|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
hahahaha |
|
Op welke tijden gaan welke bands spelen? ivm trein? |
|
Dat komt wel goed, we hebben nog wel een doosje shirts staan evenals girlies en logoshirts |
|
quote: als het niet veranderd is, evenals de headliner. Oud Vuil. |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 10-12-2003 11:47] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: tmdc 24.00 - .... pre mortem 22.40 - 23.40 judgement day 21.40 - 22.25 next waste dimension 20.45 - 21.25 it lives 20.00 - 20.30 zo zal de volgorde zijn. quote: reactie op fire's vraag. Oud Vuil. |
|
Gaaf dat die Duisters de shirts bij bosjes kochten bij een slecht verlichte merchkraam om er dan thuis achter te komen dat ze met het grootste nazi-slagschip ooit gebouwd op hun borst lopen Dat wordt weer feest op de familiedagen. |
|
quote:the deathcult made me do it Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: |
|
Ik heb er nog steeds hartstikke zin in! Subtiel kamerolifantje |
|
maar nu weet ik NOG niet of aborted of TMDC komt ofnie.... WIE VAN DE TWEE word het nu |
|
TMDC komt, Aborted heeft gecanceld Het zal kwa herrie, blastbeats en gierende solo's geen verschil maken wie er speelt |
|
quote: Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Girlie zit goed hoor, maar waarom mocht daar niet zo'n mooie roeiboot op? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: oops; roeiboot?! wahahahaha, ik hoor iemand in de verte al vloeken en tieren Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Wie? o.a. Michiel?? mhuahahaha Hoe heet dat ding dan ook al weer? de Bismark? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: tja Bismarck; ik denk dat inderdaad o.a. Michiel aardig los zal gaan, wat denk je van Mark Jan ach het kreng is gezonken, dat zegt al genoeg [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 15-12-2003 13:35] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
ik mot toch zo'n shirt hebben [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 15-12-2003 13:34] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Ach je kan het vergelijken met de Titanic On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ach het gaat waarschijnlijk toch wel heersen. Die roeiboot is de Bismarck ja, we wilden eerst een Boedhistisch gelukskruis op het shirt zetten, maar mensen vertelden ons dat met name onze oosterburen dat nog wel eens verkeerd zouden kunnen opvatten. |
|
quote: Nou mooi bootje hoor Ach dat kruis kan je alsnog doen. Je moet wel wat variatie in shirts hebben toch? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
*vraagt zich nu af of ZIllah doorheeft welk kruis TMDCWF bedoelt* |
|
quote: Ja doen man, nostalgie |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |