|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Onderstaande foto was geen halloween feestje, maar een andere verkleed partij. Even knutselen, bij de dump langs en blazen. |
|
|
|
Gisteren in Hollywood geweest, alwaar het vol zat met idioten. Ik denk dat ik nu wel alles gezien heb De trend schijnt overigens dat de vrouwen hier zo weinig mogelijk aantrekken. Coolste was iemand die 1 1/2 kop boven mij uitstak (en ik ben 1.87...) en behoorlijk gespierd die met een beulskap rondliep. Simpel doch effectief. Verder nog een lange slungelige metalhead in kisten en een luier. (respect trouwens, want warm is het in LA niet 's nachts ) Helaas had ik geen camera bij En hier ook nog even deze enorm schattige Edward Scissorhands "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Van vroeger. Vet! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Welke ben jij op die foto's? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Allemaal! MOEHAHAHA!! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
AF-schuwelijk onsmakelijk! The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Echt? Ik vind het wel geinig verzonnen, lekker goedkoop ook. Voor een feestje. Oja. Gaaf als je een slagerij hebt! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Zeker When your people matter, menstrual health matters |
|
Vieze rot slagers! En kijk ff naar de topic titel. Slakken, zout. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 24-10-2017 23:57] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Halloween. Het komt op mij over als herfstcarnaval. Ach, als behoefte hebt aan seks met een verkleed en eventueel geschminkt gothicmeisje is het een gouden avond. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 25-10-2017 1:32] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Dit is een beetje wat je Hypnos ook telkens verwijt. Anderen met ongevraagde ranzigheid opzadelen. Iets waar wel meer dierenactivisten last van hebben, overigens. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Nou nou nou ranzig daar ligt gewoon een sappig stukje vlees. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Degene die ze zich aantrekken zijn veelal de mensn die er toch al iets mee doen. Stom. Over Halloween...dit weekend een verkleed feestje. Geen idee hoe en of ik ga. Ben er geloof ik niet zo goed in. |
|
quote: Dat dan natuurlijk weer wel. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Als je hier als vega aanstoot aan neemt snap ik. Anders moet je maar vega worden. Dat je geen hypnosgehandicaptehomopr0n wilt zien is wat anders, als je niet valt op gehandicapten hoef je er ook niet mee geconfronteerd te worden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik val ook niet op koeien, en nu? Al kan het natuurlijk wel zo zijn dat als zo'n beest in ene zo voor je voeten gaat liggen dat je er bovenop valt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Liegebeest!@ ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Dat is het toch ook? En net als Sinterklaas, Kerst, Valentijnsdag en Pasen een melkkoe voor de lokale middenstand. Owja, die foto van Fusion is in mijn ogen het Halloween equivalent van de zwartepietendiscussie. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Halloween is een kutfeest dat uit de VS is overgewaaid waarmee men probeert om Sinterklaas te verdringen. Gejankt wordt er toch wel, want nu zijn alle kinderen ineens bang voor horrorclowns die de boel verzieken, en dat kunnen hun tere zieltjes blijkbaar ook al niet verdragen. Wat me vooral opvalt, is dat onschuldige kinderfeesten altijd door volwassenen verziekt worden, of het nu om negers of om clowns gaat. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Kutvolk, al die volwassenen. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 25-10-2017 9:38] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Echt wel. Ik schaam me regelmatig plaatsvervangend voor die doelgroep, vooral als ik voor de klas sta. Maar ook als ik de verhalen van mijn zoontje en zijn kameraden over hun meester hoor. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Ja als ze nou eerst de huid hadden verwijderd, het spierweefsel hadden vermalen en er wat botten op hadden gelegd, was het misschien nog een grappige foto geweest. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |