|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
*de bloedstollende bekentenissen van far* euh..ja...headbang!!!!! |
|
quote: Hoe streng gereformeerd is dat dan? In Capelle aan den ijssel/Krimpen a/d IJssel/Ouderkerk a/d IJssel ken ik kerken waar je zeker weten geweerd wordt als je uberhaupt naar iets als metal luistert. (of het nu white is of niet) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: dat kan, maar dat zegt meer over die kerken dan over white metal trouwens die jongen heeft in een sekte gezeten; god's pleasure te utrecht... misschien ken je het? [Dit bericht is gewijzigd door far op 03-11-2003 14:47] euh..ja...headbang!!!!! |
|
White metal is toch muziek met religieuze teksten door niet-religieuze muzikanten gemaakt? |
|
Nou volgens mij is white metal, metal met christelijke teksten gemaakt door muzikanten die hier ook achter staan... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Heb thuis een hardrock/heavymetal encyclopedie waarin een nogal wazige omschrijving stond waar ik het uit concludeerde. |
|
Maar wat ik me dan afvraag is waarom niet-religieuze muzikanten teksten zouden schrijven met religieuze teksten... Zoals bands als Mortification, die bandleden zijn zelf toch ook christelijk...? Volgens mij wordt dit gezien als een zgn. 'white metal' band.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ik zal thuis effe een stukje overtypen, kan je zelf kijken wat het is, de White Metal scene is ook niet zo groot, en er zijn zat mensen geïnteresseerd in religie. |
|
quote: Ja, die hadden zelfs hun eigen"huisband"die 2 cd's hebben uitgebracht(en nog positieve kritieken kregen). ze hadden ook zo een aparte dominee/voorganger of hoe je het ook mag noemen. |
|
"Decision D" bedoel je. Dat was best een goede band, trouwens, ook al moest de zang je wel liggen (dat probleem is inherent aan metal, natuurlijk). Edwin Ogenio (de voorganger, zal ik maar zeggen) is op een gegeven moment naar de VS gevlucht, omdat de grond hem hier te heet onder de voeten werd, geloof ik. Touché, pussycat! |
|
quote: Ja, die bedoel ik. dank u. |
|
Heb je ze wel eens live gezien? Wat een verschijning die zanger! Touché, pussycat! |
|
Naar aanleiding van de titel, een mooi Neerlands voorbeeld, waar al die kankernazi's hier een goed voorbeeld aan kunnen nemen, waarna ze hopelijk dood gaan en van mijn forum af blijven. Dus mensen, neem je aryan pride en white power lekker mee en spring van een klif. http://www.holland-hardcore.com/yabbse/index.php?page=voorwoord Dit slaat nergens op. |
|
Grappig detail op die pagina, op de homepage staat een poll waarbij staat: moet ontwikkelingshulp gestaakt worden? keuzes: 1: ja, die mensen moeten het zelf maar opknappen 2: Nee, je moet die mensen ook gedeeltelijk helpen 3: wat is ontwikkelingshulp Ik druk keuze twee, resultaat? hij laat keuze twee niet eens zien in het resultaat van de poll, alleen keuze een "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Neger !! |
|
quote: Chinees!!! "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Da's niet zo erg. |
|
Als ik een neger was zou ik het ook nie erg vinden, hoewel mijn ouders waarschijnlijk wel raar op zouden kijken "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Vooral je vader |
|
quote: Je hebt wel een goede toekomst voor je als inbreker, precies de juiste camouflage Je ziet meteen waar het beestje voor gemaakt is ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: |
|
quote: edit: 'k zal het maar als sarcasme opvatten dan [Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 07-11-2003 22:25] "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Alleen als jij dat neger willen zijn ook sarcastisch bedoelt ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |