|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Die zijn gewoon richting tosti-ijzer gegaan, wat dacht je dan? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Dat was dus echt erg kut van mijn part man. Ik was echt heel on-Mikesch baldadig. Het spijt me dude, ik ben je iig wat pilskes verschuldigd. Hahaha! Heerschende avond. Gister vervolgens naar Delft voor Walpurgisnacht en toen in Schiedam gecrahst en nu net 5 minuten weer thuis. Hahaha man WAT een metalweekend. En nu naar Bussum voor Nox, Virulent en Inhume |
|
quote: Damn! Heb jij nog oren over? Bij mij moet het altijd even herstellen. Mijn linkeroor is nog steeds gaar van afgelopen vrijdag. |
|
Dat heeft een reden: bij de laatste 2 bands zijn de volumeknoppen duidelijk hoger gegaan (en ik naar achteren) |
|
ik vond de laatste twee juist veel zachter klinken. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ik heb er sowieso altijd last van. Erg irritant. |
|
Volgens mij stonden wij ook niet buitengewoon hard... En er zijn bovendien genoeg rustmomenten geweest door haperende apparatuur. Bier over je effectenshit heen is niet fijn. |
|
quote:dat is nou geluidsdoofheid...en daarom draag ik tegenwoordig standaard oordoppen... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |