|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
dr. brain snapt er duidelijk niets van... ga maar lekker met de mode mee. doe zelf maar de groetn als je hem kent. |
|
quote: kun je me uitleggen wat je bedoeld, want ik begrijp het inderdaad niet......in tegenstelling tot je passieve houding. This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
...en welke mode bedoel je eigenlijk, Doornroosje heeft altijd al metal gehad, alleen een tijdje wat minder, dus ik zie geen punt om daar over te vallen....toch? Of toch wel? This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
waar zit die edit knop? [Dit bericht is gewijzigd door dr. brain op 09-11-2003 23:20] This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
er is een edite knop. en dat op de mode slaat terug op je eigen woorden. Herlees je eigen stuk maar. en hoezo passieve houding? ben immers gaan vrijwilligen om er iets aan te gaan doen, dat is alles behalve passief. En ben ook alles behalve passief bezig te zeiken op de doornroosje. Als 5 minuten fietswerk voor mij al niet prikkel genoeg is om er heen te gaan... terwijl ik half nederland heb afgereist voor goede concerten (groningen, ittervoort, hengelo en ga zo maar verder). |
|
..ach, wellicht verschillen we gewoon van mening, dat mag, misschien kom ik je nog een keer tegen, dan hebben we het er nog wel een keer over. Volgens mij bedoelen we allebei hetzelfde....het is in ieder geval niet mijn bedoeling om hier een zwaar punt van te maken. This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
nee dat is ook zo, misschien moet ik maareens gaan accepteren dat smaken verschillen. dat zou misschien ook wel helpen. |
|
Wat een gezeur hier, zeg! Wat maakt het nou uit dat Doornroosje nu ineens meer metal gaat programmeren? Is toch alleen maar goed. Ik ben naar genoeg metal bands (o.a. cannibal corpse en Napalm death)geweest daar en was altijd super! Veel mensen en een goede sfeer! En het valt ook best mee dat het zo slecht te bereiken is, stopt een trein op station Heyendael, 5 min. lopen naar doornroosje en er rijden vanaf centraal ook genoeg bussen naar de st anna straat, waar vandaan het ook nog maar 5 min. lopen is! Dus een hoop gezeik om helemaal niks! Meer metal in Nijmegen, prima toch! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
Ha Doornroosje! De tent waar ik Cynic met Creepmime als support heb mogen zien The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ineens herinnerde ik me deze post van ghoulliette: "Ik vind trouwens dat er meer metal moet komen in de doornroosje!!! (dat wilde ik even kwijt)". Gepost op 11-10-03 [Dit bericht is gewijzigd door anonymous op 11-11-2003 22:05] "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
ja en daarnaast vind ik bands als epica en after forever geen metal... edit: hierbij wel vermelden dat dat after forever concert met orphanage enzo een initiatief was van Rood en niet van de roosje zelf. [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 11-11-2003 23:28] |
|
...en dank je wel voor je bijdrage Ghouliette!!! Dat 'Spelen voor Irak' stond er wel degelijk met goedkeuring en dat heeft Arnoud er mooi neergezet inderdaad, waarvoor niets meer dan lof!!! This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
natuurlijk staan ze met goedkeuring anders staan ze er toch niet... voor Rood natuurlijk alle lof, dat staat buiten kijf [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 12-11-2003 14:03] |
|
....persoonlijk vind ik Epica, After Forever, etc. ook maar jurkmetal, en ik krijg er ook bijna uitslag van, maar ja, ze hebben hun bestaansrecht toch al wel bewezen, middels volle zalen dus zal het allemaal niet voor niets zijn. Wie ben ik dan om daar over te oordelen. Alhoewel ik wel geloof in het woord HYPE. This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
jamai trekt ook volle zalen. |
|
quote: .....dus? Vind ik geen vergelijk, zo plat is het allemaal nou ook weer niet, de recensies zijn niet slecht, het is alleen een kwestie van smaak. Het is mijn ding niet, dat wil niet zeggen dat anderen het niet leuk mogen vinden. Doe mij maar Macabre of The Crown, nou dat gaat ik dan ook maar zien... This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
je bedoelt die bands die altijd in de goudvishal staan. |
|
quote: hehe, ja, und? Macabre had ook in Roosje kunnen staan, maar daar is niet voor gekozen en ik gun het de Goudvishal van harte, niets mis mee! Staat het tenminste nog een beetje in de buurt. This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
niet voor gekozen... dat bedoel ik. Jullie hebben de faciliteiten, het geld en de arrogantie alleen doen er zo weinig mee. beetje jammer |
|
quote: wat ik al eerder gezegd heb, het is niet de bedoeling dat Roosje alleen maar metal gaat doen, eens in de maand is de bedoeling. Macabre is in januari als ik me niet vergis. In januari staat, als alles doorgaat natuurlijk, Soilwork op de planken. Hier is voor gekozen en niet voor Macabre en dat heeft niets, maar dat ook niets met arrogantie te maken, maar met keuzes. Misschien als er wel voor Macabre gekozen was, was het misschien ook niet gelukt (de goudvishal heeft overigens op een keurige manier gehandeld en het gekregen). En neem van mij maar aan dat heus niet ieder bandje voor Roosje te betalen of te krijgen is. Het komt ook voor en dat geldt voor alle soorten muziek dat je te laat bent met je reactie of dat een ander eerder is of dat de band gewoonweg te duur is. Zo klaar als een klontje, maar het enige waar jij mee bezig bent is de boel afkraken. Ik zou het eigenlijk ook moeten weten, naiviteit is een vak! Maar begrijpen doe ik het niet. Heb je ook nog wat positiefs te melden? [Dit bericht is gewijzigd door dr. brain op 12-11-2003 20:30] This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
zonder kritiek zou er niet nagedacht worden. als je alleen maar slijmjurken zou hebben zou je stagneren. iets positief: dat er meer metal gaat komen vind ik een positieve verandering. Helemaal als Nederlands talent ook een kans zou krijgen. (en dan bedoel ik niet bands als epica, maar echte bands) (ik kan me namelijk maar twee metal concerten herinneren in de roosje in de laatste twee jaar) [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 12-11-2003 17:06] |
|
quote: heb ik ook niets tegen in te brengen, maar daar komt dus verandering in. Ik zou zeggen, geduld is een schone zaak....misschien word je nog wel verrast, je weet het niet. This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
dat hoop ik dan maar ik ben nu eenmaal niet het meest geduldige type, maar dat was al duidelijk denk ik |
|
quote:Ik zag op de site van Doornroosje dat Soilwork op 21 feb daar speelt. Klopt dat? |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |