|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Ach...ik doe alleen alsof ik ze niks vind...als tegenreactie zeg maar...maar de muziek is best OK op zich... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Ik doe niet alsof SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Maar je komt wel? Pre Mortem speelt ook namelijk... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Kan ik nog geen antwoord op geven of ik daar heen ga, ben met de kerst namelijk weg met de hele familie ja das ook leuk SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
gewoon jezelf verstoppen... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: onderaan staan we nou ook weer niet, heeft de tmdcführer niet helemaal goed, naast de spelling van de naam van onze band: tmdc 24.00 - .... pre mortem 22.40 - 23.40 judgement day 21.40 - 22.25 next waste dimension 20.45 - 21.25 it lives 20.00 - 20.30 zo zal de volgorde zijn. Oud Vuil. |
|
Met andere woorden...als ik er om 10 uur ben ben ik net op tijd voor JD... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: nee, 20 minuten te laat voor het begin. Oud Vuil. |
|
hey...het is gigant..dus als ik er om 10 uur ben...kan ik al bezopen zijn voordat jullie beginnen te spelen... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: ah, vandaar. bezopen zijn we ook goed te verteren, maakt eigenlijk niet uit in wat voor staat het publiek is. Oud Vuil. |
|
maaruh...jullie spelen dus om 23.15 ofzo... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: en ze zijn al aan de (volgens mij) 3e bassist begonnen in vrij korte tijd dus alleen de zanger en de 2 gitaristen zijn nog dezelfde persoontjes.... |
|
klopt inderdaad...alleen Erik en de supergitaristen zijn er nog... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Omdat ik gitarist van TMDC ben en dus weet waarom wij ergens spelen. Uiteraard wordt het gezellig, zoals elk optreden. |
|
Ik ben er vast ook wel bij of misschien ook niet en ik bewaar het geld liever voor de Moonspell concerten een paar dagen later [Dit bericht is gewijzigd door Undertaker op 06-12-2003 0:50] ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
tof! Undertaker olé! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Heren, ik heb de info ook slechts doorgekregen van onze boeker quote: -Als je net een jaar bestaat, een promo uit hebt, 2 maand later een volledige cd en 2 europese tours in een jaar doet mag je inderdaad denken dat je wat voorstelt. We denken ook niet dat we heel wat zijn, we weten dat we heel wat zijn. quote: -De muziek heerst alles eruit en live zijn we een onverslaanbare goed geoliede deathgrindmachine. Waarom ben je zo gefrustreerd? Hebben we je een keer een handtekening geweigerd? Ach ik zie het al, je heet immers Emo. Hadden je ouders een hekel of hebben ze voorspellende visioenen gehad dat hun zoon een snotterende huilebalk zou worden op zijn 26e? Jammer hoor [Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 06-12-2003 2:34] |
|
*grin* ga je mij niet afbranden? Oh nee ik had al gezegd dat ik jullie best OK vond...beetje te vroeg... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ach Voice of Doom, tijdens onze tour moest een der gitaristen door een familiedrama onverwachts naar huis. 2 shows alleen gedaan en binnen 2 dagen stond er een vervangende gitarist op het podium. Dus was wilde je nu precies behalve je eigen carrière saboteren? |
|
hehe...ik wilde alleen maar in TMDC spelen...maar ik denk dat ik daar te nichterig voor ben... als je dat wilt moet je immers best wel stoer zijn...tenzij je bandführer wil worden...heb ik me laten vertellen... anyway...gaat wel heerschen ben ik bang... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Jullie live optreden is oer- en oersaai. Ik was op de Dutch Doom Day II bij een optreden van Bunkur, en dat vond ik na een half uur wel een beetje saai worden. Maar jullie optreden, dat sloeg echt alles. Vanaf de eerste seconde; een grote bak herrie. Ik kan me niet herinneren dat ik tijdens het gehele optreden ook maar een keer mijn hoofd op en neer heb mogen bewegen. En dan jullie solo's, mijn god, wat vreeeselijk inspiratieloos. En geloof me, ook nadat jullie 5 keer dezelfde solo spelen; dan is het nog steeds niet mooi. Nouja het lijkt zo wel duidelijk wat ik van jullie vind, maar aangezien jullie opmerkingen van "we weten dat we goed zijn" maken, ga ik nog even door. Jullie zijn er van bewust, dat jullie aan het begin van jullie optreden met de rug naar het podium staan? En jullie omdraaien zodra de herrie begint? Mooi, want ik wilde even kwijt dat dit het grootste Britney Spears gehalte ooit heeft. Verder is het natuurlijk erg sneu om in nederland tijdens een optreden te zeggen "we are the monolith death cult, and it's good to be back in Holland". Om nog maar niet te spreken over hoe sneu het wel niet is om tijdens het optreden te wissellen van gitarist. Ik bedoel natuurlijk; in hoeverre veranderde het geluid? Van een grote bak herrie naar een grote bak herrie. Erg jammer. Je had tijdens dat ene nummer jullie gitarist kunnen vervangen met iedere willekeurige wous die over alle snaren tegelijk kan tremolo picken en je had het nog niet gemerkt. En dan nog even wat over de vocals: ohja, ik denk dat dit wel belangrijk is, aangezien die vocalist er uit zag als de grootste arrogante bakkes van het stel; iedere puber die de baard in de keel heeft kan een beetje in een microfoon staan grommen, dat heeft niks te maken met vocalist zijn in een Death Metal band. Jullie band verdiende eigenlijk geen enkel van mijn woorden aan aandacht die ik aan jullie heb besteed, dus ik ga nu lekker naar fatsoenlijke muziek luisteren. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: -Aangezien de snelheid van onze nummers dermate hoog ligt is het gods onmogelijk om met je hoofd op en neer te bewegen. Ik zie dat het om het Enschede optreden gaat. Alles wat niet Oemta klinkt wordt niet begrepen door de inboorlingen daar dus ik neem je niets kwalijk. Grappig dat je wel het hele optreden bent blijven kijken, je had ook in het cafe kunnen gaan zitten. Dank hiervoor. Negatieve feedback nemen we heel erg serieus. quote: -Klopt, we kunnen ook helemaal niet spelen quote: -Klopt, we kunnen ook helemaal niet spelen quote: -Ja graag, ik vind het eerste deel van de post wat slaapverwekkend, ik ben beter gewend doorgaans van de critici. PS we zijn ook goed anders ga je niet twee keer per jaar op tour als je in nov een jaar bestaat. quote: -Nee, dat is ons nog nooit opgevallen. Kun je er een keer een foto van maken? quote: -Dat komt omdat we de drummer moeten aankijken tijdens de intro. De drummer is namelijk een waardeloos muzikant die niet tot 4 kan tellen. quote: -Aangezien Britney Spears miljoenenplaten verkoopt zie ik het probleem niet zo. quote: -Je bent echt een hele domme klootzak. Sarcasme ken je niet? Gespeelde arrogantie? Dat geintje doen we altijd als we terugkomen van tour. Ik had van een humorloze oemta inboorling ook niet anders verwacht dat hij daar aanstoot aan zou nemen. Heb je wel enig idee hoe erg je jezelf zonet voor lul hebt gezet? nee hè quote: -Dat had als reden dat Jos ons gedurende de tour 5 shows uit de brand heeft geholpen en hij verdiende daar in Nederland voor "gehuldigd" te worden. Moet je opletten als er tussen de nummers door iets wordt gezegd ipv gefrustreerd naar de schoenveters gaan staan staren. quote: -Niet en dat is ook de bedoeling anders heb je niets aan een back-up gitarist klojo. quote: -Erg jammer dat je het laatste jaar waarschijnlijk in een ondergrondse bunker hebt doorgebracht anders had je deze post nooit en te nimmer geplaatst. Heb je vandaag internetaansluiting gekregen ofzo? quote: -Haha Jos speelt met gemak rondjes om iedere gitarist in Nederland, heb je hem bij Outburst aan het werk gezien? quote: -Er waren er twee die voor elkaar niet onder doen kwa arrogantie. quote: -Inderdaad, wat weten wij er nu van. We weten immers allemaal dat je met twee handen om de microfoon moet gaan staan om zo enigzins het belabberde stemvolume op te krikken. Wat wij doen slaat ook nergens op. quote: -je bent werkelijk de grootste sukkel die ik sinds tijden weer ben tegengekomen op het internet. Kun je wat vaker posten, ik denk dat je mij en de rest van de ZM lezers daar erg mee zal plezieren Met vriendelijke groet Michiel Dekker Monolith D.C. Headquarters info@monolith-deathcult.com www.monolith-deathcult.com [Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 06-12-2003 15:34] |
|
|
|
hehheh, als vanouds weer gezellig. Oud Vuil. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |