![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
DaNi Iz LeKkAh!!!!! ![]() |
|
ROFL ![]() ![]() |
|
duz.... ![]() ![]() |
|
Als dit niet gespeeld is laat ik een kontsnor staan. [Dit bericht is gewijzigd door Sjaan op 19-11-2003 22:55] Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
quote:Heb jij die niet al dan? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
[offtopic] [Dit bericht is gemodereerd door Elfensteen op 19-11-2003 22:55] DaNi Iz LeKkAh!!!!! ![]() |
|
hup, wel ontopic ![]() *move along! nothing to see here!* ![]() |
|
Hoge discussiewaarde, deze topic. ![]() |
|
quote: On topic ![]() Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
quote: Hehe, de topicstarter is offtopic... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: ![]() Nu ontopic a.u.b. ![]() ![]() |
|
plies laam nu Ff staan Neen, zeg iets nuttigs of zeg niks. [Dit bericht is gemodereerd door Elfensteen op 19-11-2003 22:59] DaNi Iz LeKkAh!!!!! ![]() |
|
en wat is het punt vd topic starter? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Nachtvorst is een broekie die altijd een woordje klaar heeft ![]() |
|
quote:dit: quote: ![]() |
|
[flame] ![]() [Dit bericht is gemodereerd door Elfensteen op 19-11-2003 23:04] DaNi Iz LeKkAh!!!!! ![]() |
|
quote: je bezorgt die gast alleen maar vreugde als je er om blijft huilen. ![]() |
|
*proest* Oké, wie komt er eerlijk voor uit, welke ZM'er heeft er zoveel gezopen deze account aan te maken? ![]() ![]() We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
quote:Lijkt me een rukband...overigens. ![]() |
|
was ie niet ok lid van de blackmetalmafia ![]() nu gaan ze ons vast allemaal inelkaar slaan wegens dit geweldige topic over haatstrijd ![]() ![]() |
|
verder vind ik nachtgruwel een prima plaat overgens ![]() |
|
quote: ![]() [offtopic]Ik heb overigens slecht nieuws voor je: Ik ben zaterdag in de Koornbeurs ![]() ![]() |
|
Ik vind dit toch echt om te huilen ook al plezier ik daar wie dan ook mee... ![]() ![]() |
|
Ik ViNd HaatStreiduh OoK WeL vET KiIcKuH. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
[offtopic] ik ga eerst annatar suporrten in de baroeg maar ik zal zeker komen voor bier (wel koninck he geen vies amstel ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |