IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Swallow the Sun Vorige pagina | Volgende pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-09-2009 9:51 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Albumteaser op http://www.myspace.com/swallowthesundoom

Screams, wtf



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-09-2009 9:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Begin aardig af te haken bij SwtS, elke keer hetzelfde. MOet nieuwe nummers nog ff luisteren, maar vrees weer veel van hetzelfde.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 22-09-2009 9:58 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2009 9:53 schreef Jenje het volgende:
Begin aardig af te haken bij SwtS, elke keer hetzelfde. MOet nieuwe nummers nog ff luisteren, maar vrees weer veel van hetzelfde.


Het My Dying Bride syndroom dus... over een zaaie zeikband gesproken die alleen maar herhalingsoefeningen uitpoept. Wat dat aangaat kan S.T.S mij 100x meer boeien dan M.D.B.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-09-2009 10:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm, dan heb je een poepluier in 1 van je oren imho


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 22-09-2009 10:02 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Nee hoor, ik denk dat jij een te grote fanboy bent aangaande M.D.B.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-09-2009 10:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nhee, als jij dat over Crowbar zou zeggen, dan zou ik je gelijk geven ..


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 22-09-2009 10:31 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2009 9:58 schreef Staalman het volgende:
Het Crowbar syndroom dus... over een zaaie zeikband gesproken die alleen maar herhalingsoefeningen uitpoept. Wat dat aangaat kan S.T.S mij 100x meer boeien dan Crowbar.



Zo beter dan, nu ben je het er dus mee eens?


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-09-2009 10:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht



Nha, laatste werkjes van StS konden me amper boeien ..


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 22-09-2009 10:37 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Hope is inderdaad hun zwakste broeder, maar die mini Plague of Butterflies kan mij juist weer enorm bekoren. Veel meer in lijn met de eerste twee werkjes...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-09-2009 10:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

.. alles is ijn lijn met hun eerste werkjes


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 22-09-2009 10:46 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Beter de lijn van hun eerste werkjes dan de lijn van My Dying Bride hun laatste werkjes...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 23-09-2009 12:03 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Als ze me even minder boeien word dat weer helemaal opgelost als ik ze weer ns live zie! Ben altijd benieuwd naar nieuw werk hoewel Hope me inderdaad stukken minder boeide.

My Dying Bride herhaalt helemaal niet overigens, hou de laaste twee maar eens naast elkaar bijvoorbeeld. Verder oordeel ik niet over je smaak Staalman, want ik geloof dat t verder helemaal in orde is .



Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 23-09-2009 12:21 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

Hmm.. na Hope ben ik eigenlijk een beetje afgehaakt wat betreft Sws, nou ja, eigenlijk na Ghosts of Loss stiekem al.

Toch straks New Moon maar eens een kans geven.


Verrassend triviaal


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 23-09-2009 21:52 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Hmm wat ik hoor wel degelijk anders!! Blastbeats en screams. En wel in positieve zin wat mij betreft. Ik hoor wel weer krachtige melodietjes!



Staalman
Usericon van Staalman
Posted 23-09-2009 21:55 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ai... ik heb echt enorme teringhekel aan blastbeats in doom!!! Heb de sample nog niet gehoord... Voorspelt weinig goeds.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 03-11-2009 11:33 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Tot nu toe ben ik wel te spreken over de nieuwe nummers op de myspace! Ben erg benieuwd naar hoe de plaat in zn geheel zal zijn. Het klinkt mij vernieuwender en veelbelovender in de oren dan hope in ieder geval. Niet dat er iets mis is met hope, alleen valt die een beetje in herhaling.



Skyfire
Jij zegt muziek, ik zeg herrie.
Usericon van Skyfire
Posted 08-11-2009 10:54 by Skyfire Wijzig reactieProfiel van SkyfireQuote dit berichthttp://speervanger.web-log.nl/

Itt de meeste mensen hier vind ik Hope veel beter dan de eerste twee albums. Plague of Butterflies EP vond ik wat minder, maar de eerste nummers van New Moon zijn weer geweldig.

Toch nog maar even nadenken of ik niet de 27e naar Baroeg moet afreizen, da's natuurlijk wel een heel aantrekkelijk programma met Insomnium en Omnium Gatherum!



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 25-11-2009 18:17 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ben nu voor het eerst de nieuwe plaat aan het luisteren en hij is echt heel erg gaaf!

Typische StS sound met ditmaal ook flink wat snellere stukken en screams wat er erg goed bij past.

Ik heb wel het idee dat het qua melodie en structuur wat meer een groeiplaat is ivm de vorige werkjes. Het klinkt allemaal net iets meer doordacht en wat minder hap-slik-weg.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 30-11-2009 13:50 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Dat klinkt als muziek in de oren! Maar snel luisteren dan. Ik en er in ieder geval bij in Amersfoort!



Staalman
Usericon van Staalman
Posted 30-11-2009 13:59 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik dacht ook naar Amersfoort te gaan... ben op vakantie. Dus afwezig.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-11-2009 14:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

heb em thuis liggen, nog geen tijd genomen om em te beluisteren, vanmiddag misschien


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 30-11-2009 15:19 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Laat maar weten...



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 30-11-2009 17:23 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik luister hem nu voor de tweede keer. De eerste indruk is in tegenstelling tot hope zeer positief, maar moet nog blijken of het een blijvertje is. Afwisselend is hij voor StS begrippen hoe dan ook!



Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 22-01-2010 15:52 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

vrijdag 05 maart support bij Katatonia - Doornroosje Nijmegen


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 22-01-2010 15:55 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

YYyesss


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen