|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Op verzoek topictitel aangepast. [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 08-12-2003 9:23] |
|
Verduidelijk de topictitel even Mods, aub, dankuwel. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
In de Jeruzalemstraat, treffend . |
|
quote:Dat kan ook alleen JIJ maar zien he ps. doe suggesties voor een betere titel |
|
quote: Wat dacht je van 'Nuclear Winter festival II in de Gonz' . [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 21-11-2003 17:53] |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 21-11-2003 18:16] |
|
Dwaallichts suggestie voor een nieuwe titel lijkt me wel oke...Mooooods! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Hier zal ik iuterraard weer aanwezig zijn. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
ik denk dat ik ook maar ff bakkie gaat doen daar gelijk ff onze band promoten Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Gouda...hmmmm...dan heb ik een slaapplaats nodig (klote Noord Holland) |
|
kan wel regelen dat je bij mij blijft crashen? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Hmm, we mailen wel even! (of MSN vanavond) |
|
check Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
kijk das interessant alleen ver weg Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Weer? Forig jaar heb ik je niet gezien. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Aanwezig! |
|
ben dan sinterklaas aan het vieren Je moeder. |
|
quote:ik doelde ook meer dat ik weer bij HAATSTRIJD ben @karnivoor: gewoon komen vieze poseur. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 08-12-2003 19:52] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
O wat zal ik daar uit de toon vallen in m'n thrash-jack |
|
Who gives a fuck? Al heb je een pink bunny outfit aan dan nog kijken blekkies je op dezelfde manier aan |
|
dan ben ik gezellig ergens anders |
|
quote:*proest* dan kom ik daar wel in |
|
ik ben ook zo'n blekkie Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
ik ga proberen aanwezig te zijn... bah klotekerst.. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Weet iemand hoe ver lopen het is vanaf het station? www.degonz.nl heeft geen kaartje ofzo die ik kon vinden. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |