|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hier wil ik naar toe!!! Waar is Doornroosje ook alweer, is dat niet in Nijmegen? ..."Hate can only create more hate"... |
|
Jazeker, onder de noemer 'SPIRIT IN BLACK' zullen er weer regelmatig metal concerten gegeven worden in Doornroosje/Nijmegen, zie ook op de website www.doornroosje.nl This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
Ik wil naar Soilwork! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Leuk dat Doornroosje weer eens wat aan metal gaat doen. Werd ook wel weer eens tijd! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
Eindelijk weer metal in Nijmegen, kom je er wonen, bijna geen metalconcerten te zien, moet je naar Arnhem toe. Maar nu dus eindelijk! Ik ben 7 feb. zeker van de partij! [Dit bericht is gewijzigd door DecomposingBitch op 06-11-2003 18:16] "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Komt het niet stiekum toch naar Lucky & Co In Januari dan he... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Helaas niet. Er waren 2 data in het noorden, hiervan is er dus 1 verplaatst zo te zien. |
|
Hate Eternal + Dying Fetus in Iduna/Drachten is verzet omdat deze package ook al in Vera staat. Is zo'n 20 km uit elkaar? Is niet echt wenselijk.... This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
Dying Fetus site:January 2004 Europe dates with HATE ETERNAL, DEEDS OF FLESH, PREJUDICE 07.01. UK LONDON UNDERWORLD (NEW) 08.01. NL EINDHOVEN EFFENAAR 09.01. NL ROTTERDAM BAROEG 10.01. D TRIER EXIL 11.01. FR PARIS LA LOCOMOTIVE 12.01. D MUNSTER(breitefeld) LIVE ARENA 13.01. D ESSEN ZECHE CARL 14.01. D BERLIN K14 15.01. PL WARSAW PROXIMA 16.01. CZ PRAGA BLACK PES 17.01. D ENGELSDORF HELLRAISER 18.01. A VIENNA PLANET MUSIC 19.01. H BUDAPEST KULTIPLEX 20.01. SLO LJUBLJANA KA 21.01. ITA MILANO RAINBOW 22.01. ITA ROME ALPHEUS 23.01. ITA TRAVEL TRAVEL 24.01. GRE ATHENE ANN CLUB 25.01. GRE THESSALONIKI HYDROGIOS 26.01. ITA TRAVEL TRAVEL 27.01. CH PRATELLN Z7 28.01. FR TRAVEL TRAVEL 29.01. SP IRUN TUNK 30.01. SP BARCELONA LA CAPSA 31.01. SP MADRID CARACOL 01.02. SP MURCIA MOLOKO 02.02. POR PORTO HARD CLUB 03.02. FR TRAVEL TRAVEL 04.02. FR BORDEAUX CAT 05.02. FR VILLEURBANNE CCO 06.02. BL VOSSELAAR BIEBOB 07.02. NL DRACHTEN IDUNA 08.02. NL GRONINGEN VERA 09.02. SCA T.B.A. T.B.A. 10.02. SCA T.B.A. T.B.A. 11.02. SCA T.B.A. T.B.A. 12.02. D T.B.A. T.B.A. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
nix> trust me....het geheel moet een update krijgen This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
quote: |
|
quote: Ikke heen!!! |
|
quote: is dat niet die tour die niet doorgaat? |
|
quote: Ja want dan heb je wel 2 concerten in 2 verschillende provincies (eigenlijk in 4 als je drenthe en overijssel meetelt)! de vera is gewoon een arrogante hoeren tent. dat mag best welleens gezegd worden. |
|
quote: o ja? Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
ja, en eigenlijk nog wel 100 keer. Ik weet niet wie daar de grote baas is, maar iig niet iemand met hart voor de muziek dat is wel zeker. Geld/machtsbeluste eikels daaro. Krijg je als 2e een tour aangeboden en moet de eerste maar wijken omdat jij het vervelend vindt dat het jouw eventuele klanten zou kunnen gaan kosten. Daar kost ik nou op en de doornroosje... ik snap echt niet waarom zij zulke grote concerten krijgen, waar halen ze in hemelsnaam het geld vandaan? Of kan er soms iemand ontzettend lekker kont neuken daar? Doornroosje heeft een onwijze kutligging en vrijwel geen betekenis voor de underground metalscene. Volgens mij passen zij ook wel in het straatje van statusgeilen. |
|
quote: Je hebt wel gelijk dat dergelijk gedrag om te kotsen is. Jammergenoeg is dit absoluut niet iets dat alleen vera doet, dit soort dingen gebeuren bijna overal. Het is bij vera de vraag wie hier voor verantwoordelijk is, kunnen denk ik maar twee mensen zijn. Maar goed ik denk niet dat vera echt geldbelust is. Ze nemen juist vaak risico's met bands, dit doen ze alleen met metal jammergenoeg wat minder, ik had wel een wat progressiever metalbeleid in vera gezien. Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
Ik vraag het wel aan Gup,als ie nog eens in de bijstand komt. |
|
quote: ahum, wat is dit nu weer voor een reatie. Hoezo zijn dit in hemelsnaam 'grote' concerten? Het lijkt mij juist okay dat dit soort dingen in een relatief kleine tent kunnen spelen en niet alleen maar in 013 of Amsterdam en dan vooral Paradiso en HMH! Qua ligging, ja nou Doornroosje ligt daar inmiddels al weer 32 jaar en niemand die de weg niet wist te vinden toen er niet al te lang geleden Entombed, Bolt Thrower, Fear Factory, Cannibal Corpse, etc. speelden! Metal in Nijmegen heeft alleen even in een dalletje gezeten en nu komt dat hopelijk weer ten einde. En dat een of andere 'agent' packages verkeerd plaatst, tja...... btw, er is niets mis met Vera, als je er als programmeur al 25 jaar zit en het goed doet, dan bouw je wel contacten op die je niet een, twee, drie kwijt raakt. This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
quote: Black spiritus ; zwarte drank in Denemarken |
|
In Doornroosje hebben idd heel wat grotere "underground" metal bands gespeeld en had een aantal jaren geleden best een goede naam in de underground metalscene! En de ligging en grote is misschien niet ideaal, maar dat geld voor best veel "metal-underground" zalen. Ben je wel eens in de Frontline in Gent geweest? Piepklein, maar wel een grote naam! Nu is de metal weer een beetje in en menen zalen die eerst bijna nooit metal hadden, ook metalbands te moeten boeken, maar wat is daar verkeerd aan? Dat betekend alleen maar dat we nog vaker naar concerten kunnen en dat mensen die meestal ver moeten reizen voor een concert ook een een concert bij hun in de buurt kunnen bekijken! Het enige nadeel is dat er ook volk op afkomt wat de sfeer soms verpest door anti "enthousiasme", of nou juist te veel "enthousiasme". "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Die bands komen ook in de Biebob als ik het goed heb. (dying fetus en de rest) Waarschijnlijk dus daar aanwezig. Aangezien de Biebob een heerschende zaal is. (ennuh Jupiler ) [Dit bericht is gewijzigd door Frietbal op 06-11-2003 19:24] |
|
laat Soilwork en CC maar komen |
|
quote: zoals het bij lange na niet uitverkochte entombed concert bedoel je.. volgens mij wist iedereen de weg naar de 013 een stuk beter te vinden. En met bereikbaarheid bedoel ik trouwens bereikbaarheid met het OV, niet of je kaart kunt lezen. wat iemand hier ergens boven zei over dat niet alleen Vera dat doet. dat geloof ik meteen maar erg jammer vind ik het wel. Een van de weinige zalen waarvan ik vind dat ze echt iets voor de metal betekenen dat is de goudvishal. alleen jammer dat het zo klein is. Gelukkig gaat de willemeen nu ook iets meer doen voor de allerkleinste dmv van het cafe (en ook in de grote zaal). edit: het zou beter zijn als er samengewerkt wordt dan dat zalen elkaar tegenwerken. daar heeft toch niemand wat aan!! (it f*cking pisses me off man) [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 06-11-2003 23:45] |
|
quote: nou, nou, nou, ghouliette.....ik vind je wel een beetje negatief. Ik refereerde niet aan het ongelukkig gekozen concert van Entombed een paar maanden geleden, maar goed. Het is helemaal niet de bedoeling dat Doornroosje zich suf gaat programmeren aan metal, integendeel. Alleen zal er wel frequenter geprogrammeerd worden, ongeveer eens in de maand. Er is voor gekozen om metal weer meer aandacht te geven, iets wat naar mijn mening al veel eerder had moeten gebeuren! Als dat tegenwerken heet, nou dan moet dat maar zo zijn, ik zie het niet zo. Als Staddijk wat meer geprogrammeerd bijvoorbeeld had, dan had er geen haan naar gekraaid....Ik geef je gelijk in het feit dat de enige die-hard metal tent in de omgeving Arnhem/Nijmegen De Goudvishal is, maar daar zal ook niets aan veranderen. Wat zie jij dan als samenwerking? Als dat inhoudt dat Arnhem als enige aan metal doet in de omgeving, dan vind ik dat onzin. Doe je naaste collegae Martijn en een paar Nijmegenaren maar de hartelijke groeten van me en doe a.u.b. iets aan je attitude...., want daar schiet niemand wat mee op, naar mijn bescheiden mening. This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |