IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : The Wounded Vorige pagina | Volgende pagina
goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 25-02-2004 20:28 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik luister Hollowworld eigenlijk elke keer als ik deze computer aanzet. Ik wil de nieuwe CD echt graag hebben.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 25-02-2004 20:47 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ik heb The Art Of Grief nu besteld (ik loop wel vaker een cd achter... ).

Hoe is de nieuwe vergeleken bij The Art Of Grief?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 25-02-2004 20:59 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2004 20:26 schreef Jenje het volgende:
Gaan wij denk ik wel heen ... jammer van To Elysium alleen

ik ook wel denk ik... ...


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 25-02-2004 21:28 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2004 20:47 schreef altx het volgende:
Ik heb The Art Of Grief nu besteld (ik loop wel vaker een cd achter... ).

Hoe is de nieuwe vergeleken bij The Art Of Grief?


The Art Of Grief is iets ruawer, nog met grunt afgewisseld met clean vocals.

niet zo gelikt als Atlantic

des al niet te min een super plaat.


I Find That I Am Not There...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 25-02-2004 21:33 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2004 21:28 schreef rvanderholst het volgende:
The Art Of Grief is iets ruawer, nog met grunt afgewisseld met clean vocals.

niet zo gelikt als Atlantic

des al niet te min een super plaat.


Geen grunts meer op Atlantic?

Ik vind de combinatie van grunts en cleane vocalen juist zo gaaf...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-02-2004 21:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

op monument ook geen grunts ...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 25-02-2004 21:45 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2004 21:34 schreef Jenje het volgende:
op monument ook geen grunts ...


Ah, ik zie net dat ik 2 cd's achterloop...

Maar ik vind dat wel jammer dat al die gothic rock/metal bands de grunts eruit gooien... Ik kan zo een hele serie bands opnoemen waar ik de eerste cd's echt goed van vind en de latere maar zo zo (Amorphis, Anathema, Katatonia, Lacrimas Profundere, Paradise Lost, Tiamat om er maar een paar te noemen).


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-02-2004 21:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

bij the wounded vind ik het niet erg, de normale zang voegt enorm veel toe, de grunts eigenlijk maar weinig


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 25-02-2004 21:59 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

@Altx: ik zou zeggen, lees mijn review van Atlantic maar eens, al je informatie is daar en binnen kort ook een interview op de site!


I Find That I Am Not There...


Phlegyas
J'ai plus de souvenirs que si j'avais mille ans
Usericon van Phlegyas
Posted 25-02-2004 22:03 by Phlegyas Wijzig reactieProfiel van PhlegyasQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2004 20:26 schreef Jenje het volgende:
Gaan wij denk ik wel heen ... jammer van To Elysium alleen


Vind ik eigenlijk wel een goede band to elysium


Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche)


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 25-02-2004 22:45 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Ik weet het nog niet zo met Atlantic. Ik heb hem nu een paar keer geluisterd. Blij vlagen vind ik hem geweldig! maar de zang kan me ook na langere tijd wat op de zenuwen gaan werken... En die cover van smells like teen spirit... die vind ik eerlijk gezegd niet iets toevoegen. Het lijkt meer van: "wij kunnen elk nummer vergothen" of zoiets...

Live vind ik ze altijd een sensatie! Ik ben d'r dan ook weer bij a.s. vrijdag in Vera! To Elysium heb ik nou toch wel gezien..., dat hoefde niet echt van mij...


Dear dirty delightful old drunken old days


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-02-2004 23:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Heb "smells" alleen live gehoord en vond em toen erg goed ...

Nieuwe nummers vond ik live wat toegankelijker klinken dan ouder werk .. volgende week maar eens zien of ik dat nog steeds vind


Sater
Usericon van Sater
Posted 26-02-2004 10:57 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Die Nirvana cover klinkt meer als een cover van de Tori Amos versie. Zo lijkt het wel of ze er een enorme eigen draai aan hebben gegeven maar dat valt best mee.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-02-2004 15:58 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2004 10:57 schreef Sater het volgende:
Die Nirvana cover klinkt meer als een cover van de Tori Amos versie. Zo lijkt het wel of ze er een enorme eigen draai aan hebben gegeven maar dat valt best mee.


Dat heb je goed gehoord, want in de Aardschok vertelt Marco dat dat ook daadwerkelijk zo is.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 04-03-2004 0:25 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

http://www.zwaremetalen.com/interview/2310.html


Uitgebreid interview op onze eigeste site!!!


I Find That I Am Not There...


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 30-05-2004 18:19 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Wat is 'Atlantic' toch een ontzettend goed album, vooral het nummer "Northern Lights"... wow

Met dit album verdient The Wounded toch eigenlijk wel een tour met Anathema of My Dying Bride.


no text supplied


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 30-05-2004 18:21 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Precies mijn gedachte, de hoeveelheid emotie die bovenkomt tijdens het luisteren van Atlantic is overweldigend.

maar niemand luisterd naar mij


spectre
Usericon van spectre
Posted 30-05-2004 18:21 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ik heb gister ein-de-lijk Atlantic aangeschaft... ben al liefhebber vanaf hun eersteling


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ILOVEMETAL
Usericon van ILOVEMETAL
Posted 30-05-2004 19:02 by ILOVEMETAL Wijzig reactieProfiel van ILOVEMETALQuote dit bericht

Ze spelen op Metropolis


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 30-05-2004 20:01 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

Heb atlantic gekocht naar aanleiding van al de goeie reacties, beluisterd het eerst nummer en was direct verkocht, ben terug naar de winkel gegaan en heb al de rest gekocht



spectre
Usericon van spectre
Posted 30-05-2004 20:24 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

hmmm ik heb altijd gedacht dat die band en immortal jou favo's waren
koele undersign van APP trouwens

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 30-05-2004 20:25]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 05-07-2004 11:01 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

nowp, kvint het gewoon een coole naam, en het geeft zo men gevoel weer.



Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 05-07-2004 11:07 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2004 19:02 schreef ILOVEMETAL het volgende:
Ze spelen op Metropolis


Jep en het was dodelijk saaie muziek


I can't shoot straight unless I've had a pint!


tyr
Usericon van tyr
Posted 05-07-2004 19:51 by tyr Wijzig reactieProfiel van tyrQuote dit bericht

Na 2 nummer heb ik het wel weer gehoord.
de zanger vind ik wel goed maar, muzikaal vind ik niet zo. als je de eerst 10 seconde van een nummer heb gehoord heb je het hele nummer gehoord. Het is net een loop wat de hele tijd herhaald. 4 akkoorden per nummer en niet meer dan dat.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 05-07-2004 20:02 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Voortkabbelende, eindeloos herhalende melodieen is toch een kenmerk van gothic/doom


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen