|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: .......let me guess btw, E.O.P. heeft interesse om te spelen in het voorprogramma? This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
quote:JepIs er al wat bekent? [Dit bericht is gewijzigd door Mies op 29-11-2003 15:59] |
|
quote: nope, i'll keep you posted....waarschijnlijk nemen ze zelf 2 supports mee....maar wie weet.. This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
quote: waarom is daar nou weer voor gekozen? bang dat het te druk werd? |
|
quote: de Soilwork tour is verzet van januari naar februari en wel op dagen dat Roosje al programma heeft staan helaas......en er kon niet geschoven worden.....dan moet er een oplossing bedacht worden en dit kwam uit de bus. This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
bus 2 |
|
hee in staddijk heb ik stage gelopen, eindelijk wordt er weer eens wat gedaan daar qua optredens |
|
quote: klopt.....[weezenhof] de gezelligste buurt van Nederland This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
quote:Gewoon op de fiets! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: ja en weer verdwalen zeker |
|
quote: verdwalen lijkt mij een onmogelijke opgave, in de gracht rijden echter niet, na een avondje metal This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
effe een update van de komende Spirit In Black avonden in Doornroosje/Nijmegen: wo. 21 April: Textures + End Of April + Razor Crusade vr. 4 juni: X-Rated Dynamo Pre Party vr. 18 juni: Vader + 2 (1 show in NL) do. 8 juli: Nuclear Assault + 1 (o.v.b.) [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 28-02-2004 2:06] |
|
Vader, heersch! |
|
NUCLEAR ASSAULT! daar ga ik proberen bij te zijn! |
|
quote: o.v.b. betekent onder voorbehoud , tis maar dat je het weet... |
|
quote:Ah, nouja, ik ben ook onder voorbehoud ALS het er is, dan is er een grote kans dat ik daar aanwezig ben! |
|
ik zou misschien meer werk maken van die Dynamo Pre Party, zoals het er nu uitziet kon dat nog wel eens verrassingen opleveren. Namen worden vooralsnog niet bekend gemaakt, hehe... |
|
Hmmm...kan je geen wilde gok mijn kant op mailen? |
|
terzijnertijd zullen er wel toespelingen gemaakt worden, maar de namen zullen XXXX blijven |
|
Vader! Present! Hmmm... de dag voor Waldrock. Hint? [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 28-02-2004 1:18] |
|
quote: i know, is geen hint, tel alle metalfestivals maar eens, je kunt niet overal rekening mee houden. Was trouwens de enige beschikbare datum. |
|
Precies, ben al lang blij dat ze weer komen! |
|
Ik doelde eigenlijk meer op de redenatie: als ze toch in Nederland zijn... |
|
Jeuw Mastodon komt in de doornroosje, en ik had gelijk wat betreft het betalen van soilwork door de roosje, sorry spirit sneu voor je dat een buitenstaander het blijkbaar beter weet. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |