IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Nuclear Winter festival II in de Gonz Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-12-2003 11:58 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2003 11:57 schreef Sater het volgende:
13:00 en nu genoeg offtopic geluld.
bek houwe wannabe mod

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

sterft
Usericon van sterft
Posted 19-12-2003 22:19 by sterft Wijzig reactieProfiel van sterftQuote dit bericht

Voor de mensen die per auto komen :

Auto route naar de Gonz-Gouda

Vanuit de richting Rotterdam/Den Haag :

Vanaf de snelweg neem je de afslag Gouda. Bij de verkeerslichten aan het einde van de afrit ga je rechtsaf. De volgende verkeerslichten ga je rechtdoor en je blijft rechtdoor gaan, totdat je Centrum/Station naar links aangegeven ziet staan. Bij die verkeerslichte ga je dan ook linksaf. De weg alsmaar blijven volgen tot aan de rotonde (het station heb je inmiddels aan de rechterkant voorbij zien gaan.) hier ga je rechtsaf onder het sppor door. Bij de daarop volgende verkeerslichten ga je linksaf. Deze weg blijf je volgen totdat je aan je linkerhand "Parkeerplaats Klein Amerika" tegenkomt (dit is na het tweede verkeerslicht links). Hier kun je het beste je auto parkeren (en indien je na 01:00 weer weggaat is het gratis).

De wandelroute vanaf de parkeerplaats naar de Gonz

Loop naar de verkeerslichten waar je met de auto langsgekomen bent. Hier steek je rechtdoor over en loopt over een brug. Deze straat blijf je vervolgen tot het volgende bruggetje, voor dit bruggetje ga je linksaf en na ongeveer 100 meter vind je aan je linkerhand De Gonz.

Auto route naar de Gonz-Gouda

Vanuit de richtingUtrecht :

Vanaf de snelweg neem je de afslag Gouda. Bij de verkeerslichten aan het einde van de afrit ga je linksaf. De volgende verkeerslichten ga je rechtdoor. De volgende verkeerslichten ga je rechtdoor en je blijft rechtdoor gaan, totdat je Centrum/Station naar links aangegeven ziet staan. Bij die verkeerslichte ga je dan ook linksaf. De weg alsmaar blijven volgen tot aan de rotonde (het station heb je inmiddels aan de rechterkant voorbij zien gaan.) hier ga je rechtsaf onder het spoor door. Bij de daarop volgende verkeerslichten ga je linksaf. Deze weg blijf je volgen totdat je aan je linkerhand "Parkeerplaats Klein Amerika" tegenkomt (dit is na het tweede verkeerslicht links). Hier kun je het beste je auto parkeren (en indien je na 01:00 weer weggaat is het gratis).

De wandelroute vanaf de parkeerplaats naar de Gonz

Loop naar de verkeerslichten waar je met de auto langsgekomen bent. Hier steek je rechtdoor over en loopt over een brug. Deze straat blijf je vervolgen tot het volgende bruggetje, voor dit bruggetje ga je linksaf en na ongeveer 100 meter vind je aan je linkerhand De Gonz.

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 19-12-2003 22:21 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Heb je mijn mail voor de reservering ontvangen?

sterft
Usericon van sterft
Posted 19-12-2003 22:33 by sterft Wijzig reactieProfiel van sterftQuote dit bericht

Euhm Burzum ziek niet staan...
Wanner heb je verstuurd, heb iedereen
teruggemaild waarvan ik mail heb gehad

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 19-12-2003 22:36 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 19 december 2003 22:33 schreef sterft het volgende:
Euhm Burzum ziek niet staan...
Wanner heb je verstuurd, heb iedereen
teruggemaild waarvan ik mail heb gehad

op 16/12

van Raymond de Waard.

Ik heb hem niet teruggekregen, dus als het goed is moet je hem hebben. Anders stuur ik hem nog een keer.

Edit:

Er moet nu iets in uw mailbox zitten.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 19-12-2003 22:38]

sterft
Usericon van sterft
Posted 19-12-2003 22:37 by sterft Wijzig reactieProfiel van sterftQuote dit bericht

Hmm mmt dacht dat ik je toch echt terug gemaild had wel ontvangen... voeg maar toe op msn

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 19-12-2003 22:43 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik heb de mail ontvangen.

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 19-12-2003 22:57 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Hoppa, ik heb ook even een meeltje gestuurd.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 19-12-2003 23:19 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 19 december 2003 22:57 schreef Heiden het volgende:
Hoppa, ik heb ook even een meeltje gestuurd.

Aha

Dan zie ik je daar wel weer

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 19-12-2003 23:44 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2003 23:19 schreef BurZum het volgende:
Aha

Dan zie ik je daar wel weer

Dat zit er dik in.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 25-12-2003 22:30 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

MORGENNNNN!!!!

Weet iemand ergens waar er gecrasht kan worden?

Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 26-12-2003 10:52 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2003 22:30 schreef MBMarduk het volgende:
MORGENNNNN!!!!

in de gonz?
Als het een beetje druk is kun je wel zorgen dat er genoeg mensen tot een uurtje of zes blijven en dan kan je de eerste trein richting huis pakken.

Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 26-12-2003 14:11 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2003 22:30 schreef MBMarduk het volgende:
MORGENNNNN!!!!

anders mail je even terug ja!
hahahaha

straks ja!

broeinest
Eerste klas bitch!
Usericon van broeinest
Posted 26-12-2003 14:51 by broeinest Wijzig reactieProfiel van broeinestQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Zijn er nog kaarten? Heb een mail gestuurd maar nog geen reactie.

Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 26-12-2003 17:48 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 26 december 2003 14:51 schreef broeinest het volgende:
Zijn er nog kaarten? Heb een mail gestuurd maar nog geen reactie.

laurens iz nu in de gonz dus die mail zal je ook wel niet terugkrijgen, maar je kan de gonz wel bellen. telefoonnummer staat vast wel op de site of in het telefoonboek.

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 27-12-2003 2:21 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Hehe. Het was wel heerschend. Heiden/Marcel waar was je?

invictis
Usericon van invictis
Posted 27-12-2003 5:27 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

mwuha!; dat was best gezellig
ik heb MBMarduk gespot en Pandora, en met beide drankje gedaan; HEUJ!
en natuurlijk de Gonz bedolven met Memorial flyers

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 27-12-2003 11:26 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

Was best gezellig. Ben een paar uurtjes langsgeweest.
Ik heb MBMarduk, invictis, broeinest en sater gespot.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-12-2003 13:05 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Haatstrijd heerschde weer es, vooral de von cover en satansplaag.
FW kon mij echt niet boeien gisteren. Was een grote brei; maar nou hoorde ik na het optreden Nachtraef zelf ook z'n ontevreden uitspreken.
Weltbrand was verbazing wekkend goed, de vocalen van heer droog verbazen mij steeds weer.
dimensional psychosis deed het gelukkig weer een stuk beter dan de vorige keer, staddijk 11-04-03, dat ik ze zag.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Sater
Usericon van Sater
Posted 27-12-2003 16:22 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Geweldige avond!
Haatstrijd klonk verassend goed vergeleken met de soundcheck, waar zijn de twee bruine ratten gebleven trouwens?
Fluisterwoud vond ik ook wel erg ok.
Weltbrand was de baas van de avond, lekkere koude sfeer.
Dimensional Psychosis vond ik niets aan, snapte de muziek ook niet en die ellenlange pauzes tussen de nummers door.

Verder Kwelgeest nog even gesproken en ben lastig gevalen door MBMarduk die mij met iemand anders verwarde. Desalwelteplus een gezellige avond die alle inspanningen meer dan waard waren.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Gorthaur
Usericon van Gorthaur
Posted 27-12-2003 17:27 by Gorthaur Wijzig reactieProfiel van GorthaurQuote dit bericht

Buurgh... dat was wel een vet feestje gisteren... vond de line-up van die avond ook erg ok...
Die lange pauzes tussen onze nummers waren niet gepland trouwens... daar baalden we zelf ook van, kapotte dingen enzo... maar verder wel lekker gespeeld...
Nog allerlei obscure muziek op de kop getikt... dus al met al een geslaagde avond...
Ik hoop dat de rest van de aanwezigen dit kan beamen... 'till next time...

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-12-2003 3:51 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2003 16:22 schreef Sater het volgende:
Geweldige avond!
Haatstrijd klonk verassend goed vergeleken met de soundcheck, waar zijn de twee bruine ratten gebleven trouwens?
Dimensional Psychosis vond ik niets aan, snapte de muziek ook niet en die ellenlange pauzes tussen de nummers door.

Verder Kwelgeest nog even gesproken en ben lastig gevalen door MBMarduk die mij met iemand anders verwarde. Desalwelteplus een gezellige avond die alle inspanningen meer dan waard waren.
die soundcheck was echt te hard: fuck it zeg, die drums.
verder waren het wiite ratten . En na dat ze terug ziin gegooid op t podium, en tussen het drumstel belande, heb ik ze ook niet meer gezien.

invictis
Usericon van invictis
Posted 28-12-2003 5:25 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ik zag 2 dooie ratten na het optreden van haatstrijd richting bar gedragen worden kan iemand me uitleggen hoe of wat

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

JVV
Usericon van JVV
Posted 28-12-2003 11:43 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

En wat vond je van de Stalaggh cd? Ik heb je geld gisteren ontvangen!
quote:
Op 27 december 2003 16:22 schreef Sater het volgende:
Geweldige avond!

sterft
Usericon van sterft
Posted 28-12-2003 12:37 by sterft Wijzig reactieProfiel van sterftQuote dit bericht

Wat daggie van afvoeren.. andere meuk is ook
gevonden...

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com