IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Nuclear Winter festival II in de Gonz Volgende pagina
lord Kaas
Usericon van lord Kaas
Posted 21-11-2003 12:33 by lord Kaas Wijzig reactieProfiel van lord KaasQuote dit bericht

Op verzoek topictitel aangepast.

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 08-12-2003 9:23]

Sater
Usericon van Sater
Posted 21-11-2003 12:34 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Verduidelijk de topictitel even Mods, aub, dankuwel.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 21-11-2003 13:07 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Aah, de kerstdagen worden weer interessant dit jaar. Heb ik ook mijn winstuitkering gehad eind december, dus het word beesten ende feesten!

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 21-11-2003 17:48 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

In de Jeruzalemstraat, treffend .

Fire
Usericon van Fire
Posted 21-11-2003 17:51 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 21 november 2003 17:48 schreef Dwaallicht het volgende:
In de Jeruzalemstraat, treffend .
Dat kan ook alleen JIJ maar zien he

ps. doe suggesties voor een betere titel

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 21-11-2003 17:53 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2003 17:51 schreef Fire het volgende:
Dat kan ook alleen JIJ maar zien he

ps. doe suggesties voor een betere titel

Wat dacht je van 'Nuclear Winter festival II in de Gonz' .

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 21-11-2003 17:53]

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 21-11-2003 18:11 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 21-11-2003 18:16]

Sater
Usericon van Sater
Posted 08-12-2003 9:21 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Dwaallichts suggestie voor een nieuwe titel lijkt me wel oke...Mooooods!

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-12-2003 12:10 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Hier zal ik iuterraard weer aanwezig zijn.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

invictis
Usericon van invictis
Posted 08-12-2003 12:14 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ik denk dat ik ook maar ff bakkie gaat doen daar gelijk ff onze band promoten

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 08-12-2003 12:15 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Gouda...hmmmm...dan heb ik een slaapplaats nodig (klote Noord Holland)

invictis
Usericon van invictis
Posted 08-12-2003 12:15 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

kan wel regelen dat je bij mij blijft crashen?

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 08-12-2003 12:16 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Hmm, we mailen wel even! (of MSN vanavond)

invictis
Usericon van invictis
Posted 08-12-2003 12:16 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

check

humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 08-12-2003 12:17 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

kijk das interessant alleen ver weg

Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com

Sater
Usericon van Sater
Posted 08-12-2003 13:21 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2003 12:10 schreef kwelgeest het volgende:
Hier zal ik iuterraard weer aanwezig zijn.

Weer? Forig jaar heb ik je niet gezien.

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 08-12-2003 16:31 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Aanwezig!

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-12-2003 16:33 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ben dan sinterklaas aan het vieren

Je moeder.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-12-2003 19:52 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2003 13:21 schreef Sater het volgende:
Weer? Forig jaar heb ik je niet gezien.
ik doelde ook meer dat ik weer bij HAATSTRIJD ben

@karnivoor: gewoon komen vieze poseur.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 08-12-2003 19:52]

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 08-12-2003 19:53 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

O wat zal ik daar uit de toon vallen in m'n thrash-jack

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 09-12-2003 8:38 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Who gives a fuck? Al heb je een pink bunny outfit aan dan nog kijken blekkies je op dezelfde manier aan

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 09-12-2003 12:38 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

dan ben ik gezellig ergens anders

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 09-12-2003 12:40 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2003 8:38 schreef MBMarduk het volgende:
Who gives a fuck? Al heb je een pink bunny outfit aan dan nog kijken blekkies je op dezelfde manier aan

*proest* dan kom ik daar wel in

invictis
Usericon van invictis
Posted 09-12-2003 12:43 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ik ben ook zo'n blekkie

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 09-12-2003 12:52 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

ik ga proberen aanwezig te zijn...
bah klotekerst..

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 09-12-2003 12:59 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Weet iemand hoe ver lopen het is vanaf het station? www.degonz.nl heeft geen kaartje ofzo die ik kon vinden.

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com