|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Internet erg traag hier .. smiley's zie ik dus nie |
|
quote: Geeft niet hoor. Ik neem het je niet kwalijk ofzo. We hebben het weer opgehelderd On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
vrede op aarde rond de kerst.... maar na de kerst ist meteen oorlog in de gigant heb er wel zin in ! |
|
Pas maar op Malamala... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: euh...waarvoor? |
|
Voor mij... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
wat ben jij allemaal voor slachtingtaferelen van plan? |
|
ik heb mijn zwaarden al geslepen...is het nog niet uitverkocht trouwens? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
volges mij nie...en anders hek zelf ook een probleem maar de gigant is met "lompe metal"-avonden vrijwel nooit helemaal uitverkocht dus zo'n vaart loopt het nie denk ik (hoop ik) |
|
Ach...ik ben toch altijd als eerste aanwezig daar... [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 18-12-2003 0:41] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
...dan ziek je daar misschien wel! |
|
quote: dit topic en de immer lege ozzy zijn de enigste twee plekken zijn waar ervoor geadventeerd wordt bovendien is het altijd leeg daar, apeldoorn is geen metal stad [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 18-12-2003 17:48] Je moeder. |
|
quote: der wordt gewoon veel te weinig gepromoot. Zoals je al zegt, alleen in de ozzy hangen posters, en bij de plato. Geflyerd wordt er niet, en wat meer promo in een aantal metalbladen zou ook wel willen helpen denk ik, net als wat promo buiten te de plaats, maarja... |
|
Vroeger [lees : 1995-96-97] gebeurde dat toch ook niet? En toen was het wel bijna altijd stampvol... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: toen werd er blijkbaar onderling nog flink over gepraat, en wist men nog wat er gebeurde denk ik |
|
Of toen was er nog een metalscene in Apeldoorn... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: jah! dat waren nog eens tijden toen kwam ik er regelmatig, omdat mijn toenmalige vriendin daar in de buurt woonde erg gezellig |
|
Van de Pre Mortem site: *** PRE MORTEM is niet meer... *** De laatste ademteug zal 27 december in de Gigant te Apeldoorn plaats vinden. Tijdens het dark x-mas fest 2003 wordt er gelegenheid geboden om op gepaste wijze afscheid te nemen van Pre Mortem. De gestarte opnames (en eindmix)zullen als afsluiting vanaf volgend jaar via de homepage te bestellenzijn.... Wij allen zullen ons Pre Mortem herinneren als een eigenzinnige bende voor wie niets te gek was, wij bedanken iedereen die ooit iets voor de band betekend heeft. Ex-bandleden, de vele hulp tijdens optredens, zaaleigenaren, bevriende bands, studio´s, vrienden, vriendinnen, "de bladen", webzines, festivals en natuurlijk iedereen die in de afgelopen jaren de band heeft ondersteund door ons live te aanschouwen en onze muziek te nemen zoals die was, een beetje vreemd maar wel lekker. Pre Mortem 1991-2003 |
|
Damn...dit wordt dus ook het allerlaatste Pre Mortem optreden ooit... Dit is dus echt de band die ik het vaakste heb gezien van alle bands en die me het meest bijblijft na al die jaren...vooral '96 en '97 waren erg gaaf...ik kon niet meer bijhouden hoe vaak ik ze toen zag... Maar het waarom is me nog steeds niet duidelijk? [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 23-12-2003 13:02] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Zeker erg jammer. Het nieuwe werk is erg cool namelijk. Wat ik gehoord heb is dat de gitaristen er geen zin meer in hebben. Kan gebeuren na 12 jaar natuurlijk. Erik zal vast wel iets nieuws opzetten, kan niet missen! |
|
quote: En dat is as. zaterdag, mis het niet, komt dat allen zien en horen, we knallen de vliezen uit je oren! FF het kerstvet er af bangen! http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
haha veel succes! "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
*schop* alsjeblieft [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 26-12-2003 23:51] Subtiel kamerolifantje |
|
dank u wel. godverdegodver, das dus over 10 minuten alweer vandaag. 9 zelfs. komt allen en meerderen. Oud Vuil. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |