|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
http://www.zwaremetalen.com/nieuws/1977.html Heeft ze toch mooi voor elkaar gekregen, haar bandleden zijn niet de minste ... |
|
uh en wie is dat? Je moeder. |
|
Idd zong zei niet bij Trail of Tears SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Ja daar heb jij legioooooossss cd's van On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Om eerlijk te zijn snap ik al die ophef over mevr. Michaelsen niet echt. Ik vind haar nml. nou niet een super waanzinnige stem hebben ofzo Dus ik zit er niet echt op te wachten wat dat betreft. Ik heb het zelfs onderhand wel een beetje gehad met al die zogenaamde (op papier) super groepen want in de werkelijkheid stelt het 9 van de 10 keer geen ene ruk voor... [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 04-12-2003 16:23] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Nou legioos maar drie hoor lol SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: @staal, helemaal mee eens... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Heb jij misschien perongeluk mijn my dying bride dvd meegenomen(je weet waar weg) Kan hem namelijk niet meer vinden en had al me dvd ff bij marcel uitgeleend.(niet dat ik je beschuldig hoor ) SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Ja klopt. Ik wilde hem heel graag zien. Ik dacht dat je dat wist. Inmiddels heb ik hem overigens nog niet gezien On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Nee wist ik niet nu wel is ook niet erg ofzo, weet tenminste nu waar hij ligt ok thx kijk ze en helemaal ff naar het optreden in de Simplon in 1992 yeah SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
weet iemand wat voor muziek het ongeveer is ? |
|
Gothic metal [lees: dark symphonic medieval fantasy metal]. |
|
hebje al nummers gehoord ? |
|
oooow, dat is met dat meisje, met die enorrrme ... euh ... stem. Oud Vuil. |
|
quote:Turlich nicht. Ik hou immers niet van dark symphonic medieval fantasy metal. |
|
|
|
quote: hehe , ik ben alleen geinteresseerd in haar artistieke kwaliteiten , ( ze heeft daarbij een vriend ) |
|
Hoe was het optreden van Imperia? |
|
Niet veel. |
|
Heb 't optreden van Imperia helemaal niet gezien. Toch moet ik d'r nageven dat ondanks al dat gezeik over haar ze best aardig is. Heb d'r 'backstage' ff gesproken, maar ze was heel vriendelijk. Ze dacht dat ik zelf ook moest zingen die avond .. Vriendelijk en niet arrogant. Valt me mee na alles wat d'r destijds over d'r gezegd werd. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Waarschijnlijk was dat beter geweest, ja. Ik heb nog steeds pijn in mijn oren en dat komt niet door de volume. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Nooit geloven wat mensen over iemand zeggen die zich niet gedraagt als dat verwacht wordt. Ze is een aardig persoon. |
|
Het zoveelste gothic-kloon-bandje Erg voorspelbaar.. Don't blush when I rip you open |
|
Helena is excentriek maar heel aardig. |
|
quote: Jij hebt mij duidelijk nog nooit horen zingen. ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |