|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik doe er dit jaar wel aan, ik ga vanavond in een bebloede bruidsjurk als pandabeertje over straat naar een Halloween feest van een vriendin van mij. Hapjes en veel drank gezellig raar doen in verkleedskleren is het motto |
|
Halloween heerscht!!! Het is het enige feest, op Sinterklaas na, dat ik vier. Kan ook te maken hebben met mijn 'american roots'. Hoe dan ook, Halloween is vet!!! Ga vanavond naar de Rocks, Halloween vieren |
|
Ik wilde mij (goed!) verkleden maar kon geen costuum vinden |
|
K ga denk ik maar schreeuwend de deur open doen met een trui over me kop heen. Es kijken wie meer schrikt ik, of de lieve kindjes die om snoep komen bedelen |
|
quote: Kristof heeft het druk |
|
In mijn lokale hangkroeg was er een Halloween feestje en ik vind het wel geinig om mee te doen. Ik ging als zombie. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Wij hadden eerst een Satanisch ritueel en daarna gingen we naar een kroegje voor halloween party, maar d'r was nisk aan dus toen besloten we joints te gaan halen en ons suf te blowen toen werd het pas leuk Eric, it was love at first fright |
|
quote: Wat heeft satanisme in hemelsnaam met Halloween te maken????? Dit is weer een perfect voorbeeld van onkunde Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Halloween is een groots feest voor satanisten hoor, perfect voorbeeld van onkunde. Eric, it was love at first fright |
|
quote: Rook je: Roken is voor zwakke mensen die niet tegen stress kunnen En wat is blowen dan, schat? Stoer zeker? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
nee roken doe ik niet, en blowen tja wat valt onder stoer, als jij het stoer vind is het stoer maar zo kijk ik er neit tegenaan, ik vind het gewoon een geweldig gevoel Eric, it was love at first fright |
|
roken is leuk, satanisme is een verzinsel en halloween is lang zo leuk niet als onze Sint Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
Eric, it was love at first fright |
|
quote: Laat me niet lachen, zeggen dat Halloween een groot feest voor Satanisme is een perfect voorbeeld van onkunde. Kleine tip, lees één van mijn talrijke posts in dit topic eens vooraleer je tegen mij begint. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:wordt volwassen en ga je post leren onderbouwen met ware info of nuttige argumenten en kom dan weer terug aub. |
|
quote: geloof je dit nu zelf? Of wil je het graag geloven??? hahahaha...tja, sommige mensen begrijpen er niets van. Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: Mooie bloed-boezem combinatie |
|
quote: gvd zeg! Ik lig hier dubbel van het lachen? Een satanisch ritueel? Oh god, laat me niet lachen zeg. Wat moet ik me daar bij voorstellen? Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Morgen heb ik ook een halloweenfeest en ga ik ook als zombie. Hoef ik iig niet veel voor te doen! |
|
Ride the sky Halloween... en de SInt is al TV en kerstballen in de winkel... signature |
|
Nou en. |
|
Gister Halloweenfeestje bij ons in het dorp. Ik ging geschminkt als gene simmons. |
|
Gaaf man! |
|
En het was weer gezellie! 2 feauteaux voordat we gingen: Oud Vuil als zombie (weinig verschil met hoe ik er normaal uit zie, dat lijkt me duidelijk). Mevrouw Oud Vuil als Psycho pippi. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |