|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
hoe kan ik lampje nou over het hoofd zien. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
maar in ieder geval tmdc had het publiek wat ze toe komt. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
LOL I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Apeldoorn is zowiezo, voor metal, een doode kut stad en idd onbereikbaar van buiten af. Desalnietemin denk ik dat veel mensen speciaal voor premortem waren gekomen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Het was héél gezellig! [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 28-12-2003 13:14] Subtiel kamerolifantje |
|
Dat denk ik ook wel, om er zeker van te zijn dat dit echt hun laatste show zou zijn. Waarom Pre Mortem dan geen headliner was is me een raadsel. Weet iemand overigens wie dat blonde meisje met dat lange blonde haar was? Ze droeg het los en had 2 of 3 vlechten in het haar. Zat regelmatig aan een tafeltje voor de merch. Die wil ik wel beter leren kennen! [Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 28-12-2003 13:17] |
|
zou idd voor jullie beter uitgepakt hebben aangezien het ''premortem publiek'' niet geheel afhankelijk was van het openbaar vervoer. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: had haar gewoon een girlie-shirt gegeven, altijd een goeie binnenkomer. was idd een erg leuke avond, mooie zaal ook! en een erg gevarieerde line-up. ook wel eens fijn, dat niet alle bands deatmetal spelen. na twaalven als headliner het podium op, lijkt mij ook niet ideaal, trouwens. zoals gewoonlijk heb ik zo goed als niemand gesproken, gezien mijn geringe sociale uitdrukkingsvermogen is daar weer niks van gekomen. quote: schrijf het nou eens goed. hehheh, bedankt. btw, die samples tussen jullie nummers door is gaaf gedaan. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 28-12-2003 15:22] Oud Vuil. |
|
Dan is het echt triest met jou gesteld Wim...want zelfs ik heb mensen "gesproken"... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: ik ben wel een paar keer aangesproken met: heej, wim. en dan zei ik: heej. en dat was het wel weer dan. Oud Vuil. |
|
hehehe...ik doe meestal of ik het niet hoor... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Het was zeer leuk! En er was nog publiek ook ! Helaas alleen voor tmdc. Ik denk ook dat 4 bands als voorprogramma een beetje een publiekkiller is. Veel mensen gesproken, alleen jammer dat ik weer helemaal onder invloed was van Wiet en Bier....Maar da´s tegelijkertijd ook wel weer erg lekker !!! Ik raak er alleen meestal weer erg contactgestoord van... maar goed.... Op naar de volgende keer ! |
|
quote: oja, dáár heb ik dus last van sinds 1986. Oud Vuil. |
|
quote: het mysterie is opgelost Ik heb me ook erg vermaakt. En een dikke en voor het publiek! |
|
Wim, wie van Judgement Day was jij dan? |
|
quote: het oudste lijk, met dat blonde haar. Oud Vuil. |
|
die gast met het haar tot op de grond [mits gebukt]... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
zo het was weer gezellig gister! Judgement Day was erg gaaf, pre mortem heerschte zwaar jammer dat ze er mee stoppen...! en ze hadden wel langer mogen spelen, en wat meer oud materiaal!! monolith niet gezien. quote: pre-mortem was de headliner..... monolith was gewoon de after party... [Dit bericht is gewijzigd door hammer op 28-12-2003 20:54] |
|
Als we vaker zo grof betaald krijgen voor een afterparty... count me in! |
|
quote: dat is ook weer zo. maar zolang in een zaal hangen, totdat je eindelijk een keer de planken op kunt, is ook niet alles. vorige week moesten we in wageningen van 23.30 tot 00.30. dat wachten is dan wel minder. gisteren kwamen we iets na 20.00 bij de zaal aan. dat heeft ook wel wat. Oud Vuil. |
|
quote:LOL Vinden jullie het niet vervelend om tussen het plebs te moeten staan? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
We hadden ons ook verschanst achter de Merch kraam. |
|
Dat is dan wel weer handig inderdaad...ik heb geen Bismarck-shirts zijn hangen trouwens? Of waren die in Duitsland al allemaal verkocht? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Zo laat waren we er in Wageningen toch ook truttebol. Alleen dat wachten duurde deze keer wat minder lang. Maar ik blijf vinden dat jullie toch maar eens hier in de buurt moeten komen optreden hoor. Die anderhalf uur terug is nooit echt mijn favoriete rit Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |