IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Cirith Gorgor, Walpurgisnacht, Cultus Volgende pagina
helvete88
Usericon van helvete88
Posted 17-11-2003 10:00 by helvete88 Wijzig reactieProfiel van helvete88Quote dit bericht

13 maart, JC de Bunker, Gemert

eerste concert van Cultus en tevens het eerste black metal concert in Gemert!

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 17-11-2003 11:52 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Cultus????

van die knakker van Heidens Hart???

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 17-11-2003 12:50 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Is dat een beetje bereikbaar en mooie terug reis tijden?
cirith is live wel erg gaaf.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 17-11-2003 12:51]

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 17-11-2003 12:51 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Da's nog een eind weg... Kick tegen die tijd dit topic maar weer omhoog!

kakker
Usericon van kakker
Posted 17-11-2003 15:04 by kakker Wijzig reactieProfiel van kakkerQuote dit berichthttp://www.salaciousgods.com

quote:
Op 17 november 2003 11:52 schreef irritante klootzak het volgende:
Cultus????

van die knakker van Heidens Hart???

WHAHAHHAHAHA, dat konzert moeten we maar eens opzoeken. Dit wordt de eerste en laatste optredens van die Cultus nazis!!!! Dat dit in nederland mogelijk is!!!

Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak

valfar
Usericon van valfar
Posted 17-11-2003 15:37 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Is het erg dat ik nog nooit van Cultus heb gehoord?
Wat is het voor iets en waarom is dat het 1e en laatste optreden in nederland?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-11-2003 15:39 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik gok dat ze niet zo populair zijn

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 17-11-2003 15:57 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2003 15:37 schreef valfar het volgende:
Is het erg dat ik nog nooit van Cultus heb gehoord?
Wat is het voor iets en waarom is dat het 1e en laatste optreden in nederland?

Het is NSBM van Nederlandse bodem. Is een 1-mans project van Arjan van het label Heidens Hart en er zijn nogal wat mensen die Heidens Hart boycotten, maar ik weet niet waarom eigenlijk.

Op je knie en pijp voor genade!

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 17-11-2003 15:59 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

Ik denk trouwens niet dat mevrouw Helvete88 (topic starter) refereert aan zijn geboortejaar, dus ik weet niet of dit is toegestaan op ZM??? Misschien iets voor mods?

*geslachtsverandering toegepast*

[Dit bericht is gewijzigd door JuronymouS op 17-11-2003 16:14]

Vigrid
Brood en Spelen
Usericon van Vigrid
Posted 17-11-2003 16:13 by Vigrid Wijzig reactieProfiel van VigridQuote dit bericht

De heer Helvete is een vrouw, just for the information

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 17-11-2003 16:14 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2003 16:13 schreef Vigrid het volgende:
De heer Helvete is een vrouw, just for the information

My mistake!

Vigrid
Brood en Spelen
Usericon van Vigrid
Posted 17-11-2003 16:16 by Vigrid Wijzig reactieProfiel van VigridQuote dit bericht

Als die mensen van de Antifa zo graag met politiek correcte mensen en etnische minderheden willen omgaan, waarom gaan ze daar dan niet feesten mee houden of ontwikkelingswerk doen in derde wereldlanden in plaats van dreigementen uiten op internet? Antifa maakt eerder van mensen fascisten dan dat ze het werkelijk zijn, als ze zo stoer zijn, ga dan oorlog voeren in dictatoriale gebieden en hef de wapens, maar dat durft men weer niet!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-11-2003 16:20 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

De antifa, is volgens mij populairder onder nazi's (sorry Heidenen natuurlijk) dan onder de rest van Nedeland

Waldkauz
Usericon van Waldkauz
Posted 17-11-2003 16:22 by Waldkauz Wijzig reactieProfiel van WaldkauzQuote dit bericht

Ruig, daar ga ik heen. Cultus is gaaf.

[Dit bericht is gewijzigd door Waldkauz op 17-11-2003 16:22]

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-11-2003 16:22 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

gaan jullie elkaar dan ook de hitler groet brengen of elkaar maar meteen in elkaars kont neuken?

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 17-11-2003 16:27 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2003 16:22 schreef ghoulliette het volgende:
gaan jullie elkaar dan ook de hitler groet brengen of elkaar maar meteen in elkaars kont neuken?
Met de gestrekte Hitlergroet arm mekaar in de kont boren natuurlijk!!!

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 17-11-2003 20:05 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Haha, tijd voor revanche.

Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 17-11-2003 20:14 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

Kanker, wat een gemiereneuk over al dan niet een mailadres met 88 erin....
Cultus? boeie...

Walpurgisnacht en Cirith staan altijd wel garant voor een gezellige avond,

Ich bin dabei!

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 17-11-2003 20:22 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2003 16:27 schreef Hub de Gallier het volgende:
Met de gestrekte Hitlergroet arm mekaar in de kont boren natuurlijk!!!

ik wil ook meedoen
waar de hell ligt gemert?

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-11-2003 23:55 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

vast in een achterstandigboerenlullen gebied

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 18-11-2003 3:01 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Je hebt daar de megadisco Timeout! Tijd om te verbouwen zou ik zeggen

Vind persoonlijk beetje jammer dat mensen zo te koop lopen met dat 88. Beetje shokeren maar werkt averechts (pun not intended) omdat je snel wordt uitgelachen door mensen aan beide kanten van het spectrum.

[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 18-11-2003 5:35]

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 18-11-2003 15:13 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Onder die nick zal ze ook niet meer hier posten .

FolkWang
Usericon van FolkWang
Posted 18-11-2003 15:31 by FolkWang Wijzig reactieProfiel van FolkWangQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2003 20:22 schreef Digerdoden het volgende:
ik wil ook meedoen
waar de hell ligt gemert?

In de buurt van Helmond.

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 18-11-2003 15:58 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2003 16:16 schreef Vigrid het volgende:
Als die mensen van de Antifa zo graag met politiek correcte mensen en etnische minderheden willen omgaan, waarom gaan ze daar dan niet feesten mee houden of ontwikkelingswerk doen in derde wereldlanden in plaats van dreigementen uiten op internet? Antifa maakt eerder van mensen fascisten dan dat ze het werkelijk zijn, als ze zo stoer zijn, ga dan oorlog voeren in dictatoriale gebieden en hef de wapens, maar dat durft men weer niet!

Voor de duidelijkheid: Antifa-dozen worden hier ook uitgelachen door mij.
Het gaat erom: als een kip zonder kop ideeen een beetje lopen scanderen/verkondigen is gewoon tja...jammer...en da's dus mijn enige issue met 88 ergens aan vastplakken. Nergens voor nodig.

Rustig, onderbouwend praten kunnen wij over alles. Search en schop een van de zoveel NS-topics omhoog zou ik zeggen.

ON-topic: ik ben wel benieuwd naar deze -nu al omstreden- gig.

[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 18-11-2003 15:59]

ThorWulff
Usericon van ThorWulff
Posted 18-11-2003 17:35 by ThorWulff Wijzig reactieProfiel van ThorWulffQuote dit bericht

Waarschijnlijk wel aanwezig.

Wat een gezeik om cultus zeg, der sturmer in eindhoven is een stuk interressanter voor het NSBM volk.

ThorWulff
Usericon van ThorWulff
Posted 18-11-2003 17:37 by ThorWulff Wijzig reactieProfiel van ThorWulffQuote dit bericht

Owjah, volgens mij is Arjan wel politiek incorrect maar geen nazi voor zover ik dat uit zijn uitspraken op het eastern hate/paganfront forum kan opmaken.

Dus plak niet overal de nazi sticker op voordat je het wel zeker weet.

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com