|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
DaNi Iz LeKkAh!!!!! |
|
ROFL |
|
duz.... |
|
Als dit niet gespeeld is laat ik een kontsnor staan. [Dit bericht is gewijzigd door Sjaan op 19-11-2003 22:55] Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote:Heb jij die niet al dan? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
[offtopic] [Dit bericht is gemodereerd door Elfensteen op 19-11-2003 22:55] DaNi Iz LeKkAh!!!!! |
|
hup, wel ontopic *move along! nothing to see here!* |
|
Hoge discussiewaarde, deze topic. |
|
quote: On topic Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Hehe, de topicstarter is offtopic... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Dani Filth zit volgens mij niet in haatstrijd (oftwel: HET kraamt onzin uit) Nu ontopic a.u.b. |
|
plies laam nu Ff staan Neen, zeg iets nuttigs of zeg niks. [Dit bericht is gemodereerd door Elfensteen op 19-11-2003 22:59] DaNi Iz LeKkAh!!!!! |
|
en wat is het punt vd topic starter? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Nachtvorst is een broekie die altijd een woordje klaar heeft |
|
quote:dit: quote: |
|
[flame] [Dit bericht is gemodereerd door Elfensteen op 19-11-2003 23:04] DaNi Iz LeKkAh!!!!! |
|
quote: je bezorgt die gast alleen maar vreugde als je er om blijft huilen. |
|
*proest* Oké, wie komt er eerlijk voor uit, welke ZM'er heeft er zoveel gezopen deze account aan te maken? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote:Lijkt me een rukband...overigens. |
|
was ie niet ok lid van de blackmetalmafia nu gaan ze ons vast allemaal inelkaar slaan wegens dit geweldige topic over haatstrijd |
|
verder vind ik nachtgruwel een prima plaat overgens |
|
quote:kijk maar uit! Straks komen ze je kop verbouwen! [offtopic]Ik heb overigens slecht nieuws voor je: Ik ben zaterdag in de Koornbeurs jaja, je krijgt al bier![/offtopic] |
|
Ik vind dit toch echt om te huilen ook al plezier ik daar wie dan ook mee... |
|
Ik ViNd HaatStreiduh OoK WeL vET KiIcKuH. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
[offtopic] ik ga eerst annatar suporrten in de baroeg maar ik zal zeker komen voor bier (wel koninck he geen vies amstel )[/offtopic] |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |