IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : It's good te be back in Holland tour 2003 part II Vorige pagina | Volgende pagina
Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 05-12-2003 17:28 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2003 17:26 schreef Voice Of Doom het volgende:
Had je het bovenstaande al gelezen? Ze spelen niet...

Dat komt alleen de avond ten goede dat ze niet spelen. Die lui denken dat ze heel wat zijn en eingelijk stellen ze geen reet voor. De muziek is kut en live zijn ze nog erger dan kut.

SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 05-12-2003 17:30 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ach...ik doe alleen alsof ik ze niks vind...als tegenreactie zeg maar...maar de muziek is best OK op zich...

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 05-12-2003 17:33 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2003 17:30 schreef Voice Of Doom het volgende:
Ach...ik doe alleen alsof ik ze niks vind...als tegenreactie zeg maar...maar de muziek is best OK op zich...

Ik doe niet alsof

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 05-12-2003 17:34 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Maar je komt wel? Pre Mortem speelt ook namelijk...

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 05-12-2003 17:39 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Kan ik nog geen antwoord op geven of ik daar heen ga, ben met de kerst namelijk weg met de hele familie ja das ook leuk

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 05-12-2003 18:05 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

gewoon jezelf verstoppen...

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 05-12-2003 18:09 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 5 december 2003 17:07 schreef XnegativeX het volgende:
TMDC als hoofdband en Judgement day ergens onderaan de bill? Het is een grof schandaal.

onderaan staan we nou ook weer niet, heeft de tmdcführer niet helemaal goed, naast de spelling van de naam van onze band:

tmdc 24.00 - ....
pre mortem 22.40 - 23.40
judgement day 21.40 - 22.25
next waste dimension 20.45 - 21.25
it lives 20.00 - 20.30

zo zal de volgorde zijn.

Oud Vuil.

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 05-12-2003 18:11 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Met andere woorden...als ik er om 10 uur ben ben ik net op tijd voor JD...

webblaster wim
Onzin-narrator
Posted 05-12-2003 18:12 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 5 december 2003 18:11 schreef Voice Of Doom het volgende:
Met andere woorden...als ik er om 10 uur ben ben ik net op tijd voor JD...

nee, 20 minuten te laat voor het begin.

Oud Vuil.

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 05-12-2003 18:13 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

hey...het is gigant..dus als ik er om 10 uur ben...kan ik al bezopen zijn voordat jullie beginnen te spelen...

webblaster wim
Onzin-narrator
Posted 05-12-2003 18:15 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 5 december 2003 18:13 schreef Voice Of Doom het volgende:
hey...het is gigant..dus als ik er om 10 uur ben...kan ik al bezopen zijn voordat jullie beginnen te spelen...

ah, vandaar. bezopen zijn we ook goed te verteren, maakt eigenlijk niet uit in wat voor staat het publiek is.

Oud Vuil.

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 05-12-2003 18:17 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

maaruh...jullie spelen dus om 23.15 ofzo...

hammer
Usericon van hammer
Posted 05-12-2003 18:22 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

quote:
Op 4 december 2003 23:14 schreef karnivoor het volgende:
even denken, sinds een jaartje ofzo hebben ze een andere drummer. voor de rest geloof ik nog hetzelfde (tenminste, verder dan 4 jaar terug weet ik niet, toen kende ik ze nog niet)

en ze zijn al aan de (volgens mij) 3e bassist begonnen in vrij korte tijd

dus alleen de zanger en de 2 gitaristen zijn nog dezelfde persoontjes....

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 05-12-2003 18:24 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

klopt inderdaad...alleen Erik en de supergitaristen zijn er nog...

Lord Coma
Usericon van Lord Coma
Posted 05-12-2003 23:11 by Lord Coma Wijzig reactieProfiel van Lord ComaQuote dit berichthttp://www.toxocara.com

quote:
Op 5 december 2003 14:23 schreef stigma het volgende:
NEEEE!! Damn!
Waar heb je die info trouwens vandaan?
TMDC is ook wel te harden. Dus hoe dan ook, het wordt vast gezellig.

Omdat ik gitarist van TMDC ben en dus weet waarom wij ergens spelen.

Uiteraard wordt het gezellig, zoals elk optreden.

Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 06-12-2003 0:47 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

Ik ben er vast ook wel bij

of misschien ook niet

en ik bewaar het geld liever voor de Moonspell concerten een paar dagen later

[Dit bericht is gewijzigd door Undertaker op 06-12-2003 0:50]

~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 06-12-2003 0:50 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

tof! Undertaker olé!

TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 06-12-2003 2:32 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Heren, ik heb de info ook slechts doorgekregen van onze boeker

quote:
Dat komt alleen de avond ten goede dat ze niet spelen. Die lui denken dat ze heel wat zijn en eingelijk stellen ze geen reet voor. De muziek is kut en live zijn ze nog erger dan kut.

-Als je net een jaar bestaat, een promo uit hebt, 2 maand later een volledige cd en 2 europese tours in een jaar doet mag je inderdaad denken dat je wat voorstelt. We denken ook niet dat we heel wat zijn, we weten dat we heel wat zijn.

quote:
De muziek is kut en live zijn ze nog erger dan kut.

-De muziek heerst alles eruit en live zijn we een onverslaanbare goed geoliede deathgrindmachine.
Waarom ben je zo gefrustreerd? Hebben we je een keer een handtekening geweigerd?

Ach ik zie het al, je heet immers Emo. Hadden je ouders een hekel of hebben ze voorspellende visioenen gehad dat hun zoon een snotterende huilebalk zou worden op zijn 26e?

Jammer hoor

[Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 06-12-2003 2:34]

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 06-12-2003 2:41 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

*grin* ga je mij niet afbranden?

Oh nee ik had al gezegd dat ik jullie best OK vond...beetje te vroeg...

TMDC wordfuhrer
Posted 06-12-2003 3:06 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Ach Voice of Doom, tijdens onze tour moest een der gitaristen door een familiedrama onverwachts naar huis.

2 shows alleen gedaan en binnen 2 dagen stond er een vervangende gitarist op het podium.

Dus was wilde je nu precies behalve je eigen carrière saboteren?

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 06-12-2003 3:16 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

hehe...ik wilde alleen maar in TMDC spelen...maar ik denk dat ik daar te nichterig voor ben...

als je dat wilt moet je immers best wel stoer zijn...tenzij je bandführer wil worden...heb ik me laten vertellen...

anyway...gaat wel heerschen ben ik bang...

' '
Usericon van ' '
Posted 06-12-2003 5:18 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 6 december 2003 2:32 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
-De muziek heerst alles eruit en live zijn we een onverslaanbare goed geoliede deathgrindmachine.

Jullie live optreden is oer- en oersaai. Ik was op de Dutch Doom Day II bij een optreden van Bunkur, en dat vond ik na een half uur wel een beetje saai worden. Maar jullie optreden, dat sloeg echt alles. Vanaf de eerste seconde; een grote bak herrie. Ik kan me niet herinneren dat ik tijdens het gehele optreden ook maar een keer mijn hoofd op en neer heb mogen bewegen. En dan jullie solo's, mijn god, wat vreeeselijk inspiratieloos. En geloof me, ook nadat jullie 5 keer dezelfde solo spelen; dan is het nog steeds niet mooi. Nouja het lijkt zo wel duidelijk wat ik van jullie vind, maar aangezien jullie opmerkingen van "we weten dat we goed zijn" maken, ga ik nog even door. Jullie zijn er van bewust, dat jullie aan het begin van jullie optreden met de rug naar het podium staan? En jullie omdraaien zodra de herrie begint? Mooi, want ik wilde even kwijt dat dit het grootste Britney Spears gehalte ooit heeft. Verder is het natuurlijk erg sneu om in nederland tijdens een optreden te zeggen "we are the monolith death cult, and it's good to be back in Holland". Om nog maar niet te spreken over hoe sneu het wel niet is om tijdens het optreden te wissellen van gitarist. Ik bedoel natuurlijk; in hoeverre veranderde het geluid? Van een grote bak herrie naar een grote bak herrie. Erg jammer. Je had tijdens dat ene nummer jullie gitarist kunnen vervangen met iedere willekeurige wous die over alle snaren tegelijk kan tremolo picken en je had het nog niet gemerkt. En dan nog even wat over de vocals: ohja, ik denk dat dit wel belangrijk is, aangezien die vocalist er uit zag als de grootste arrogante bakkes van het stel; iedere puber die de baard in de keel heeft kan een beetje in een microfoon staan grommen, dat heeft niks te maken met vocalist zijn in een Death Metal band.

Jullie band verdiende eigenlijk geen enkel van mijn woorden aan aandacht die ik aan jullie heb besteed, dus ik ga nu lekker naar fatsoenlijke muziek luisteren.

"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"

TMDC wordfuhrer
Posted 06-12-2003 15:22 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

quote:
Jullie live optreden is oer- en oersaai. Ik was op de Dutch Doom Day II bij een optreden van Bunkur, en dat vond ik na een half uur wel een beetje saai worden. Maar jullie optreden, dat sloeg echt alles. Vanaf de eerste seconde; een grote bak herrie. Ik kan me niet herinneren dat ik tijdens het gehele optreden ook maar een keer mijn hoofd op en neer heb mogen bewegen.

-Aangezien de snelheid van onze nummers dermate hoog ligt is het gods onmogelijk om met je hoofd op en neer te bewegen. Ik zie dat het om het Enschede optreden gaat. Alles wat niet Oemta klinkt wordt niet begrepen door de inboorlingen daar dus ik neem je niets kwalijk. Grappig dat je wel het hele optreden bent blijven kijken, je had ook in het cafe kunnen gaan zitten. Dank hiervoor. Negatieve feedback nemen we heel erg serieus.

quote:
En dan jullie solo's, mijn god, wat vreeeselijk inspiratieloos.

-Klopt, we kunnen ook helemaal niet spelen

quote:
En geloof me, ook nadat jullie 5 keer dezelfde solo spelen; dan is het nog steeds niet mooi.

-Klopt, we kunnen ook helemaal niet spelen

quote:
Nouja het lijkt zo wel duidelijk wat ik van jullie vind, maar aangezien jullie opmerkingen van "we weten dat we goed zijn" maken, ga ik nog even door.

-Ja graag, ik vind het eerste deel van de post wat slaapverwekkend, ik ben beter gewend doorgaans van de critici. PS we zijn ook goed anders ga je niet twee keer per jaar op tour als je in nov een jaar bestaat.

quote:
Jullie zijn er van bewust, dat jullie aan het begin van jullie optreden met de rug naar het podium staan?

-Nee, dat is ons nog nooit opgevallen. Kun je er een keer een foto van maken?

quote:
En jullie omdraaien zodra de herrie begint?

-Dat komt omdat we de drummer moeten aankijken tijdens de intro. De drummer is namelijk een waardeloos muzikant die niet tot 4 kan tellen.

quote:
Mooi, want ik wilde even kwijt dat dit het grootste Britney Spears gehalte ooit heeft.

-Aangezien Britney Spears miljoenenplaten verkoopt zie ik het probleem niet zo.

quote:
Verder is het natuurlijk erg sneu om in nederland tijdens een optreden te zeggen "we are the monolith death cult, and it's good to be back in Holland".

-Je bent echt een hele domme klootzak. Sarcasme ken je niet? Gespeelde arrogantie? Dat geintje doen we altijd als we terugkomen van tour. Ik had van een humorloze oemta inboorling ook niet anders verwacht dat hij daar aanstoot aan zou nemen.

Heb je wel enig idee hoe erg je jezelf zonet voor lul hebt gezet? nee hè

quote:
Om nog maar niet te spreken over hoe sneu het wel niet is om tijdens het optreden te wissellen van gitarist.

-Dat had als reden dat Jos ons gedurende de tour 5 shows uit de brand heeft geholpen en hij verdiende daar in Nederland voor "gehuldigd" te worden. Moet je opletten als er tussen de nummers door iets wordt gezegd ipv gefrustreerd naar de schoenveters gaan staan staren.

quote:
Ik bedoel natuurlijk; in hoeverre veranderde het geluid?

-Niet en dat is ook de bedoeling anders heb je niets aan een back-up gitarist klojo.

quote:
Van een grote bak herrie naar een grote bak herrie. Erg jammer.

-Erg jammer dat je het laatste jaar waarschijnlijk in een ondergrondse bunker hebt doorgebracht anders had je deze post nooit en te nimmer geplaatst. Heb je vandaag internetaansluiting gekregen ofzo?

quote:
Je had tijdens dat ene nummer jullie gitarist kunnen vervangen met iedere willekeurige wous die over alle snaren tegelijk kan tremolo picken en je had het nog niet gemerkt.

-Haha Jos speelt met gemak rondjes om iedere gitarist in Nederland, heb je hem bij Outburst aan het werk gezien?

quote:
En dan nog even wat over de vocals: ohja, ik denk dat dit wel belangrijk is, aangezien die vocalist er uit zag als de grootste arrogante bakkes van het stel;

-Er waren er twee die voor elkaar niet onder doen kwa arrogantie.

quote:
iedere puber die de baard in de keel heeft kan een beetje in een microfoon staan grommen, dat heeft niks te maken met vocalist zijn in een Death Metal band.

-Inderdaad, wat weten wij er nu van. We weten immers allemaal dat je met twee handen om de microfoon moet gaan staan om zo enigzins het belabberde stemvolume op te krikken. Wat wij doen slaat ook nergens op.

quote:
Jullie band verdiende eigenlijk geen enkel van mijn woorden aan aandacht die ik aan jullie heb besteed, dus ik ga nu lekker naar fatsoenlijke muziek luisteren.

-je bent werkelijk de grootste sukkel die ik sinds tijden weer ben tegengekomen op het internet. Kun je wat vaker posten, ik denk dat je mij en de rest van de ZM lezers daar erg mee zal plezieren

Met vriendelijke groet

Michiel Dekker
Monolith D.C. Headquarters
info@monolith-deathcult.com
www.monolith-deathcult.com

[Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 06-12-2003 15:34]

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 06-12-2003 15:26 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

webblaster wim
Onzin-narrator
Posted 06-12-2003 15:30 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

hehheh, als vanouds weer gezellig.

Oud Vuil.

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com