|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik zie dat er ook een versie van het album uitkomt met een DVD erbij. Hier staan onder andere wat livenummers op. Dat is best interessant! |
|
quote:Dat soort dingen zit er bij een promo nooit bij dus die hebbik nie |
|
quote:Die is al uitverkocht staat op de site (bij label dan he ) |
|
quote: Das vlot! Hopelijk kan ik er nog ergens aankomen. |
|
quote:Bij label uitverkocht he, houdt in de distro;s ze waarschijnlijk al flink ingekocht hebben |
|
quote: Hehe, dat is waar. Ik zag dat ze hem bij Firebox nog volop op voorraad hebben. Binnenkort toch maar eens bestellen, einde van de maand ofzo... |
|
quote:Zeker de moeite waard. Vind em net wat beter dan debuut |
|
Vandaag The Morning Never Came weer eens opgezet, en tja... Ik weet niet wat ik er van moet maken. Het eerste nummer is erg sterk, maar ondanks dat valt de rest imho nogal wat tegen. |
|
Jij valt ook te gen |
|
Je moeder!!!!!!!!!!!!!!! |
|
quote:Hey Mark, ze hebben die CD/DVD versie nu bij Displeased! |
|
quote: Bedankt voor de tip! Dat is een stuk goedkoper als de andere adressen die ik heb gezien. Even afwachten hoeveel geld ik morgen op DDD IV kwijt ben, maar anders bestel ik hem zondag! |
|
Ik luister nu die nieuwste - "Ghost of Loss" Heerlijk, ik denk dat ik me vanaf nu ook maar es wat in doom ga verdiepen. |
|
http://www.zwaremetalen.com/recensie/4858.html Leuke plaat .. zet em eigenlijk maar weinig op .. nha ja, januari zijn ze in NL ... |
|
quote: Succes, maar Swallow the Sun is geen typischedoom band. Ik vind dit ook een geweldige band maar verder kan bijna alle doom me gestolen worden. Ik ga er denk ik wel bij zijn in de 013 |
|
quote: Ow.. Maarja, toch ga ik het doen. En jeutje, wat een heerschplaat is dit zeg.. "The giant" wat een heeersch |
|
quote:Typisch? STS is voor dooom verre van origineel, maar ze doen het gewoon erg goed ... |
|
quote: Heb je nog aanraders in het genre? |
|
Mourning Beloveth zeer zeker ... Officium Triste off course ... |
|
quote: |
|
quote: Ik zal het checken |
|
Oh en Crowbar |
|
quote: Heb ik al wat van. Wel vet Met name het nummer in je subtitel |