|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ikke wel, en wel de gesigneerde versie Hij kickt echt aarsch in het kwadraat om het zo maar te zeggen Supergoede songs, vette sound en coole solo's van Marcel en Joost . Ook een erg mooi rustig nummer, Unchanging. Het is grappig om eerst de oude versie te horen van Sedation en Secrets of Flight en daarna de nieuwe. Ze zijn in ieder geval erg verbeterd. Vooral het geluid waarmee Joost zijn solo's speelt is cool. Tevens is zijn piano sound errug goed. Kan niet wachten om ze live te zien 22 november Als je het album nog niet hebt, koop hem! Check www.suncaged.com ! p.s. er was toch niet al een topic over |
|
hij staat wel op de "te kopen cd's lijst" is dat ook goed? |
|
Het is mijn ding niet, maar overal hoor ik erg goede geluiden over ze. Het is ze ook flink gegund trouwens |
|
Mijn broer heeft em gesigneerd (ik dus ook ). Het is zeker een geweldig album www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
zou je hem niet door de band laten signeren ipv je broer |
|
Ik denk dat ie bedoelt dat z'n broer een gesigneerd exemplaar heeft... |
|
Ik ga m zeker halen |
|
Ff de financien opmaken en als dat een beetje meevalt dan ga ik em ook maar aanschaffen denk ik Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Heb ze es gezien en wat mp3's gehoord. Niet mijn ding. I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
Thenks mensen !! We zijn zelf erg trots op het album vooral ook omdat het een heel ander album is geworden dan wat mensen van ons verwachtten, dus ook voor Helena: wellicht toch es luisteren, het album is toegankelijker geworden dan je denkt Wij zijn er in ieder geval erg blij mee, en vooral ook erg blij dat ie nu eindelijk uit is na een half jaar wachten (stomme japanners ) |
|
Luisteren kan geen kwaad, maar de stijl doet me gewoon niks. Ik houd meer van nummers die wel in mijn hoofd blijven zitten I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
Dat kan uiteraard, maar zoals ik al zei, het album is een stuk toegankelijker geworden als men denkt, vooral nummers als Hollow (trouwens te downloaden van de site) en Unchanging zijn best wel nummers die in je hoofd kunnen gaan zitten, niet zo pielerig als bijvoorbeeld Sedation of Four Guilders. Ook ik hou van muziek die in mijn hoofd blijft zitten, dat is een van de redenen dat Dizzy Mizz Lizzy een van mijn favoriete bands is Anyway op de site van ons staan twee nummers compleet (1 pielnummer, 4 guilders dus en Hollow, een meer commercieler nummer) en van alle nummers een sample, dus voor de mensen die hem eerst willen horen verwijs ik naar: http://www.suncaged.com Website is overigens ook vernieuwd |
|
U zegt het juist Die piel nummers houd ik niet van, ieder z'n smaak natuurlijk . Overigens vind ik die solo's tussendoor live tamelijk overbodig, maar dat is mijn mening. I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
En dan vind je Jason Becker wel cool ? hehe als er iemand kan (kon eigenlijk ... ) pielen was t Jason wel, maar uiteraard hou ik ook meer van zijn gevoelige kant (Altitudes ) Solo's tussendoor ? je bedoelt tussen de nummers ? Waar heb je ons gezien ? We maken wel es grapjes af en toe en dan is t ook echt zo bedoeld btw voor iedereen: a.s. zaterdag hebben we de CD Release party in de Bosuil in Weert, entree slechts 3 pleuro en de CD zal ook hier verkrijgbaar zijn, evenals nieuwe T-shirts |
|
quote: Dat klopt, maar voornamelijk om het gevoel dat hij in zijn spel legt. Bovendien vind ik het bij instrumentale muziek op de een of andere manier minder snel "storend". Gek wijf ben ik he? Naar mijn mening heeft hij ook meer kop en staart in de nummers. Niet dat ik al jullie werk "niks" vind hoor . Waar ik jullie gezien heb weet ik niet meer eigenlijk. Ik zie vrij veel bandjes, dus ik houd dat niet zo bij. I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
quote:Idem dito hierzo |
|
Jason was gewoon een genie, compositorisch op het niveau van Bach/Beethoven etc, daar kan mijns inzien bijna iedereen een punt aan zuigen. Vooral "Air" geeft dat maar al te goed aan. Hehe we zitten wel heel erg off topic nu eigenlijk Maar ja, over Jason kan ik uren lullen, vooral nadat ik "The Legend Of Jason Becker" gezien heb |
|
quote: Hahah, inderdaad.. Ik geef toe, het was een beetje een kromme zin. Maarja Sun Caged heerscht. Alleen zijn er wel érg veel effecten op de zang toegepast zeg. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Ik neme ana dat het album al in de winkels ligt... ik MOET m gewoon hebben . De samples en gratis nummers van de site zijn zwaar goed |
|
Ik bestel hem ook maar effe, ik ga ook de 22e in Alphen kijken. |
|
Ik ga zaterdag ff naar Weert en daar laat ik heb wel signeren door de enige echte Marcel Ik heb m al gehoord tijd geleden bij She Devil, erg goeie cd LAI LAI HEI |
|
Ik niet. De muziek , de zanger Sorry, duidelijker kan ik het niet uitdrukken |
|
Ik heb 'm vandaag binnengekregen ! Geweldig is ie, maar ik vond de oude versie van Sedation had via de website toch wat beter. Goed werk en ga zo door! Wat de zanger betreft, dat is een kwestie van smaak, maar ik kan het zeker wel waarderen. Ik vind zijn kopstem veel beter te pruimen dan die van LaBrie. Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Vandaag gekocht en wat een plaat!!!! On-Nederlands goed en absoluut een plaat die hoge ogen kan gaan gooien in het internationale prog-metal wereldje! Ik ben in ieder geval zwaar onder de indruk "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Ik heb dat met t nummer "The Escape" wat nu heet...... De zanglijnen en stem van Sascha vond ik bij dit nummer werelds en de tekst van t nummer sprak me enorm aan (omdat ik dergelijke dingen van dichtbij heb meegemaakt ) |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |