|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Net uit! Geluidje, zeg! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Lekker nummer ja. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Klinkt zeer fijn. Maar uh jij vond Halloween toch altijd maar een rotnummer? ... hoe de hazen lopen ... |
|
Klopt als een zwerende vinger. Maar het geluid van de gitaren en de feel die andy in z'n solo legt, het doet mij de belabberde compositie enigszins vergeten. En voor de verandering een beetje ontopic, hehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Gitaarwerk klinkt heerlijk vettig ja Is al bekend welke nummers op die dvd staan? ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ik weet het niet meer, zo veel geleuter ondertussen. Duurt veels te lang. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik heb het wel gehad met die King eigenlijk. Al die euforische verhalen over zijn jonge vriendin. Dat babynieuws. Zijn eeuwige geklaag over bandleden en het gedonder over geld dat hij met ze heeft. Laat hem verdomme weer eens nieuw materiaal gaan maken dat de moeite waard is, want onderhand wordt hij de Arie Boomsma van de black metal. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:En wat gaan ze dan precies doen als Zombie en Chucky? Naar een feestje of zo? |
|
Staat nou een zangeresje in de schaduw van de trap om zijn stem aan te vullen??? ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote: Da's z'n vrouw en die doet dat al een tijdje ja. Onder welke steen heb jij gelegen? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Een steen zonder naam, bwahahaha!!! (Ben geen King Diamond fan: weet alleen dat ik zijn stem niets vindt en dat hij zijn gezicht verft :p) Wel nog even een maat geholpen met een video: https://www.facebook.com/VideoConceptsNL/videos/1943132262595369/ (Verhaal komt uit mijn mouw en heb ook regie verzorgt op een te korte avond :p ) ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |