|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik val al buiten deze generalisering Zullen we het maar als, onwaar bestempelen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Nee, Mother Earth is inderdaad vrij vrolijk... Weet je, ik vind gothic metal in het geheel gewoon een kloteterm, zowel muzikaal als die bijbetekenis van het woord gothic. Zelfs de term nu-metal is makkelijker te hanteren. |
|
Within Temptation is dan ook nu-metal. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ik heb voldoende reacties gekregen op deze poll Hij was een stuk minder serieus als de vorige polls, dat geef ik toe, maar jullie hebben wel heel mooi bewezen dat de media een flutbeeld geven van metal Wat dat betreft kan er dus een slotje op, maar misschien toch niet omdat we nu over gothic metal aan het babbelen zijn Ik heb in ieder geval nog 1 laatste poll, waar ik toch echt een nieuw topic voor ga aanmaken (sorry Sjaan...) |
|
quote: *proest* Nee. Beslist niet. |
|
quote:Oh, dan heb ik die term verkeerd begrepen zeker... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Dat kan he |
|
quote: Het gebruik van veel smiley's wil nog wel eens duiden op sarcasme... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
mja...was niet eens sarcastisch bedoeld. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: tja, dat kan ik ook niet helpen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Ik nam hem ook niet helemaal serieus.. Als die *proest* je niets vertelde, weet ik het ook niet meer Maar goed, Voice of Doom, je denkt dus dat WT nu-metal is en dat je wellicht de term nu-metal verkeerd begrijpt? |
|
Ja! Zit ik er erg naast? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Niet zo, aangezien Mother Earth wel erg veel gebruik maakt van distortion, maar ik vind Mother Earth toch geen nu-metal Ik vind dat ze toch wel wat meer te bieden hebben dan de doorsnee nu-metal band. En dan heb ik het alleen nog maar over Mother Earth. Enter is gewoon een prachtalbum Om het over The Dance nog maar niet te hebben. Kan je kijken naar de andere thread? |
|
Laten we gewoon ff de feiten op een rijtje gooien wt is geen gothic of numetal, maar om nu te zeggen dat ze geweldige muziek maken nee het is een soort vrolijke metal met gothic invloedenin een nieuw jasje een soort Fungothicbandje SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Dan heb ik toch gelijk? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Om maar even de feiten op een rijtje te gooien: WT is gewoon Gothic Metal. Vroeger hadden ze zelfs Doom invloeden! this user is dead |
|
Zelf beweren ze gothic rock. Iig meen ik mij uit een interview ooit te herinneren dat ze de sfeer uit bepaalde fantasy/sprookjes verhalen wilden laten terugkomen in hun muziek en daar zijn ze naar mijn mening best in geslaagd. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Uh. Nee |
|
quote: Als ik een van Within Temptation's cd's in de computer gooide, kreeg ik als label progressive rock te zien. Yeah right Verder heb ik hetzelfde gelezen over de sfeer en ik denk ook wel dat ze hierin zijn geslaagd, alleen spreekt de sfeer van Enter mij meer aan. Of ze nou muzikaal gezien gothic metal zijn of niet, kan me op zich weinig boeien omdat ik de term sowieso al klote vind. |
|
quote: Ja, met zo'n instelling komen we natuurlijk ook nergens... En by the way, ook ik ben wel eens sarcastisch... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Toch niet echt he quote: Nou, bedankt voor de waarschuwing dan maar he Ik heb sarcasme vaak niet door, maar gek genoeg ben ik zelf wel in staat tot sarcasme Ik ben gewoon raar. Ahh Savatage - The Wake Of Magellan is aan het skippen |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |