IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Swallow the Sun Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-08-2005 19:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2005 18:54 schreef Mark Z het volgende:
Ben benieuwd! De single vond ik al erg mooi.
Album heeft erg veel van debuut, maar toch wat eigen dingetjes .. verwacht dus geen enorme verandering.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 26-08-2005 20:15 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2005 19:05 schreef Jenje het volgende:
Album heeft erg veel van debuut, maar toch wat eigen dingetjes .. verwacht dus geen enorme verandering.


Ik zie dat er ook een versie van het album uitkomt met een DVD erbij. Hier staan onder andere wat livenummers op. Dat is best interessant!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-08-2005 20:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2005 20:15 schreef Mark Z het volgende:
Ik zie dat er ook een versie van het album uitkomt met een DVD erbij. Hier staan onder andere wat livenummers op. Dat is best interessant!
Dat soort dingen zit er bij een promo nooit bij dus die hebbik nie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-09-2005 13:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2005 20:15 schreef Mark Z het volgende:
Ik zie dat er ook een versie van het album uitkomt met een DVD erbij. Hier staan onder andere wat livenummers op. Dat is best interessant!
Die is al uitverkocht staat op de site (bij label dan he )


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 12-09-2005 11:47 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2005 13:19 schreef Jenje het volgende:
Die is al uitverkocht staat op de site (bij label dan he )


Das vlot!

Hopelijk kan ik er nog ergens aankomen.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-09-2005 20:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2005 11:47 schreef Mark Z het volgende:
Das vlot!

Hopelijk kan ik er nog ergens aankomen.
Bij label uitverkocht he, houdt in de distro;s ze waarschijnlijk al flink ingekocht hebben


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 13-09-2005 11:19 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2005 20:51 schreef Jenje het volgende:
Bij label uitverkocht he, houdt in de distro;s ze waarschijnlijk al flink ingekocht hebben


Hehe, dat is waar. Ik zag dat ze hem bij Firebox nog volop op voorraad hebben. Binnenkort toch maar eens bestellen, einde van de maand ofzo...


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-09-2005 17:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2005 11:19 schreef Mark Z het volgende:
Hehe, dat is waar. Ik zag dat ze hem bij Firebox nog volop op voorraad hebben. Binnenkort toch maar eens bestellen, einde van de maand ofzo...
Zeker de moeite waard. Vind em net wat beter dan debuut


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 13-09-2005 23:11 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Vandaag The Morning Never Came weer eens opgezet, en tja... Ik weet niet wat ik er van moet maken. Het eerste nummer is erg sterk, maar ondanks dat valt de rest imho nogal wat tegen.


Broezur
Usericon van Broezur
Posted 14-09-2005 11:38 by Broezur Wijzig reactieProfiel van BroezurQuote dit bericht

Jij valt ook te gen


Kosterix
Usericon van Kosterix
Posted 15-09-2005 16:27 by Kosterix Wijzig reactieProfiel van KosterixQuote dit bericht



Je moeder!!!!!!!!!!!!!!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-09-2005 19:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2005 11:19 schreef Mark Z het volgende:
Hehe, dat is waar. Ik zag dat ze hem bij Firebox nog volop op voorraad hebben. Binnenkort toch maar eens bestellen, einde van de maand ofzo...
Hey Mark, ze hebben die CD/DVD versie nu bij Displeased!


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 30-09-2005 19:55 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2005 19:17 schreef Jenje het volgende:
Hey Mark, ze hebben die CD/DVD versie nu bij Displeased!


Bedankt voor de tip! Dat is een stuk goedkoper als de andere adressen die ik heb gezien. Even afwachten hoeveel geld ik morgen op DDD IV kwijt ben, maar anders bestel ik hem zondag!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 26-11-2005 19:48 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

Ik luister nu die nieuwste - "Ghost of Loss"

Heerlijk, ik denk dat ik me vanaf nu ook maar es wat in doom ga verdiepen.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-11-2005 19:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

http://www.zwaremetalen.com/recensie/4858.html

Leuke plaat .. zet em eigenlijk maar weinig op .. nha ja, januari zijn ze in NL ...


valfar
Usericon van valfar
Posted 27-11-2005 13:18 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 26 november 2005 19:48 schreef Jansuh het volgende:
Ik luister nu die nieuwste - "Ghost of Loss"

Heerlijk, ik denk dat ik me vanaf nu ook maar es wat in doom ga verdiepen.


Succes, maar Swallow the Sun is geen typischedoom band. Ik vind dit ook een geweldige band maar verder kan bijna alle doom me gestolen worden.

Ik ga er denk ik wel bij zijn in de 013



Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 27-11-2005 19:19 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2005 13:18 schreef valfar het volgende:
Succes, maar Swallow the Sun is geen typischedoom band. Ik vind dit ook een geweldige band maar verder kan bijna alle doom me gestolen worden.

Ik ga er denk ik wel bij zijn in de 013

Ow.. Maarja, toch ga ik het doen.

En jeutje, wat een heerschplaat is dit zeg.. "The giant" wat een heeersch



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-11-2005 19:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2005 13:18 schreef valfar het volgende:
Succes, maar Swallow the Sun is geen typischedoom band. Ik vind dit ook een geweldige band maar verder kan bijna alle doom me gestolen worden.

Ik ga er denk ik wel bij zijn in de 013
Typisch? STS is voor dooom verre van origineel, maar ze doen het gewoon erg goed ...


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 28-11-2005 20:01 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2005 19:29 schreef Jenje het volgende:
Typisch? STS is voor dooom verre van origineel, maar ze doen het gewoon erg goed ...


Heb je nog aanraders in het genre?



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-11-2005 20:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mourning Beloveth zeer zeker ... Officium Triste off course ...


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 28-11-2005 20:15 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2005 20:10 schreef Jenje het volgende:
Mourning Beloveth zeer zeker ... Officium Triste off course ...





LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 28-11-2005 20:15 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2005 20:10 schreef Jenje het volgende:
Mourning Beloveth zeer zeker ... Officium Triste off course ...



Ik zal het checken



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-11-2005 20:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Oh en Crowbar


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 29-11-2005 16:06 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2005 20:33 schreef Jenje het volgende:
Oh en Crowbar


Heb ik al wat van. Wel vet

Met name het nummer in je subtitel



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-11-2005 19:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Crowbar = vet
Altijd


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen