IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Integrity Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-12-2003 18:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Sheer Terror is enorme heersch, Heb Bulldog Edition thuis, wat een heersch album.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 13-06-2004 17:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Voor de 7" liefhebbers, codex4 heeft 3 7" van Integrity nu te koop!

En shirts, en binnekort Ringworm shirts !

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 31-03-2005 18:17 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Zit het weer eens te beluisteren en wat heeft die Dwid toch goede teksten geschreven.....

IN CONTRAST OF SIN
Evil lurking around every corner
Appearing adhering
In the doubt of my mind's eye
(Will you ever dream again?)
Doubt fills you up inside
Drown emotion...Insanity
Never for you or with you
Only alone by myself

In my search for divinity
Is there no answers
Is there no end
All alone in my doubt
Living in contrast of sin

My walls surround me now
All greeting ignored
I put every once of energy
In who I am
So much failure
I wish I could understand

You're alone in a world
You could never know
Full pain and suffering
Offered salvation
Doubting your faith
Has your life been been one huge mistake
Can you make amends
Gotta save yourself before it's too late
Conflictions of morals
Take it out on others pain
(In the age of Kali)
I gotta know, I gotta believe
You wouldn't leave me
(you couldn't leave me)
In contrast of sin

De zinnen tussen haakjes heb ik er zelf maar bij gezet, omdat deze wel in het nummer voorkomen, maar niet in de officiele tekst staan.

Een paar lyrics van Those Who Fear Tommorow, er zitten wel een paar typfouten in;
http://crydee.sai.msu.ru/public/lyrics/cs-uwp/i/integrity/those_who_fear_tomorrow

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 31-03-2005 18:33]

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 14-05-2005 17:04 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Mooie topic op Bridge9:

'Dwid stories':
http://www.bridge9.com/forum/viewtopic.php?t=120932

Verhalen over de frontman van Integrity...

Hier een paar voorbeelden:
quote:
1995 - Integrity are on tour, and so are MADBALL ! Slated to play tonight are Madball and Unconquered from Reno. It's madball's first time in Northern California and Integrity's show in an adjoining town (along with Gehenna, Fall Silent, and Ignite) falls through.
A buddy of mine is throwing on the show (he lost so much money!) and I'm sitting down in the venue early in the afternoon watching people set stuff up. Madball are on stage doing a soundcheck, and in walks Dwid along with the dudes from Gehenna - all wearing matching orange and white and red hawaiian shirts. They stroll up to the stage, and a kid in the back of the procession tells me "yeah I guess they're gonna see if they can combine the shows, if it works out we'll have tons of people here!"
Dwid gets about halfway to the stage -
Hoya puts down his bass.
Freddy takes off his shirt.
The place got really quiet.
The sound guy gulps.
Somewhere a dog barked.

Dwid does a u-turn and walks back up the aisle and out of the theater.

quote:
Integrity was supposed to play the Cleveland Hardcore Fest in 95, but Los Crudos freaked out and got a large portion of the bands to agree to cancel if Integrity were allowed to play that weekend. the gay mexicans were all worked up over the fact that they thought Integrity was violent/racist/homophobic/whatever. the promoters freaked and Integrity was booted from the bill, later that weekend dwid drove by the fest with a bunch of dudes and pointed a shotgun out the window at the crowd outside.

quote:
the door opens, out steps integrity. they were the exact opposite of everything else that was happening in hardcore. the whole show is a bunch of dudes trying to look like graffiti artists with fucking chokers around their necks and shit and here are these guys in old dirty levi's and fucking jean vests with no shirts on under them. i was blown away. they got onstage and didnt say anything. dwid just picks up the mic and yells "MICHA". and then all hell broke loose. FUCKING CARNAGE everywhere you looked. it was fucking BRUTAL. they played songs off of systems overload and i was fucking floored. there were like 10 fights. the set comes to an end and dwid screams into the mic "DONT TAKE NO SHIT OFF NO ONE!!!!!" punches a dude in the head, and walks off stage. end of show.

We don't take it, we just fake it...

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 14-05-2005 17:05 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ja, daar word je vrolijk van.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 14-05-2005 17:10 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Mijn ervaringen met Dwid zijn niet zo far-off... kwam over als 'n normale vent, haha... Maar als je die verhalen leest... Prachtig!

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 14-05-2005 17:12 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik ben blij dat ik er niet bij was.
Tough guy bullshit.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 14-05-2005 17:24 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

tough guy bullshit?

das meer iets voor skarhead en madball joh (zie ook andere verhalen in dit topic)...

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 14-05-2005 17:30 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

10 gevechten tijdens een show en de zanger die zelf ook even iemand op z'n bek slaat?
Tough guy bullshit.

VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 14-05-2005 17:34 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Er werd wel vaker gevochten bij shows toen en nu; ook van andere stijl bands. Ik kan Integrity moeilijk een tough guy-band noemen; tekstueel gaat die vlieger al helemaal niet op.
Zanger van Converge heeft ook wel eens iemand een flinke uppercut gegeven tijdens een show, maakt dat Converge ook tot een tough guy band dan?

een stel weirdo's zijn 't misschien, maar 'tough guy' a la een Lord Ezec of Hoya Madball? Nou nee hoor...

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 14-05-2005 17:45 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik heb het ook niet over de stijl.
Ik heb gewoon een hekel aan dat gedrag.

VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 14-05-2005 17:51 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

ah, ok...

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 25-07-2005 10:39 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Verdomme, wat heerscht Integrity toch!

Welcoming delusions (and) contempt for everything that you've become
Blurred corruption, your hearing fades to a dull tone
Your vision cannot bear the sight of your own flesh
Eating away at all your cancer, untill there's nothing left
Everyday, anyway to relieve your system of the disease
Getting it away from your own deceit
Retribution, the only solution
Carrying beyond salvation's grace
Tested against time and reason, never face the result of your dreams
Routine dreaming you wake up screaming, never a night goes by
Where I don't realize the trap you set for me
Discrete impositions of cynical self abuse
Never a mind more jaded
Existing only by the skirts of their truth
Brought me into your derelict world
Delusions of gratitude and gain
For all we had to offer
And still we end up this side of the blame

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 25-07-2005 10:58 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2005 17:45 schreef XnegativeX het volgende:
Ik heb het ook niet over de stijl.
Ik heb gewoon een hekel aan dat gedrag.

Dwid is best een relaxte vent, hij heeft gewoon een hekel aan bepaalde dingen binnen de scene. En voor veel mensen zal hij raar en onvriendelijk overkomen. Ik had geen problemen met hem toen ik een paar woorden met hem wisselde en hij ook niet met mij. Hij had gewoon zijn neus helemaal vol van straight edge en PC, zelfs hare krishnas liepen toendertijd rond op HC shows door mongolen als 108 en Ray Cappo. Ik kan Dwid geen ongelijk geven. Lekker alle bullshit door de stront halen. Nihilisme all the way! Oude Integrity heerscht alles eruit!

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 25-07-2005 11:17 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

The final seal has been broken
Apocalyptic visions embrace eternity
Terror to consume the species
All along you knew this time would come

Abraxas annihilation between the heavens
The lamb and the goat have fused as one

Waters asylum drowning out
All the voices that plague your mind
The curse of untapped intelligence

Pushes you to the edge of sanity
Repetitive wave continues
Blinded past your soul

Fires heaven purifies
cleansing you of all your earthly sins

Beneath your bearing of reality
Past temptations grasp as destiny comes to it's end

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-07-2005 11:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

huh?! Het gaat hier toch wel oven die Hardcorebende?

Nihilistische hardcore?

Man, ik verschiet nergens meer van

signature

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 25-07-2005 11:21 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Yep, Integrity is hardcore, maar wel one of a kind. Geen enkele andere hardcore band die ooit heeft aangedurfd wat Integrity deed, zelfs nu niet.

VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 25-07-2005 11:21 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2005 11:17 schreef Heiden het volgende:
The final seal has been broken
Apocalyptic visions embrace eternity
Terror to consume the species
All along you knew this time would come

Waters asylum drowning out
All the voices that plague your mind
The curse of untapped intelligence

Pushes you to the edge of sanity
Repetitive wave continues
Blinded past your soul

Fires heaven purifies
cleansing you of all your earthly sins

Beneath your bearing of reality
Past temptations grasp as destiny comes to it's end

Duidelijk mijn favoriete Integrity-nummer!

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-07-2005 11:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

I'll give it a try. Ik gruw van Hardcore, maar als het werkelijk one of a kind is.

alleen Raised Fist apprecieer ik tot nu toe

signature

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 25-07-2005 11:28 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Man, wat verlang ik terug naar die tijden, Integrity is sowieso veels te lang doorgegaan. Na Seasons in the Size of Days had het gewoon voorbij moeten zijn. Zonder Aaron was het sowieso geen Integrity meer.

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 25-07-2005 11:30 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2005 11:27 schreef Hypnos het volgende:
I'll give it a try. Ik gruw van Hardcore, maar als het werkelijk one of a kind is.

alleen Raised Fist apprecieer ik tot nu toe

Those Who Fear Tommorow en Systems Overload zijn aanraders. Wat mij betreft is Those Who Fear Tomorrow het beste wat ze ooit gemaakt hebben, maar andere mensen vinden dat weer een ruk-album, wat ik eigenlijk onvoorstelbaar vind.

VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 25-07-2005 12:14 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Ik vond Season In The Size Of Days niet zo sterk eigenlijk. Paar hele toffe nummers ja (Sarin!!!), maar over 't geheel zeker geen favoriete schijf. Daarna was 't vooral kut met peren wat er uitkwam, alleen die comeback cd van twee jaar terug, die was wel weer ouderwets goed. Live-show die ik toen gezien heb (met chubby fresh op drums) was supervet. Momenteel woont dwid in ghent, belgië en speelt die samen met (ik meende) leden van Congress zo nu en dan als Integrity...

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 25-07-2005 15:41 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Yeap, Dwid woont inderdaad in België. Heette dat bandje niet Steamhammer? Ik vond Seasons in the Size of Days ook behoorlijk minder, maar het is voor mij wel het laatste wat Integrity heeft uitgebracht. Daarna heeft Integrity opgehouden te bestaan wat mij betreft.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 25-07-2005 17:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Sledgehammer heet dat bandje ... ooit 1 nummer van gevonden, nooit weer wat van gehoord ..jammer .. Dwid heerscht

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 25-07-2005 17:39 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Inderdaad, Sledgehammer. Ik heb het ook wel eens gehoord, vond er niet veel aan.

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com