|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
.. gelukkig zijn er nog niet gneoeg anatheriohead topics .. |
|
Denk even te gaan kijken of er wat staat op ed officiƫle site, komt er zo'n irritante teller in beeld en word ik vervolgens naar een under-construction site geleid waar nog geen ruk op staat. (overigens ziet die nieuwe site er wel mooi uit ) We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
*grmbl* de laatste keer anathema was vreselijk... Dodelijk saai! Laten we hopen dat er wat meer pit in zit, al vrees ik het ergste: ik hoorde vreselijke verhalen over een derde cavanagh broer? Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: laatste album verleend zich niet ect voor een liveconcert... desontdanks vind ik het een schitterende plaat . Maar ik dacht van damnation (Opeth) precies hetzelfde, en dat was live super |
|
Hmm,anathema heeft voor mij afgedaan.Tis geen metal meer te noemen dacht ik zo. spelfout weggehaald... |
|
Ik vind die laatste Anathema-plaat zo'n tegenvaller dat ik zit te twijfelen of ik wel ga als ze (redelijk) in de buurt spelen. Ze zullen namelelijk vast wel bijna alleen maar nummers van dat album spelen. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Als ze in de buurt komen ga ik er zeker heen. Ik vind het nieuwe album echt mega geweldig en ik zie hem nu al als klassieker. Ik draai hem echt te vaak. Staat netjes in het rijtje van Devin Townsend's Terria, Anathema's Judgement Smashing Pumpkins Adore, Radiohead's OK Computer. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: vooral het laatse nummer; Violence.. potverdomme dat is meeen kunststukje |
|
laatste keer vond ik wel gaaf! Was in Utrecht.... Is er al een voorprogramma bekend ofzo? ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
23 januari in 013 en mensen die het nieuwe album niet weten te waarderen... Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
ik geloof dat utrecht ook erbij komt, maar daar hoor ik snel meer over. ik kijk er iig heel erg naar uit. vorig jaar speelden ze closer en flying al, en waren toen al fantastisch.. mooi ook hoe die outro van flying maar door bleef gaan i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
quote: amaai, ge weet het toch..en hoe luider je de stereo zet, hoe beter....kippenvel... Naar den Biebob misschien, is jammer genoeg een beetje ver, en tijdens de week (werkmenschen)...we zien wel... Anders zeker genoeg kansen om ze nog te zien, die komen toch wel regelmatig Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
23 januari in 013 ben ik erbij! Anathema is live geweldig, hun albums verbleken zelfs een beetje bij hun magistrale concerten... no text supplied |
|
Ja gaaf he dat ze komen....23 januari ben ik er ook zeker bij....ben benieuwd hoe het allemaal aan toe gaat "Stories about unicorns and dragons are just fairytales, so were told. But don't we all have our personal dragons? Fantasy is a world not far from reality." |
|
ik hoor nu net 22 jan. in Tivoli, we worden maar weer verwend Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: ja mooi was dat he, ik weet nog dat Danny me nogal vreemd aankeek toen ik paar keer op het punt van stond Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Zaterdag begint de VVK... hoop dan geld te hebben |
|
ik heb al data gezien van 21 jan t/m 10 feb... en het einde is nog niet in zicht nu maar hopen dat ik meekan i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
quote: ik was ook zeer onder de indruk toen ik dit voorjaar met danny een muziekzaak inliep en dat hij toen zomaar 'violence' begon te spelen op een piano. i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
Ik heb gisteren een kaartje gehaalt... wordt het weer een seated concert? |
|
quote: Lijkt me sterk, aangezien ze zo'n beetje ieder optreden afsluiten met A dying wish. Dan is het geen pretje om te moeten zitten. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Dat is waar... maar ik hoorde laatst nog dat hun vorige concert in de 013 OOK seated was (ik ben daar niet bij geweest) . |
|
quote: December 2002 toen ze ook in Tivolli optraden? Lijkt me sterk, aangezien ik er niets van had gehoord en de Tivoli-editie waar ik bij was niet bepaald seated was. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Ik ga, puur uit nostalgie naar de goeie ouwe tijd. |
|
geen van de vier dec. 2002 shows was seated... en ook de twee shows afgelopen mei waren niet seated... waar komt dit gerucht vandaan? de enige band waar ik van weet dat er nu 'seated' shows voorkomen is the gathering i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |