|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
13 maart, JC de Bunker, Gemert eerste concert van Cultus en tevens het eerste black metal concert in Gemert! |
|
Is dat een beetje bereikbaar en mooie terug reis tijden? cirith is live wel erg gaaf. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 17-11-2003 12:51] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Da's nog een eind weg... Kick tegen die tijd dit topic maar weer omhoog! |
|
quote: WHAHAHHAHAHA, dat konzert moeten we maar eens opzoeken. Dit wordt de eerste en laatste optredens van die Cultus nazis!!!! Dat dit in nederland mogelijk is!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
Is het erg dat ik nog nooit van Cultus heb gehoord? Wat is het voor iets en waarom is dat het 1e en laatste optreden in nederland? |
|
ik gok dat ze niet zo populair zijn |
|
quote: Het is NSBM van Nederlandse bodem. Is een 1-mans project van Arjan van het label Heidens Hart en er zijn nogal wat mensen die Heidens Hart boycotten, maar ik weet niet waarom eigenlijk. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Ik denk trouwens niet dat mevrouw Helvete88 (topic starter) refereert aan zijn geboortejaar, dus ik weet niet of dit is toegestaan op ZM??? Misschien iets voor mods? *geslachtsverandering toegepast* [Dit bericht is gewijzigd door JuronymouS op 17-11-2003 16:14] Op je knie en pijp voor genade! |
|
De heer Helvete is een vrouw, just for the information |
|
quote: My mistake! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Als die mensen van de Antifa zo graag met politiek correcte mensen en etnische minderheden willen omgaan, waarom gaan ze daar dan niet feesten mee houden of ontwikkelingswerk doen in derde wereldlanden in plaats van dreigementen uiten op internet? Antifa maakt eerder van mensen fascisten dan dat ze het werkelijk zijn, als ze zo stoer zijn, ga dan oorlog voeren in dictatoriale gebieden en hef de wapens, maar dat durft men weer niet! |
|
De antifa, is volgens mij populairder onder nazi's (sorry Heidenen natuurlijk) dan onder de rest van Nedeland |
|
Ruig, daar ga ik heen. Cultus is gaaf. [Dit bericht is gewijzigd door Waldkauz op 17-11-2003 16:22] |
|
gaan jullie elkaar dan ook de hitler groet brengen of elkaar maar meteen in elkaars kont neuken? |
|
quote:Met de gestrekte Hitlergroet arm mekaar in de kont boren natuurlijk!!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Haha, tijd voor revanche. |
|
Kanker, wat een gemiereneuk over al dan niet een mailadres met 88 erin.... Cultus? boeie... Walpurgisnacht en Cirith staan altijd wel garant voor een gezellige avond, Ich bin dabei! |
|
quote: ik wil ook meedoen waar de hell ligt gemert? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
vast in een achterstandigboerenlullen gebied |
|
Je hebt daar de megadisco Timeout! Tijd om te verbouwen zou ik zeggen Vind persoonlijk beetje jammer dat mensen zo te koop lopen met dat 88. Beetje shokeren maar werkt averechts (pun not intended) omdat je snel wordt uitgelachen door mensen aan beide kanten van het spectrum. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 18-11-2003 5:35] |
|
Onder die nick zal ze ook niet meer hier posten . |
|
quote: In de buurt van Helmond. |
|
quote: Voor de duidelijkheid: Antifa-dozen worden hier ook uitgelachen door mij. Het gaat erom: als een kip zonder kop ideeen een beetje lopen scanderen/verkondigen is gewoon tja...jammer...en da's dus mijn enige issue met 88 ergens aan vastplakken. Nergens voor nodig. Rustig, onderbouwend praten kunnen wij over alles. Search en schop een van de zoveel NS-topics omhoog zou ik zeggen. ON-topic: ik ben wel benieuwd naar deze -nu al omstreden- gig. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 18-11-2003 15:59] |
|
Waarschijnlijk wel aanwezig. Wat een gezeik om cultus zeg, der sturmer in eindhoven is een stuk interressanter voor het NSBM volk. |
|
Owjah, volgens mij is Arjan wel politiek incorrect maar geen nazi voor zover ik dat uit zijn uitspraken op het eastern hate/paganfront forum kan opmaken. Dus plak niet overal de nazi sticker op voordat je het wel zeker weet. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |