgende:
Kickback zou No Surrender niet gemaakt hebben zonder die band (al bestaan ze al minstens even lang).


Kan mij wat schelen, dan had een andere band een soortgelijke plaat gemaakt. Boeiend.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 25-06-2013 0:17 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Met je hoofd...redacteur.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-06-2013 0:21 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2013 0:16 schreef iPim het volgende:
Kan mij wat schelen, dan had een andere band een soortgelijke plaat gemaakt. Boeiend.



I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 25-06-2013 0:22 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Goede serie, gaaf moment ook.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 25-06-2013 10:28 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Bedankt voor de tips iedereen, gaat geluisterd worden.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-06-2013 11:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Pak dan ook meteen The Promise van Ringworm.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-06-2013 11:14 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Die inderdaad En eventueel Falls of Torment van Liar, maar dat staat er alweer wat verder van af.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 25-06-2013 11:24 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Ah, in de wachtrij dan maar.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 25-06-2013 12:50 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2013 22:41 schreef runtothehills het volgende:
those who fear tomorrow, humanity is the devil en vooral systems overload. het essentiele integrity matriaal!

Je vergeet Seasons in the Size of Days, die zou ik toch als eerste aanraden vanwege de vettere sound.

Wat zijn eigenlijk de extra tracks op Humanity is the devil?


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 02-07-2013 16:50 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Die staat nu op, veel geluisterd de afgelopen dagen.

Systems Overload!

Afgelopen zondag weer eens naar een optreden geweest, Sick Of It All in Hengelo, kreeg ik een flyer in mijn handen gedrukt:

http://www.last.fm/event/3434717+Integrity+at+Innocent+on+18+August+2013


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 20-02-2014 9:08 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht



Systems overload line-up reunie.

En een nieuw nummertje in dezelfde line-up: http://a389recordings.bandcamp.com/album/a389-137-integrity-7th-revelation-beyond-the-realm-of-the-vvitch-7


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 17-05-2017 23:01 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht



HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 15-07-2017 16:09 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/



De nieuwe plaat is fantastisch! Een gevarieerd geheel: ijzersterke thrashmetaltracks, grimmig blackmetalwerk, doomkrakers en hele goede gitaarsolo's.



TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 16-07-2017 0:23 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

Ouwe integrity is geweldig zag ze een paar jaar geleden ergens en dat was niet bepaald indrukwekkend... vergane glorie


TUFKAM


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 09-10-2017 11:40 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Howling bevalt me wel redelijk, maar het swingt iets te veel terwijl het zou moeten hakken. De plaat zakt af en toe wat te gemakkelijk in en geraakt niet meer recht. Als het dan wel doorbeukt, komt weer die heerlijke Integrity-agressie boven. Dubbel.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen