|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:bek houwe wannabe mod Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Heb je mijn mail voor de reservering ontvangen? |
|
Euhm Burzum ziek niet staan... Wanner heb je verstuurd, heb iedereen teruggemaild waarvan ik mail heb gehad |
|
quote: op 16/12 van Raymond de Waard. Ik heb hem niet teruggekregen, dus als het goed is moet je hem hebben. Anders stuur ik hem nog een keer. Edit: Er moet nu iets in uw mailbox zitten. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 19-12-2003 22:38] |
|
Hmm mmt dacht dat ik je toch echt terug gemaild had wel ontvangen... voeg maar toe op msn |
|
Ik heb de mail ontvangen. |
|
Hoppa, ik heb ook even een meeltje gestuurd. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Aha Dan zie ik je daar wel weer |
|
quote: Dat zit er dik in. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
MORGENNNNN!!!! Weet iemand ergens waar er gecrasht kan worden? |
|
quote: in de gonz? Als het een beetje druk is kun je wel zorgen dat er genoeg mensen tot een uurtje of zes blijven en dan kan je de eerste trein richting huis pakken. |
|
quote: anders mail je even terug ja! hahahaha straks ja! |
|
Zijn er nog kaarten? Heb een mail gestuurd maar nog geen reactie. |
|
quote: laurens iz nu in de gonz dus die mail zal je ook wel niet terugkrijgen, maar je kan de gonz wel bellen. telefoonnummer staat vast wel op de site of in het telefoonboek. |
|
Hehe. Het was wel heerschend. Heiden/Marcel waar was je? |
|
mwuha!; dat was best gezellig ik heb MBMarduk gespot en Pandora, en met beide drankje gedaan; HEUJ! en natuurlijk de Gonz bedolven met Memorial flyers Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Was best gezellig. Ben een paar uurtjes langsgeweest. Ik heb MBMarduk, invictis, broeinest en sater gespot. |
|
Haatstrijd heerschde weer es, vooral de von cover en satansplaag. FW kon mij echt niet boeien gisteren. Was een grote brei; maar nou hoorde ik na het optreden Nachtraef zelf ook z'n ontevreden uitspreken. Weltbrand was verbazing wekkend goed, de vocalen van heer droog verbazen mij steeds weer. dimensional psychosis deed het gelukkig weer een stuk beter dan de vorige keer, staddijk 11-04-03, dat ik ze zag. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Geweldige avond! Haatstrijd klonk verassend goed vergeleken met de soundcheck, waar zijn de twee bruine ratten gebleven trouwens? Fluisterwoud vond ik ook wel erg ok. Weltbrand was de baas van de avond, lekkere koude sfeer. Dimensional Psychosis vond ik niets aan, snapte de muziek ook niet en die ellenlange pauzes tussen de nummers door. Verder Kwelgeest nog even gesproken en ben lastig gevalen door MBMarduk die mij met iemand anders verwarde. Desalwelteplus een gezellige avond die alle inspanningen meer dan waard waren. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Buurgh... dat was wel een vet feestje gisteren... vond de line-up van die avond ook erg ok... Die lange pauzes tussen onze nummers waren niet gepland trouwens... daar baalden we zelf ook van, kapotte dingen enzo... maar verder wel lekker gespeeld... Nog allerlei obscure muziek op de kop getikt... dus al met al een geslaagde avond... Ik hoop dat de rest van de aanwezigen dit kan beamen... 'till next time... |
|
quote:die soundcheck was echt te hard: fuck it zeg, die drums. verder waren het wiite ratten . En na dat ze terug ziin gegooid op t podium, en tussen het drumstel belande, heb ik ze ook niet meer gezien. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
ik zag 2 dooie ratten na het optreden van haatstrijd richting bar gedragen worden kan iemand me uitleggen hoe of wat Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
En wat vond je van de Stalaggh cd? Ik heb je geld gisteren ontvangen! quote: |
|
Wat daggie van afvoeren.. andere meuk is ook gevonden... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |