|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Das een omweg koen. Maar wel de duidelijkste. Het is tussen de tien minuten en vijftien minuten lopen. (hangt van je tempo af) |
|
hmmz, ik dacht dat het ergens in het centrum lag soort van Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Omweg is nogal een groot woord. En het is als je in normaal tempo loopt zo'n 5, maximaal 10 minuten lopen... one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Dan zit je ook in het centrum. De kant van het station met de bussen is kant centrum. De spoorstraat loopt van het station direct naar het centrum. Als je de brug bent overgestoken ben je in het centrum. [Dit bericht is gewijzigd door Pandora op 09-12-2003 18:20] |
|
quote: Ja, maar, je hebt eigenlijk wel gelijk. |
|
quote: Als de asscort het dan nog doet kande wel mitfahren evt. |
|
Eggscellent! |
|
Ik zal er zijn om deze avond te ontheiligen [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 13-12-2003 12:31] |
|
Kijkt in reserveringslijst... ik zie geen Burzum staan, sterker nog van de hier blatende zie ik alleen heer Poggwyd Dus mail als je zeker wilt zijn van binnenkomst... Vol is vol |
|
sta ik erop ja? kan me niet herinneren gereserveerd te hebben maargoed... ik ben er zeker wel beij, daar niet van... |
|
quote: Die mailto: link is verkeerd omdat 'ie een dubbelepunt teveel heeft. Zo --> mailto::spreekthollandschofsterft@hotmail.com ...dus gaan al die mails naar :spreekthollandschofsterft@hotmail.com |
|
Ik zie helemaal geen mailto link staan. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Hey koen. wat is er vanaaf in de gonz? |
|
quote: Ga naar de site, klik op "lees meer" bij de 26ste en kijk een paar regels verder omlaag waar je kan mailen voor reserveringen. |
|
Ow, ik dacht dat je het nog over hier ergens in dit topic had ofzo aangezien mailadres ook op de flyer staat. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Dan kan kloppen. Je hebt nu wel mail. |
|
Ik heb 13-12 een mailtje gestuurd naar spreekthollandschofsterft@hotmail.com maar nog geen bevestiging gekregen? |
|
Ik zal meneer wel even vragen of hij mail heeft gehad als ik em spreek. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
waar kan ik eignelijk in de buurt parkeren daar? |
|
Er is een nabije parkeerplaats genaamd Klein Amerika, na 1 uur gaan geloof ik de slagbomen omhoog zodat je niet meer hoeft te betalen. Ik zal eerdaags eens kijken of ik ergens een beschrijving vandaan kan toveren. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Sater heet gewoon Koen? Damn weer een illusie weg |
|
Dat had je ook al uit mijn profiel op kunnen maken. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Hey koen hoe laat moeten we schoonmaken? |
|
13:00 en nu genoeg offtopic geluld. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |