IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Nuclear Winter festival II in de Gonz Vorige pagina
Sater
Usericon van Sater
Posted 28-12-2003 12:41 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2003 3:51 schreef kwelgeest het volgende:
die soundcheck was echt te hard: fuck it zeg, die drums.
verder waren het wiite ratten . En na dat ze terug ziin gegooid op t podium, en tussen het drumstel belande, heb ik ze ook niet meer gezien.

Maar er waren er nog 2 en die waren in de backstage verborgen naar ik begreep.

JVV: Die Stalaggh cd klinkt behoorlijk ziek en schizofreen, dat gejank klinkt echt als een stuiptrekkend dier.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Sater
Usericon van Sater
Posted 28-12-2003 12:42 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2003 5:25 schreef invictis het volgende:
ik zag 2 dooie ratten na het optreden van haatstrijd richting bar gedragen worden kan iemand me uitleggen hoe of wat

Die zijn gewoon richting tosti-ijzer gegaan, wat dacht je dan?

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 28-12-2003 16:40 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2003 16:22 schreef Sater het volgende:
...
Verder Kwelgeest nog even gesproken en ben lastig gevalen door MBMarduk die mij met iemand anders verwarde.

Dat was dus echt erg kut van mijn part man. Ik was echt heel on-Mikesch baldadig.
Het spijt me dude, ik ben je iig wat pilskes verschuldigd. Hahaha!
Heerschende avond. Gister vervolgens naar Delft voor Walpurgisnacht en toen in Schiedam gecrahst en nu net 5 minuten weer thuis.
Hahaha man WAT een metalweekend. En nu naar Bussum voor Nox, Virulent en Inhume

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 28-12-2003 17:31 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 28 december 2003 16:40 schreef MBMarduk het volgende:
Dat was dus echt erg kut van mijn part man. Ik was echt heel on-Mikesch baldadig.
Heerschende avond. Gister vervolgens naar Delft voor Walpurgisnacht en toen in Schiedam gecrahst en nu net 5 minuten weer thuis.
Hahaha man WAT een metalweekend. En nu naar Bussum voor Nox, Virulent en Inhume

Damn!

Heb jij nog oren over?
Bij mij moet het altijd even herstellen. Mijn linkeroor is nog steeds gaar van afgelopen vrijdag.

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 28-12-2003 17:42 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Dat heeft een reden: bij de laatste 2 bands zijn de volumeknoppen duidelijk hoger gegaan (en ik naar achteren)

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-12-2003 17:43 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

ik vond de laatste twee juist veel zachter klinken.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 28-12-2003 17:43 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 28 december 2003 17:42 schreef MBMarduk het volgende:
Dat heeft een reden: bij de laatste 2 bands zijn de volumeknoppen duidelijk hoger gegaan (en ik naar achteren)

Ik heb er sowieso altijd last van. Erg irritant.

trol
Usericon van trol
Posted 28-12-2003 17:48 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

Volgens mij stonden wij ook niet buitengewoon hard...
En er zijn bovendien genoeg rustmomenten geweest door haperende apparatuur. Bier over je effectenshit heen is niet fijn.

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 28-12-2003 17:51 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2003 17:43 schreef kwelgeest het volgende:
ik vond de laatste twee juist veel zachter klinken.
dat is nou geluidsdoofheid...en daarom draag ik tegenwoordig standaard oordoppen...

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Sater
Usericon van Sater
Posted 29-12-2003 20:16 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2003 16:40 schreef MBMarduk het volgende:

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com