|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
een van jullie (bar?)medewerkers die op onze kijkavond was. wel apart dat dan iedereen (behalve jijzelf dan) zegt dat de doornroosje het heeft moeten betalen, omdat zij de band geboekt hadden. |
|
quote: ik heb nl. de bands geboekt, dus ik zal het wel weten dan denk ik toch zo ..........ik hoop dat het nu iets duidelijker voor je is. En Mastodon komt idd zeer waarschijnlijk in het najaar naar Nl en hoop dan ook op Nijmegen, maar daar is nog niets over bekend. Aangezien de heren eerst een nieuwe plaat gaan opnemen wat ook wel tijd werd...en dat wil nog wel eens uitlopen......wie was die barmedewerker, ben eigenlijk wel benieuwd, kunnen er maar een paar zijn wie ik het verteld heb, hehe. |
|
quote: hahaha, je hebt mijn waarde collega Joris op de kijkavond gehad en volgens hem heb ik je ook nog bier verkocht op de Acces To avond afgelopen vrijdag, lachen . Hoe zie je er eigenlijk uit...... |
|
vraagje? wat was dat trouwens voor vals zingende hork afgelopen vrijdag! wie boekt dat soort figuren???!! |
|
quote: niet ik was de miep met de camera, en heb trouwens alleen maar cola op |
|
quote: dat was wel lachen.......camera , waren er meer...kome er wel een keertje achter 'and iiiiiiiiiiiiiii will always love yoooooooouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!' nee geintje, het was verschrikkelijk, maar het draaide eigenlijk om Jamie Lidell. Die kan wel degelijk wat, maar dat wijf (Kevin Blechdom) kwam er iedere keer tussen, was even grappig, maar daarna echt niet meer.......dit soort avonden zijn er in een poging om een brug te slaan tussen dance/electronica en concerten.... |
|
Ik moest foto's maken voor mijn Huisgenote (Esther) die hield haar afstudeer feest. Kevin... wat een naam voor een meisje |
|
Hey Ghoulliette! Alles nog goed? Lang niet meer gezien! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
hela alles goed!! ga jij ook naar de Goudvishal als NOX speelt? |
|
Zeker weten! Ik moet ze nog steeds een keer live gaan aanschouwen en Arnhem is om de hoek! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Jeuheu.... wordt toch nog ff naar Vader gaan tussen de festivals door...wil ik echt niet missen ...heej maar Spirit In Black... ik had iemand van Doornroosje gesproken en die heeft als het goed is mijn nummer aan jou door gegeven, ik heb tot heden nog niks gehoord...mail ff alls je wil. |
|
...oh mooi, in april ook Textures... eindelijk eens ff lekker in de buurt...ook de moeite om eens ff te koekeloeren, misschien = SoulreaveR leuk voor in 't voorprogramma? |
|
quote: wanneer en aan wie heb je je nummer doorgegeven? Heb idd niets doorgekregen voor zover ik weet.....en zou ik mogen weten waar het over gaat, ik neem aan suggesties of zoiets |
|
..nou ging om suggesties ja , en om Vader, en om een goeie bak death metal, en om...enz enz enz... als je mij nou ff mailt, kan ik 't ff uitleggen, want jij hebt hier geen mailadres. |
|
Vader in juni in Doornroosje ? |
|
quote: en nog een update: wo. 21 April: Textures + End Of April + Razor Crusade vr. 4 juni: X-Rated Dynamo Pre Party vr. 18 juni: Vader + Nephtash + 1 [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 16-04-2004 18:16] |
|
X-rated? wat is een x-rated pre dynamo show? Dat je een mannen tepel zult zien |
|
quote: alleen voor volwassen meisjes en jongens |
|
Heersch! |
|
quote: nou zeg, kun je er geen xx van maken en dat gecancelled, is dat een band die zo heet? |
|
quote: nee, da's Cancelled en die staat hier volgens mij op 1 mei op een verhuur metalfeestje. Er zijn nog geen namen bekend voor dynamo of worden nog niet bekend gemaakt, er wordt nog onderhandeld and maybe, maybe it will be great! |
|
it better be |
|
quote: ah well, i hope so! |
|
|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |