IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : ...Metal In Doornroosje... Vorige pagina | Volgende pagina
dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 29-11-2003 13:37 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2003 13:20 schreef Mies het volgende:
Ik zag op de site van Doornroosje dat Soilwork op 21 feb daar speelt. Klopt dat?

..hhmm ja, er is het een en ander verzet, maar goed:

Staddijk i.s.m. Doornroosje

zaterdag 21 februari

Spirit In Black:

Soilwork + 2

This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it!

dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 29-11-2003 15:18 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2003 13:20 schreef Mies het volgende:
Ik zag op de site van Doornroosje dat Soilwork op 21 feb daar speelt. Klopt dat?

.......let me guess btw, E.O.P. heeft interesse om te spelen in het voorprogramma?

This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it!

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 29-11-2003 15:58 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 29 november 2003 15:18 schreef dr. brain het volgende:
.......let me guess btw, E.O.P. heeft interesse om te spelen in het voorprogramma?
JepIs er al wat bekent?

[Dit bericht is gewijzigd door Mies op 29-11-2003 15:59]

dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 29-11-2003 16:49 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2003 15:58 schreef Mies het volgende:
JepIs er al wat bekent?

nope, i'll keep you posted....waarschijnlijk nemen ze zelf 2 supports mee....maar wie weet..

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-11-2003 14:47 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2003 13:37 schreef dr. brain het volgende:

waarom is daar nou weer voor gekozen? bang dat het te druk werd?

dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 30-11-2003 15:22 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2003 14:47 schreef ghoulliette het volgende:
waarom is daar nou weer voor gekozen? bang dat het te druk werd?

de Soilwork tour is verzet van januari naar februari en wel op dagen dat Roosje al programma heeft staan helaas......en er kon niet geschoven worden.....dan moet er een oplossing bedacht worden en dit kwam uit de bus.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-11-2003 18:19 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

bus 2

Joep 777
Usericon van Joep 777
Posted 30-11-2003 20:22 by Joep 777 Wijzig reactieProfiel van Joep 777Quote dit bericht

hee in staddijk heb ik stage gelopen, eindelijk wordt er weer eens wat gedaan daar qua optredens

dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 01-12-2003 12:55 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2003 18:19 schreef ghoulliette het volgende:
bus 2

klopt.....[weezenhof] de gezelligste buurt van Nederland

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 02-12-2003 19:23 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2003 18:19 schreef ghoulliette het volgende:
bus 2
Gewoon op de fiets!

"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-12-2003 23:46 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2003 19:23 schreef anonymous het volgende:
Gewoon op de fiets!

ja en weer verdwalen zeker

dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 03-12-2003 15:52 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2003 23:46 schreef ghoulliette het volgende:
ja en weer verdwalen zeker

verdwalen lijkt mij een onmogelijke opgave, in de gracht rijden echter niet, na een avondje metal

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 27-02-2004 22:59 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

effe een update van de komende Spirit In Black avonden in Doornroosje/Nijmegen:

wo. 21 April: Textures + End Of April + Razor Crusade

vr. 4 juni: X-Rated Dynamo Pre Party

vr. 18 juni: Vader + 2 (1 show in NL)

do. 8 juli: Nuclear Assault + 1 (o.v.b.)

[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 28-02-2004 2:06]

broeinest
Eerste klas bitch!
Usericon van broeinest
Posted 27-02-2004 23:02 by broeinest Wijzig reactieProfiel van broeinestQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Vader, heersch!

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 27-02-2004 23:42 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

NUCLEAR ASSAULT! daar ga ik proberen bij te zijn!

Spirit In Black
Posted 27-02-2004 23:50 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2004 23:42 schreef Elfensteen het volgende:
NUCLEAR ASSAULT! daar ga ik proberen bij te zijn!

o.v.b. betekent onder voorbehoud , tis maar dat je het weet...

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 27-02-2004 23:51 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2004 23:50 schreef Spirit In Black het volgende:
o.v.b. betekent onder voorbehoud , tis maar dat je het weet...
Ah, nouja, ik ben ook onder voorbehoud

ALS het er is, dan is er een grote kans dat ik daar aanwezig ben!

Spirit In Black
Posted 27-02-2004 23:56 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

ik zou misschien meer werk maken van die Dynamo Pre Party, zoals het er nu uitziet kon dat nog wel eens verrassingen opleveren. Namen worden vooralsnog niet bekend gemaakt, hehe...

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 27-02-2004 23:56 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Hmmm...kan je geen wilde gok mijn kant op mailen?

Spirit In Black
Posted 28-02-2004 0:00 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

terzijnertijd zullen er wel toespelingen gemaakt worden, maar de namen zullen XXXX blijven

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 28-02-2004 1:17 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Vader! Present!
Hmmm... de dag voor Waldrock. Hint?

[Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 28-02-2004 1:18]

Spirit In Black
Posted 28-02-2004 2:05 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2004 1:17 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Vader! Present!
Hmmm... de dag voor Waldrock. Hint?

i know, is geen hint, tel alle metalfestivals maar eens, je kunt niet overal rekening mee houden. Was trouwens de enige beschikbare datum.

broeinest
Eerste klas bitch!
Usericon van broeinest
Posted 28-02-2004 11:59 by broeinest Wijzig reactieProfiel van broeinestQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Precies, ben al lang blij dat ze weer komen!

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 28-02-2004 13:41 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Ik doelde eigenlijk meer op de redenatie: als ze toch in Nederland zijn...

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 29-02-2004 15:38 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Jeuw Mastodon komt in de doornroosje, en ik had gelijk wat betreft het betalen van soilwork door de roosje, sorry spirit sneu voor je dat een buitenstaander het blijkbaar beter weet.

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com