|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik hoop alleen maar dat dit voorbij gaat (kun je lang op wachten denk ik) en dat iedereen gewoon tevreden naast en met elkaar kan leven. Ik lijk wel een hippie.... |
|
quote: En niet gek als je bijvoorbeeld die racistische politie schandalen bedenkt; het is allemaal een reactie op... campske The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Dat gebeurt niet, geloof me. |
|
quote: Nee, het is allemaal een reactie op politieke correctheid. |
|
Ja, triest. |
|
quote: Dat iedere mens gelijkwaardig is en dat iedereen gelijk is voor de wet. |
|
quote: hmmm, ik denk niet dat je "niet-blank" rascisme als gevolg van blank gedrag mag bestempelen mutilator. dan kun je blank rascisme ook als een resultaat van bijv. gedrag van negers verklaren. het is gewoon menseigen je eigen cultuur of land of wat dan "beter" te vinden dan die van anderen. daar hoef je zondebok voor te vinden. |
|
quote: Ja..wat heeft dat dan te maken met de opmerking van Marco_filth ? |
|
Discrimineren is dus wel strafbaar |
|
Politieke correctheid is tegenwoordig alweer wat anders dan 2 jaar terug geloof ik. |
|
quote: Waarom hebben ze Pimmetje dan niet gelijk in het gevang gezwierd ? |
|
quote: Studeren is daar gratis & voor iedereen toegankelijk dacht je The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Omdat Pimmetje geen rascistische uitlatingen deed, alleen erg kritisch was jegens allochtonen. |
|
Politieke correctheid is voor lame-asses en kanslozen. (of word ik nu voor mijn bek geslagen) |
|
quote: Niks mee te maken. |
|
quote: Nee je bent correct. |
|
quote: Racistisch niet, maar hij "discrimineerde" wel toen hij zei: " de Islam is een achterlijke cultuur". |
|
quote: Weet ik veel, je vroeg wat er stond ik het eerste artikel van de grondwet, voor de rest interesseert dit topic me niet echt dermate dat ik het helemaal ga doorlezen |
|
Hij was erg goed om met zijn opmerkingen heel dicht rond de grens van toelaatbaar en ontoelaatbaar te zitten. Daarom had hij zoveel aanhangers, net als hitler was hij iemand die mensen goed kon bespelen [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 29-10-2003 15:45] |
|
quote: Nee? Dat 'blank gedrag' heet 'slavenhandel'. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: héhé, had ff niet naar je nick gekeken. Nevermind. |
|
quote: Ja, alle blanken in Amerika zijn eigenlijk stiekum slavenhandelaars. Met zo een houding zou ik nu nog lastig moeten zijn op de Italianen omdat de Romeinen de Kelten hier hebben liggen afslachten. Dat slaat nergens op. |
|
quote:jezus, ik weet nu voor het eerst niet wat ik moet terug typen om nog een zinnig discussie te krijgen tegen zulk een politiek correct geweld. dus: laat maar. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Marco_Filth op 29-10-2003 15:52] And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |