IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Deathspell Omega Vorige pagina | Volgende pagina
Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 13-08-2005 12:45 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik maar wachten en wachten en ja, dan is het er dan toch eindelijk, zo rond de 5e minuut.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-08-2005 12:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

zeg! verklapbeest, ik zit nog maar aan 3 minuten!


signature


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 13-08-2005 12:47 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2005 12:46 schreef Hypnos het volgende:
zeg! verklapbeest, ik zit nog maar aan 3 minuten!
Slaps himself.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-08-2005 12:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Slapt met het handje.

Kenose führt wel lichtjes über zeg. Wel meer death invloeden dan ik dacht.


signature


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 13-08-2005 12:53 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Hmz, ik weet het niet. Voor mij persoonlijk waren constante hoog tempo passages genoeg geweest, want daar hou ik van. Dit duurt me allemaal te lang en is voor mij niet spannend genoeg.

Daarnaast vind ik de zang niet tof.
Eindelijk eens iets om NIET aan de oneindige lijst toe te voegen.


steenbok
I AM THE BLACK WIZARDS!!!
Usericon van steenbok
Posted 13-08-2005 13:29 by steenbok Wijzig reactieProfiel van steenbokQuote dit berichthttp://www.isleofman.nl

laatst si monumentum... aangeschaft.
erg vette plaat, ook tof dat er een concept achter zit....
heeft wel wat weg van een ziekere satyricon in een overgangs periode tussen the shadowthrone en nemesis divina....


can't spel CRAP without RAP!!!


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 13-08-2005 13:32 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 13 augustus 2005 12:49 schreef Hypnos het volgende:


Wel meer death invloeden dan ik dacht.




Faceless Unknown
Brutality is Law
Usericon van Faceless Unknown
Posted 11-10-2005 12:44 by Faceless Unknown Wijzig reactieProfiel van Faceless UnknownQuote dit bericht

Heeft iemand de laatste cd van deze band al gehoord. Het heet Kénôse. De Boudisque heeft hem al liggen daar ik het zelf daar heb aangeschaft!!! Ik zou jullie aanraden het te kopen!!! Ik heb er tot nu toe elke dag naar geluisterd en het wordt steeds beter!!! Laat ff weten wat jullie ervan vinden...

[Dit bericht is gewijzigd door Faceless Unknown op 11-10-2005 12:45]


There is no religion higher than Truth!


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 11-10-2005 12:47 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Nou knul, ik vind er niet zoveel aan.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 11-10-2005 13:16 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2005 12:44 schreef Faceless Unknown het volgende:
Heeft iemand de laatste cd van deze band al gehoord. Het heet Kénôse.
http://www.zwaremetalen.com/recensie/4929.html

Trouwens, men heeft het hier al sinds mei over deze plaat, dus je vraag is een beetje achterhaald inmiddels...

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 11-10-2005 13:19]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Faceless Unknown
Brutality is Law
Usericon van Faceless Unknown
Posted 11-10-2005 13:19 by Faceless Unknown Wijzig reactieProfiel van Faceless UnknownQuote dit bericht

Thanks voor link...


There is no religion higher than Truth!


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 11-10-2005 13:21 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

het neiwue werk op crushing the holy trinity (wat eignelijk neit eens neiwu werk is) vidnt ik eignelijk nog het meest briljante nummer van DSO!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 11-10-2005 13:22 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

je moet de e en de i even omwisselen op je toetsenbord, die zitten verkeerd om.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 11-10-2005 13:23 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ik moet wat hersenhelften omwissleen, dat helpt beter denk ik!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 11-10-2005 13:25 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Je hebt gelijk.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 12-10-2005 16:04 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Gelukkig zijn er nog bm-bands zoals DO die hedendaagse bm interessant kunnen laten klinken én innovatief kunnen zijn!


Sater
Usericon van Sater
Posted 24-10-2005 15:41 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Heeft de cd versie van Kenose nou standaard zo'n 40 pagina's tellend boekje?

Want ik las laatst dat juist de LP dat heeft (lijkt me sterk)


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 24-10-2005 15:42 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

De cd versie iig


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 24-10-2005 17:35 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2005 15:41 schreef Sater het volgende:
Heeft de cd versie van Kenose nou standaard zo'n 40 pagina's tellend boekje?

Want ik las laatst dat juist de LP dat heeft (lijkt me sterk)


LP versie heeft ook een 40 pagina's tellend boek, zelfde formaat als de hoes. Ziet er prachtig uit.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 24-10-2005 17:43 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ja en in de cd is het vet onhandig

maarja toch alweer verkcoht, kon me amper boeien, geef mij maar het vrij standaard inquisitor of satan gebeuren.


Je moeder.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 24-10-2005 17:47 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Same here! Inquisitors Of Satan vind ik toch de beste Deathspell Omega plaat. Kenose vind ik niet zo boeiend.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-10-2005 17:51 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Kenose is flink overrated, echter zeker niet slecht.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 24-10-2005 17:54 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

slecht idd niet maar niet echt wat ik graag hoor


Je moeder.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 24-10-2005 17:55 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Niet slecht, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Het heeft mijn interesse in ieder geval (nog) niet weten te wekken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-10-2005 17:55 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2005 17:54 schreef karnivoor het volgende:
slecht idd niet maar niet echt wat ik graag hoor
Kreunende tienersletjes?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen