IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Integrity Vorige pagina | Volgende pagina
Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 25-07-2005 20:57 by Fleshcrawler Wijzig reactieProfiel van FleshcrawlerQuote dit berichthttp://www.flikkereeneindop.nl

Humanity is the Devil is een goed album. Vooral Trapped under silence vind ik echt een klasse nummer


There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-07-2005 20:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Die eerste track daarvan heerscht de pannen vant dak af


Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 25-07-2005 22:01 by Fleshcrawler Wijzig reactieProfiel van FleshcrawlerQuote dit berichthttp://www.flikkereeneindop.nl

Seizons in the seize of days heeft ook best goede nummers.

RISE!!!!!


There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 26-07-2005 11:18 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

ik dacht dat sledgehammer al weer opgedoekt was?

wie wil weten wat dwid tegenwoordig doet:
http://www.dwidhellion.com/


We don't take it, we just fake it...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-07-2005 11:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik heb er idd nooit weer van gehoord ..


Nha hij doet dus weinig aan muziek maken


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 25-09-2005 22:01 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2005 20:57 schreef Fleshcrawler het volgende:
Humanity is the Devil is een goed album. Vooral Trapped under silence vind ik echt een klasse nummer


Helemaal mee eens, ik vind het zelfs een van de betere nummers die Integrity ooit hebben gemaakt. Geniaal hoe het nummer begint, prachtriff! En dan dat logge riffwerk met al die solo's als het nummer sneller wordt. Aaron Melnick is een begaafd gitarist, het normale riffwerk van Integrity stelt speltechnisch weinig voor, hoewel het natuurlijk wel zeer overtuigend en doeltreffend gebracht word, wat ze tot zo'n krachtige band maakte. Maar al dat soleren van die Aaron maakte Integrity zo geniaal en totaal anders als de rest. Die laatste CD, To Die For is op zich best aardig en heftig, maar zonder de Melnicks is het geen Integrity meer in mijn ogen. Dwid en Aaron Melnick waren gewoon de breinen achter Integrity, dat is nooit te vervangen of te kopiëren.

Trapped Under Silence
welcoming delusions (and) contempt for everything that you've become blurred corruption your hearing fades to a dull tone your vision cannot bear the sight of your own flesh eating away at all your cancer until there's nothing left everyday, anyway to relieve your system of the disease getting it away from your own deceit retribution, the only solution carrying beyond salvation's grace tested against time and reason never face the result of your dreams routine dreaming you wake up screaming never a night goes by where I don't realize the trap you set for me discrete impositions of cynical self abuse
never a mind more jaded existing only by the skirts of their truth brought me into your derelict world delusions of gratitude and gain for all we had to offer and still we end up this side of the blame.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-09-2005 22:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Het intro nummer van die ep heerscht Vocal Test ofzo ...

Hoezo lekker aggro beginnen


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 25-09-2005 22:13 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Yep, Vocal Test. Inderdaad een überbruut openingsnummer. Alleen Integrity kan me met bepaalde nummers tot het punt drijven waar ik mijn best moet doen om niet mijn inboedel inelkaar te gaan lopen trappen, Vocal Test is zo'n nummer. Pure agressie.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 26-09-2005 11:10 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Tsja, Vocal Test... Superhard nummer met een geniale tekst ( ) . Kan me herrineren toen ik ze in Alkmaar zag, 2 jaar terug. Een dude maakte een dive richting podium en sloeg met zijn hoofd op de rand van het podium. Die werd meteen afgevoerd. Dwid merkte op 'The lyrics to this next song is probably what this guy was just thinking' en toen zetten ze Vocal Test in, hahaha ...

Er is overigens een 'nieuwe' compilatie-cd van Integrity uit...


We don't take it, we just fake it...


caporegime
Usericon van caporegime
Posted 27-09-2005 14:33 by caporegime Wijzig reactieProfiel van caporegimeQuote dit bericht

als je integrity cool vind waardeer je dit waarschijnlijk ook wel:

Check out the mp3 from the upcoming Human Demise release "Whitechapel Demise", which will be released on the 30th of September. Recorded by Dirk Miers at Dé Studio in Asse, Belgium at the end of August. This seven song outburst is a combination of Clevo Heaviness like Integrity or Ringworm combined with brutal hardcore not unlike Sworn Enemy or Earth Crisis.

Listen to the mp3 'You Sicken Me'.


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 27-09-2005 18:26 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Toffe band ja. Zeker 'n aanrader voor de liefhebber van Ringworm of Integrity...


We don't take it, we just fake it...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-11-2005 19:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Godver, ik probeer mezelf altijd te weerhouden van kritiek op reviews, maar deze trek ik effe echt niet ...

http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=2233

quote:

Integrity - Sliver In The Hands Of Time

Jaar van release: 2005
Label: Goodlife Recordings


Sommige wereldberoemde bands hebben niet de behoefte om een greatest hits-, dan wel best of-, compilatie- of desnoods een live-cd uit te brengen. Wellicht als de betreffende bands any given day plots niet meer zo werelberoemd zijn en de geldkraan slechts nog een beetje nadruppelt zal men een dergelijke release overwegen. Het minder bekende Integrity bracht de afgelopen jaren al wel enkele verzamelaars uit en daar is er sindskort wéér een bijgekomen: ‘Sliver In The Hands Of Time’.

Schaamteloos komt Goodlife Records met alweer een compilatie cd van deze band uit Ohio, die inmiddels ter ziele is gegaan. Ditmaal met een aantal nummers afkomstig van 7” platen en splits, niet eerder uitgebracht materiaal en een Negative Approach cover. De plaat is afwisselend te noemen. Harde stukken metal en hardcore worden afgelost door ‘vreemde geluiden’-passages, waarvan ik aanneem dat niemand daar met smacht op zit te wachten. Zanger Dwin Hellion was sinds de oprichting van Integrity eind jaren tachtig de enige vaste waarde en zijn gemompel, geschreeuw en gebrul klinken vaak niet bijzonder zuiver en doen regelmatig denken aan Lemmy van Motörhead, maar dan kwalitatief stukken minder.

Voor de echte fans van deze band is het 21 nummers tellende ‘Sliver In The Hands Of Time’ een leuke aanwinst, eens te meer omdat je er een boekje met verhalen en memoires van Dwin én leden van bands als Terror, Converge, Youth Of Today en Ringworm bijkrijgt. Anderen raad ik aan zich op de vele bekendere, maar vooral betere, hardcorebands te concentreren.

Tracklist:
1. Live It Down
2. In Contrast Of Sin
3. Bringing It Back
4. Dead Wrong
5. Harder They Fall
6. March Of The Damned
7. Darkness
8. Kingdom Of Heaven
9. Rebirth
10. Eighteen
11. Sarin
12. AFT Assault
13. All Is Lost
14. Silence Ever After
15. Divinity In Exile
16. Change
17. Thaw
18. Jimson Isolation
19. Evacuate
20. Jagged Visions
21. Learn How To Die



En gast heet toch echt Dwid ...


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 23-11-2005 0:49 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Dat is inderdaad een "mindere" review.

Zeg dan gewoon helemaal niks!
Niet dat ik op zo'n kutcompilatie van Jewlife zit te wachten, maar veel van die nummers zijn gewoon puur goud. Als het concept Integrity en alle flauwekul die er omheen hing of hangt je niet bevalt, val dan alsjeblieft niet hun muzikale kwaliteiten aan, dat staat zo prutserig.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 21-01-2006 13:12 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Onlangs in de duistere krochten van mijn garderobe afgedwaald en dit tegengekomen, heb ik al sinds 1994 of 1995. Hij zal onderhand wel geld waard zijn voor een Integrity-freak.
Woei.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 21-01-2006 16:49 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Hmm, mooi ding hoor daar niet van,maar geef toch de voorkeur aan mijn Sparta hoodies hahahaha,
Hebtrouwens een dvd van Integrity gekocht en wat is dat ding vaaaaaaaaag, weirde horror fragmenten afgewisseld met concerten niet erg goeie geluidskwaliteit overigens maar wel tof om eens een keer te zien


Fuck the world and fuck you


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-01-2006 17:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

... ik heb daar het shirt van Heiden


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 21-01-2006 18:03 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2006 17:52 schreef Jenje het volgende:
... ik heb daar het shirt van Heiden


Jij brute heerscher! Post eens een foto ervan.

Ik had vroeger een hele stapel, witte superbrute LS van Those who Fear Tomorrow (zie plaatje), tourshirtje van European Inquisition 1995 (heb ik nog steeds) en nog een Integrity shirtjes met alleen Integrity in gele blokletters op een rode achtergrond op de linkerborst (ook van Those who Fear Tomorrow). Oh ja, ook nog een blauw shirt die ik me niet meer voor de geest kan halen en ook nog een wit shirt van Ringworm met achterop die ster en voorop een of andere demonenkop of zoiets. Alles compleet aan flarden gedragen op die hooded sweater en het tourshirtje na.
Ik heersch.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 28-03-2006 18:46 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Nog een paar foto's ingescand van het optreden in België in november 1995.






Integrity for teh win!1!!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 28-03-2006 18:50 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Wazige tattoo op zijn rug...wat moet dat voorstellen ?


Fuck the world and fuck you


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 28-03-2006 18:57 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Dwid was toen hier mee bezig;


Die ene gast heeft een Integrity tattoo op zijn rug, iets met een crucifix.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 28-03-2006 19:28 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

ik bedoelde die gast die het meeste rechts staat, die grote op zijn rug, is dat een integrity logo ?


Fuck the world and fuck you


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 29-03-2006 12:17 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik las ergens (ben even vergeten waar) dat Integrity een nieuwe cd gaat uitbrengen binnenkort. Heeft iemand daar wat van gehoord?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-03-2006 12:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja, met dvd, als het goed is ontvang ik die binnenkort ,,,


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 29-03-2006 12:32 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Compleet nieuw werk?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-03-2006 12:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Weeknie ... ik heb em nog niet


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen