|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
De nieuwe is vet! Zegt u het maar, wat vindt men hier van deze amerikaanse net-niet-nu-metalband Dit slaat nergens op. |
|
Mwah...vond "White Pony" niet zeer zeer slecht, zal eens even wat nieuw spul downloaden... |
|
ik was zelf ook erg teleurgesteld na White Pony, ik vind Adrenaline nog steeds de beterste, maar die nieuwe (die heet 'deftones') is erg mooi! Beetje terug naar wat ze eerst deden met meer experimenten. Dit slaat nergens op. |
|
Ik ken t/m the white pony, en die vond ik al minder. Around the Fur is op z'n tijd nog wel aardig om ff te draaien (een paar nummertjes) maar ik luister er nog maar heel sporadisch naar Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
ik vind uhm erg fijn! lekkere slepende "tiek tak toek" muziek the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
7 words... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Niks aan |
|
Zeker wel gaaf, alleen af en toe klinkt de zang toch niet helemaal tof. Adrenaline vind ik de beste. |
|
Van het oudere werk ken ik slechts enkele nummers. Naar mijn idee hebben die eerdere platen nog een iets hoger "jump"-gehalte dan "The White Pony." Dat album draai ik erg graag. Lekker veel lange halen, slepende stukken, mooie effects door de dj (voor dj-begrippen m.i. erg onconventioneel), mooie gastrol voor Maynard van Tool, etc. Die single van "Back to school" (o.i.d.) vind ik weer minder dan de albumversie, juist omdat die ook weer zo "jump" is. "Yoyoyoindahouse"-gedoe is niet echt mijn ding. Het optreden op Wâldrock was ik ook bij. Dat was idd. dramatisch. Dat lag echter niet aan de band, maar aan de zanger die zo zat als een aap was en zich niet kon gedragen. Ergerlijk. We zijn toen dan ook maar weggegaan. Jammer. Touché, pussycat! |
|
waldrock was echt een vertoning ja... de microfoons moesten het flink ontgelden - en als ik het me goed kan herinneren liet het publiek ook weten wat ze er van vonden door modder en bier naar die zanger te smijten, die dat wel helemaal geweldig leek te vinden - hij liet zich echt bekogelen, stomme fratser met0l! |
|
idd, op een gegeven moment deed hij zijn mond open voor het zoveelste lulverhaal, toen er een handvol modder recht in zijn mond gesmeten werd, toen was hij eindelijk even stil Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Ik vind White Pony verreweg het mooiste, om ongeveer de redenen die Sporty al aandroeg. Die nieuwe heb ik nu een paar nummers van gehoord en ik vind ik niet echt, 't lijkt allemaal te veel op elkaar en op de vorige albums. Ze hebben wel duidelijk een eigen stijl, maar dat voeren ze nu iets te consequent door Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
BE QUIET AND DRIVE DAMNIT! ((da's pas een mooi nummer. De rest? Mwoah.)) cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: ze hebben een paar zeldzaam mooie nummers. dat nummet met die gast van tool is ook heel mooi. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Agreed. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: i agree, toch maar weer eens wat op gan zoeken want is alweer een tijdje geleden Je moeder. |
|
Ik heb alleen Around the Fur, wat ik wel goed vind. Op waldrock heb ik ze ook gezien; was echt een drama |
|
Heb de nieuwe, maar vind hem niet zo geweldig. Vind adrenaline de beste. Around the fur vond ik niks. En White Pony vond ik erg goed. Rustig maar erg mooi! Ik heb ze laatst live gezien, de podiumpresentatie is gaaf, maar zijn stem is niet echt sterk. Het geluid daarentegen blaast je helemaal weg! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
Around the Fur heerscht |
|
Verdeelde meningen, dat is fijn. Dit slaat nergens op. |
|
De nieuwe heerscht inderdaad wel. |
|
Een oud topic, ik wil jullie meningen nu wel eens horen. Ik vind het muzikaal wel oke, maar wat is die Chino Moreno slecht vooral live. Dat half gejank/geschreeuw is onverstaanbaar en soms echt totaal niet aan te horen. |
|
quote: ik vind muzikaal gezien de eerste twee cd's super. daarna werd het een pak minder.het zwakke punt is de zanger alhoewel zijn gekrijs soms goed bij de muziek past. ik vind vooral zijn normale hijgende stem zwak. |
|
quote: White Pony vind ik ook zeker een goed album. Mijn favoriet blijft denk ik Around the Fur, die heeft echt de beste nummers over het geheel gezien. Maar ook Deftones (s/t) is zeker geen slecht album, heb hem alleen weinig gedraaid... |
|
ik luister around the fur nog vrij regelmatig. maar wat is die zanger een vreselijke papzak geworden zeg! heb het optreden van pinkpop gezien, wat ze samen speelden met max cavalera was extreem gaaf |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |